باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کانکس سیار پاپ کورن

معرفی کانکس سیار پاپ کورن

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و همین طور بازار تقاضا توسط مشتریان و افراد مختلف، کسب و کار های به شیوه دیگری راه اندازی و ایجاد می شود. کانکس سیار پاپ کورن یکی از ایده های بکر و نو برای راه اندازی کسب و کار مرتبط با انواع پاپ کورن ها می باشد.

از دیگر کسب و کار های چرخ دار و سیار که خدمات و مواد غذایی مختلفی را ارائه می دهند، می توانیم به کانکس خشکشویی سیار، موتور فود غذا های محلی و یا دکه سیار میوه فروشی اشاره کنیم.

تجهیزات و امکانات مختلفی از سوی دالیا گروپ برای این نوع از سازه ها در نظر گرفته می شود که باعث سهولت بخشیدن به راه اندازی کانکس سیار پاپ کورن شده است. در مجموع امروزه به دلیل گرانی اجاره بها ها و یا قیمت بالای ملک، ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه و بودجه فراوانی دارد.

در صورتی که شما این امکان را دارید، تنها با پرداخت ۳ یا ۴ ماه اجاره بها یک مغازه، علاوه بر ایجاد و راه اندازی کسب و کار مورد علاقه خود، محلی را برای کسب و کار خود داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید کانکس سیار پاپ کورن

پیش از این که برای خرید و راه اندازی کانکس سیار پاپ کورن اقدام کنید و هم چنین انجام این کار با اطمینان خاطر بیش تری صورت پذیرد، در این بخش از مطلب نکاتی توسط خرید کانکس چرخ دار پاپ کورن توسط دالیا گروپ شرح داده شده است که توجه به آن ها چندان هم خالی از لطف نیست.

کانکس سیار پاپ کورن

نکاتی در مورد خرید کانکس سیار پاپ کورن

لازم است یک به یک موارد زیر را به خوبی و با دقت بررسی نمایید تا بتوانید پس از خرید کانکس سیار پاپ کورن، درآمد مطلوبی از آن به دست آورید.

  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • قبل از سفارش کانکس سیار پاپ کورن، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • پیش از خرید و راه اندازی کانکس چرخ دار پاپ کورن، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کانکس پاپ کورن اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

کانکس سیار پاپ کورن چه مقدار سرمایه می خواهد؟

همان طور که می دانید، به منظور خرید و راه اندازی کانکس سیار پاپ کورن باید بودجه و سرمایه را از پیش تعیین کنید. در این بخش از مطلب، مخارجی را که به عنوان هزینه راه اندازی کانکس چرخ دار پاپ کورن پیش رو دارید را به صورت مختصر شرح داده ایم. با بررسی آن ها می توانید سرمایه و بودجه ای متناسب برای ایجاد این کسب و کار را فراهم نمایید:

  • خرید کانکس سیار پاپ کورن
  • تجهیزات مورد نیاز برای مجهز کردن کانکس چرخ دار پاپ کورن
  • مواد اولیه و تجهیزات مرتبط با آماده سازی ذرت و پاپ کورن
  • حقوق کارکنان
  • مجوز کسب و کار های سیار

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی و خرید کانکس سیار پاپ کورن مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار پاپ کورن

پاپ کورن و خوراکی هایی که به ذرت مرتبط هستند مانند ذرت مکزیکی، یکی از تنقلات خوشمزه و مورد استقبال افراد محسوب می شود. به خصوص با شروع فصول سرد سال، شاهد ارائه خوراکی و تنقلات گرم هستیم که ذرت مکزیکی می تواند گزین مناسبی برای فروش از طریق کانکس چرخ دار پاپ کورن به شمار آید.

هم چنین افرادی که اقدام به راه اندازی یک کسب و کار جدید و نوین می کنند، بدون شک تصمیم دارند از آن کسب درآمد کنند. حال تصور کنید فردی به دلیل بی اطلاعی و یا عدم تجربه کافی، به درآمد مطلوبی دست پیدا نکند و مشتریان کمی را پاسخگو باشد. از این رو لازم دانستیم به صورت کامل راهکار هایی را به منظور درآمد بیش تر از راه انداری کانکس سیار پاپ کورن برای شما شرح دهیم.

