باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

معرفی موتور فود غذا های آماده

معرفی موتور فود غذا های آماده

امروزه روش های مختلفی برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی وجود دارد که خرید موتور فود غذا های آماده یکی از آن های می باشد. در واقع ارائه انواع غذا های آماده از طریق یک موتور سه چرخ که به یک اتاقک با امکانات کامل مجهز شده است، یک روش نو و ایده آل برای افرادی محسوب می شود که می خواهند با کم ترین سرمایه و بودجه کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

پیش از این که برای خرید موتور فود غذا های آماده اقدام کنید، لازم است به خوبی با مشخصات فنی و همین طور نحوه درآمد زایی بیش تر از طریق این سازه آشنا شوید. دالیا گروپ به صورت تخصصی تمامی این موارد را برای شما در این مطلب شرح داده است.

لازم است بدانید که راه اندازی و خرید موتور فود غذا های آماده می تواند برای افرادی که به دلیل گرانی اجاره بها و همین طور خرید ملک و مغازه، بودجه کافی در اختیار ندارند، گزینه مقرون به صرفه و مطلوبی به شمار آید. چرا که تنها با پرداخت اجاره بها ۳ تا ۴ ماه یک مغازه، می توانید صاحب یک موتور فود غذا های آماده شوید.

راهنمای راه اندازی موتور فود غذا های آماده

به منظور راه اندازی موتور فود غذا های آماده، باید پیش از هر کاری برای خرید یک موتور سه چرخ که به یک اتاقک مجهز شده است، اقدام نمایید. دالیا گروپ این امکان را فراهم کرده است تا خرید این سازه برای هر ف ردی با هر بودجه ای امکان پذیر باشد.

موتور فود غذا های آماده

راهنمای راه اندازی موتور فود غذا های آماده

پس از آن باید به منظور تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز خود در جهت آماده یازی غذا های آماده که در منو خود دارید، اقدام نمایید. به طور مثال از مهم تجهیزات برای آماده سازی این نوع از غذا ها، دستگاه های گرم کن و مایکروفر ها هستند که سرعت عمل بیش تری به ارائه محصولات غذایی به شما می دهند.

مجوز موتور فود غذا های آماده چیست؟

پیش از این که برای راه اندازی موتور فود غذا های آماده اقدام کنید، لازم است مجوز های ضروری را از ارگان های دولتی اخذ نمایید. برخی افراد تصور می کنند به دلیل پرتابل و سیار بودن موتور فود غذا های آماده، نیازی به مجوز های بهداشت و… نیست. اما از آن جایی که شما تصمیم به ارائه و فروش محصولات مرتبط با مواد غذایی را دارید، باید برای دریافت مجوز های لازم اقدام نمایید تا بتوانید بدون دردسر و با اطمینان خاطر بیش تری از موتور فود غذا های آماده خود کسب درآمد کنید. دریافت پروانه پهداشت از وزارت درمان و آموزش پزشکی باید به منظور راه اندازی این کسب و کار دریافت شود. به طور معمول این مجوز پس از بررسی شرایط بهداشتی و پاکیزگی به شما تعلق خواهد گرفت.

در جهت دریافت مجوز، ابتدا لازم است تا درخواست خود را به صورت کتبی ارائه دهید. هم چنین یک تعهد محضری به نام مالک صادر خواهد شد. به علاوه مهم ترین مدرک لازم، کارت بهداشت می باشد که باید مالک و یا متصدی موتور فود غذا های آماده، پیش تر آن را دریافت کرده باشد.

همین طور گواهینامه از آموزشگاه بهداشت نیز ضروری می باشد. به جز موارد گفته شده، مالک موتور فود غذا های آماده، باید یک برنامه کنترل بهداشتی (HACCP) ارائه کند. در منهایت با در نظر گرفتن سیار و پرتابل بودن، باید مجوز های لازم از سوی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز دریافت شود.

بررسی هزینه راه اندازی موتور فود غذا های آماده

راه اندازی موتور فود غذا های آماده بدون تردید هزینه هایی را نیز با خود به همراه دارد که شما باید به خوبی با آن ها آشنا باشید. چرا که باید پیش از خرید این سازه بودجه و سرمایه خود را تعیین نمایید. در ادامه مخارج پیش روی شما را برای راه اندازی موتور فود غذا های آماده شرح خواهیم داد.

به منظور خرید موتور فود غذا های آماده و هم چنین تهیه تجهیزات مورد نیاز آن در جهت ارائه محصولات غذایی و غذا های آماده، نیاز به سرمایه دارید. البته این امکان از سوی مجموعه تولیدی دالیا فراهم شده است تا هر فردی بر اساس بودجه و سرمایه ای که در اختیار دارد، سفارش موتور فود غذا های آماده خود را به همراه امکانات و تجهیزات ثبت کند.

پس از خرید موتور فود غذا های آماده، باید برای خرید غذا های آماده، ماکروفر، دستگاه گرم کن، یخچال ویترینی، یخچال صندوقی، انواع نوشیدنی ها و… اقدام کنید. هر یک از اقلام و موارد گفته شده هزینه ای جداگانه را با خود به همراه دارند.

