کانکس

موتور فود ذرت

موتور فود ذرت

موتور فود ها محصولاتی پیش ساخته و امروزی به شمار می آیند که با داشتن کاربری های مختلف و متنوع، ایجاد کسب و کار های گوناگون را به صورت سیار و پرتابل فراهم نموده اند. موتور فود ذرت، همان طور که از نامش مشخص است، برای ارائه محصولات مرتبط با ذرت، پاپ کورن، ذرت مکزیکی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول طراحی و تولید گروه دالیا می باشد که با داشتن امکانات کاملا مرتبط با ذرت و محصولات آن، امکان ایجاد کسب و کاری جدید و پرتابل را برای افرادی که می خواهند با سرمایه اندک کار خود را شروع کنند، بسیار مناسب می باشد.

موتور فود ذرت همان موتور سیکلت است که با داشتن اتاقکی مجهز به تجهیزات و امکانات فست فود، به عنوان یک کسب و کار سیار در زمینه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور فود ذرت که با نام موتور فست فود نیز شناخته می شود، یک موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی است که با کاربری فروش محصولات ذرتی یا ارائه هر گونه مواد غذایی و خدمات، مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به صورت کامل تری در مورد این محصول صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی و ویژگی های موتور فود ذرت

موتور فود ذرت، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، به پشت موتور سیکلت متصل می گردد. به طور معمول این اتاقک با طول دو متر و عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود.

به طور معمول از متریال های مختلفی برای ساخت اتاقک موتور فود ذرت استفاده می شود. از مهم ترین آن های می توانیم به فایبر گلاس و گالوانیزه اشاره کنیم. هم چنین لازم است بدانید که اسکلت بندی این اتاقک، با استفاده از تیر آهن ساخته می شود. به همین دلیل مقاومت کافی را در برابر انواع ضربه ها دارد.

موتور فود ذرت

مشخصات فنی و ویژگی های موتور فود ذرت

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

اتاقکی که بر روی موتور فود ذرت ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند محصول شما د ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

از دیگر نکاتی که باید در مورد موتور فود ذرت بدانید، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند پیشخوان، میز کار، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال، فر، اجاق گاز، سیک ظرفشویی و… برای سهولت بخشیدن به ارائه محصولات در نظر گرفته می شود. هم چنین شما می توانید بر اساس نیاز های خود، این امکانات و تجهیزات را کم و یا زیاد کنید.

اتاقک موتور فود ذرت، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک فایبر گلاس است.

موتور فست فود چه کاربردی دارد؟

موتور فود به طور کلی، به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات مختلف و متعدد و کاملا مرتبط با محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، برای فروش انواع محصولات مانند غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و سیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم تحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی، قاب و اکسسوری موبایل، پاپ کورن، ذرت مکزیکی، نوشیدنی های کافئین دار، کارواش و… بسیار مناسب می باشد.

لازم است پیش از این که برای خرید موتور فود ذرت اقدام کنید، حتما محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، مشخص نمایید تا تولید کننده موتور فود ذرت، امکانات و تجهیزات متناسب با محصولات شما را برای آن تعبیه نماید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس در ساخت موتور فود ذرت

فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب شناخته می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

موتور فود ذرت

مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت موتور فود ذرت

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود سیار، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های اتاقک موتور فست فود سیار، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

راهنمای خرید موتور فود ذرت

اگر تصمیم خود را برای خرید موتور فود ذرت گرفته اید، توصیه می کنیم که حتما به گروه تولیدی دالیا مراجعه کنید. این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان موتور فود ذرت در شهر تهران محسوب می شود که با استفاده از به روز ترین تجهیزات و همین طور متریال، محصولات پیش ساخته متنوعی را ارائه می دهد.

موتور فود ذرت

راهنمای خرید موتور فود ذرت

گروه طراحان و تولید کنندگان دالیا، با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید محصولات پیش ساخته و با متریال فایبر گلاس، به صورت مستقیم و بدون واسطه موتور فود ذرت را به مشتریان ارائه می دهد. به همین دلیل محصولات دالیا قیمتی مقرون به صرفه و بسیار اقتصادی دارند. از این رو با هر بودجه و سرمایه ای می توانید کسب و کار مورد علاقه خود را به صورت سیار و پرتابل راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و همین طور دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list