کانکس سیار پاپ کورن

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از کانکس سیار پاپ کورن

همان طور که می دانید کانکس سیار پاپ کورن یک سازه سیار به شمار می آید که جا به جا نمودن آن از طریق جرثقیل میسر شده است. پس توصیه می کنیم پیش از این که برای ثبت سفارش این محصول اقدام نمایید، حتما یک محله و یا گذر پر تردد و پر رفت و آمد را برای مستقر نمودن کانکس سیار پاپ کورن مشخص کنید. البته این امکان از سوی تولید کننده کانکس سیار پاپ کورن فراهم شده است تا در صورت نیاز، این سازه را به همراه یک محور دو چرخ جهت جا به جایی آن به کمک مالبند و خودرو، سفارش دهید.

ورودی پاساژها، مال ها و مجتمع های تفریحی و تجاری می تواند گزینه مناسبی برای مستقر نمودن کانکس چرخ دار پاپ کورن و همین طور کسب درآمد باشد. البته باید پیش از هر کاری مجوز های لازم را از شهرداری و هم چنین پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت کنید تا در زمان فروش محصولات خود مانند انواع پاپ کورن ها، با مشکل مواجه نشوید.

استفاده از مواد اولیه تازه و با تاریخ روز می تواند به جلب مشتری بیش تر کمک کند. برای این کار حتما با چند مغازه دار که محصولات مرتبطی با شما دارند را انتخاب کنید تا در زمان ارائه انواع پاپ کورن و محصولات مرتبط با ذرت، دچار کمبود مواد اولیه نشوید و بتوانید در کم ترین زمان آن ها را تهیه کنید.

بسته بندی جذاب، ارائه آفر و تخفیف های فصلی، رعایت بهداشت و همین طور برخورد خوشایند با مشتری، هر کدام می توانند یک راهکار برای جذب مشتری بیش تر و متعاقبا فروش بیش تر و کسب درآمد بالا تر از کانکس سیار پاپ کورن محسوب شوند.

البته توصیه می کنیم حتما در زمان خرید کانکس سیار پاپ کورن، به طراحی خارجی و همین طور دیوار هایی بیرونی سازه دقت کنید. هر چه کانکس چرخ دار پاپ کورن شما جذاب تر طراحی شده باشد، بدون شک مشتری بیش تری به سمت شما و خرید از محصولات شما جذب خواهد شد.

راهنمای خرید کانکس سیار پاپ کورن

اگر تصمیم خود را برای خرید کانکس سیار پاپ کورن گرفته اید و تصمیم دارید یک کسب و کار مرتبط با ذرت و پاپ کورن را راه اندازی کنید، توصیه می کنیم که حتما به تولید کننده آن مراجعه کنید.

تولید کننده کانکس سیار پاپ کورن، به صورت مستقیم و بدون واسطه سازه های پیش ساخته با به کار گیری متریال فایبرگلاس را به شما ارائه خواهد کرد. در این صورت تا حد چشم گیری می توانید در مشخص نمودن بودجه خود، صرفه جویی کنید.

مجموعه تولیدی دالیا، یکی از بهترین تولید کنندگان کانکس سیار پاپ کورن در شهر تهران می باشد که با استفاده از به روز ترین تجهیزات و متریال و هم چنین با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه طراحی و ساخت انواع کیوسک ها و کانکس های طرح دار و فانتزی، با مناسب ترین و مقرون مقرون به صرفه ترین قیمت کانکس سیار پاپ کورن را ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیش تر، توصیه می کنیم حتما با مشاورین این مجموعه در تماس باشید. شما می توانید با تعیین بودجه و سرمایه خود تا هر میزان و مقدار، کانکس سیار پاپ کورن را با امکانات و تجهیزات مختلف خریداری کنید.

کانکس سیار پاپ کورن

راهنمای خرید و ثبت سفارش کانکس سیار پاپ کورن

Back to list