دستمزد و پرداختی کارکنان و پرسنل و هم چنین هزینه های دریافت مجوز موتور فود غذا های آماده نیز هزینه هایی را با خود به همراه دارند که باید برای هر کدام بودجه ای را در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید موتور فود غذا های آماده مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی مزایا و معایب موتور فود غذا های آماده

راه اندازی و ایجاد موتور فود غذا های آماده مزایا و معایب مختلفی را با خود به همراه دارد. به طور مثال عدم دسترسی به سیستم آب رسانی و یا عدم برق رسانی می تواند از مهم ترین مشکلات این سازه به شمار آیند. اما دالیا گروپ با تعبیه نمودن سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، موتور برق به منظور برق رسانی داخلی و خارجی و… یک به یک مشکلات پیش روی شما را کنار زده است.

موتور فود غذا های آماده

بررسی مزایا و معایب موتور فود غذا های آماده

برخی از افراد برای خرید مواد غذایی و محصولات مرتبط با مواد غذایی از کسب و کار های سیار و چرخ دار، کمی مردد به نظر می رسند و دیدگاهی منفی دارند. چرا که چنین به نظر می رسد بهداشت و کیفیت مواد غذایی در این نوع از فست فود ها به درستی رعایت نمی شود.

به همین خاطر توصیه می کینم حتما پس از راه اندازی موتور فود غذا های آماده و حتی پیش از آن، برنامه ریزی و سیاست گذاری درستی را در زمینه جلب اعتماد مشتری و شفاف سازی بهداشتی در نظر بگیرید.

به طور مثال پیشنهاد می دهیم که فرآیند آماده سازی غذا های آماده را به گونه ای انجام دهید که مشتریان قادر به دیدن تمامی مراحل آن باشند.

از مزایای خرید و راه اندازی موتور فود غذا های آماده می توانیم به عدم پرداخت هزینه هایی مانند اجاره ماهیانه ملک، هزینه آب و برق و گاز شهری و… اشاره کنیم. بدون تردید پس انداز نمودن این دسته از مخارج می تواند به درآمد بیش تر شما از موتور فود غذا های آماده کمک کند.

هم چنین به دلیل سیار و چرخ دار بودن این سازه، امکان استقرار ان در هر منطقه و محله ای میسر شده است. البته امروزه به دلیل فعالیت کسب و کار های مختلف به صورت سیار، بسیاری از افراد جذب این نوع از خدمات و محصولات غذایی خواهند شد!

به غیر از موارد گفته شده، با در نظر گرفتن پایین تر بودن هزینه راه اندازی موتور فود غذا های آماده و امکان جا به جایی آن، شاید بتوان این سبک از راه اندازی و ایجاد موتور فود غذا های آماده را به میزان زیادی مقرون به صرفه به حساب آورد.

مشخصات فنی موتور فود غذا های آماده

اتاقک به وسیله یک محور دو چرخ به موتور سیکلت اتصال پیدا کرده است. به همین دلیل جا به جایی و جمل و نقل آن، به راحتی صورت می گیرد.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی موتور فود غذا های آماده با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی موتور فود غذا های آماده ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

البته از دیگر انواع این سازه با کاربری های مختلف می توانیم به موتور آبمیوه فروشی، موتور فود سوخاری، جیگرکی چرخ دار و… اشاره کنیم.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود غذا های آماده

برای این که بتوانید پس از ایجاد و خرید موتور فود غذا های آماده به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید، در این بخش از مطلب تجربه های برخی از افراد که در این زمینه فعالیت داشته اند را برای شما شرح داده ایم تا با استفاده از آن ها به درآمد مطلوب و مورد نظر خود دست پیدا کنید.

از آن جایی که موتور فود غذا های آماده به صورت چرخ دار و پرتابل طراحی و تولید شده است، می توانید در زمان های صبحانه، ناهار و شام، در محله ها و منطقه های پر تردد آن را مستقر کنید. این محله های می تواند شامل خیابان های اصلی و یا کوچه های فرعی که دسترسی مناسبی به اغذیه فروشی ها ندارند، باشد.

موتور فود غذا های آماده

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از موتور فود غذا های آماده

هم چنین خیابان های پر تردد از سواره و پیاده می تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد بیش تر از این محصول باشد.

سرعت عمل بالا در آماده سازی غذا های آماده با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارید، می تواند باعث جلب مشتریان بیش تر شده و در نهایت منجر به کسب درآمد بیش تر شما شود. به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب و خرید تجهیزات دقت کامل را به خرج دهید.

البته استفاده از مواد غذایی و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت با تاریخ روز و تازه، می تواند باعث جلب مشتری بیش تر و در نهایت کسب درآمد بیش تر از موتور فود غذا های آماده شود. توصیه می کنیم حتما بسته بندی بهداشتی و شکیلی را برای غذا های آماده خود انتخاب کنید تا نظر مشتریان بیش از پیش به محصولات غذایی شما جلب شود.

Back to list