کانکس سیار, کیوسک فست فود, کیوسک نگهبانی سیار

کیوسک طرح ذرت

کیوسک طرح ذرت

کیوسک طرح ذرت، یکی از جذاب ترین سازه های گروه تولیدی دالیا محسوب می شود که برای ارائه محصولات مرتبط با ذرت و پاپ کورن، بهترین گزینه به شمار می آید.

کیوسک طرح ذرت، از متریال فایبر گلاس ساخته شده است. به همین دلیل مقاومت بالا و چشم گیری در برابر شرایط جوی مختلف و همین طور هر گونه ضربه دارد.

این کیوسک به دلیل پرتابل بودن (قابل حمل بودن)، برای مشاغلی که می خواهند به صورت سیار فعالیت داشته باشند، نیز بسیار مناسب است.

اگر شما هم تصمیم دارید تا کسب و کار خود را به صورت پرتابل و سیار راه اندازی کنید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا به صورت کامل شما را با مشخصات و ویژگی های این کیوسک جذاب و دوست داشتنی آشنا کنیم.

مشخصات و ویژگی های کیوسک طرح ذرت

کیوسک طرح ذرت، همان طور که پیش تر اشاره شد با متریال فایبر گلاس ساخته شده است. این کیوسک امکانات رفاهی مختلفی مانند سینک ظرفشویی، برق رسانی و نور پردازی، کانتر، شیر آب و… را در خود جای داده است.

قطر قسمت پایینی کیوسک طرح ذرت معادل ۱۶۰ سانتی متر، قطر بالای آن معادل ۲۶۰ سانتی متر و ارتفاع آن حدود ۳۴۰ سانتی می باشد. همین طور دارای درب ورودی و قسمت پیشخوان است تا شما بتوانید به راحتی به آن ورود پیدا کنید و سفارش های مشتریان را آماده سازی و ارائه نمایید.

کیوسک طرح ذرت

بررسی مشخصات فنی کیوسک طرح ذرت

به دلیل فراهم بودن امکاناتی مانند سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی، سیستم آب و فاضلاب و…، بسیاری از کسب و کار ها می توانند در این کیوسک فعالیت داشته باشند.

فایبر گلاس به دلیل مقاومت چشم گیری که در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف دارد، برای ساخت کیوسک های سیار مانند کیوسک طرح ذرت بهترین گزینه محسوب می شود.

چرا برای ساخت کیوسک طرح ذرت از فایبرگلاس استفاده می شود؟

فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری می باشد که از پشم شیشه برای تقویت کننده و از مواد پلیمری برای مواد زمینه استفاده می کنند.

کامپوزیت ها با قطعات فایبر گلاس برای ساخت محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرند که باید در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. از این رو در ساخت کیوسک های طرح های دالیا، از فایبر گلاس استفاده می شود تا در هر گونه شرایط جوی، دچار آسیب نشوند.

به طور کلی از این متریال در صنعت های مختلفی مانند صنعت نوشیدنی، شست و شوی اتومبیل، صنایع شیمیایی، برج های خنک کننده، اسکله ها، صنعت ساختمان سازی، فلزات و استخراج، تولید برق، صنعت خمیر کاغذ و کاغذ، صنعت خودرو، صنعت هوا فضا و دفاع استفاده می شود.

مزایای استفاده از فایبر گلاس

همان طور که متوجه شدید، فایبر گلاس مقاوم بسیار بالایی در برابر شرایط جوی و هر گونه ضربه دارد. از این رو برای ساخت کیوسک های سیار که در مناطق مختلفی از ایران مورد استفاده قرار می گیرند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

البته این امکان از سوی متریال فایبر گلاس فراهم شده است تا هر زمان که کیوسک دچار آسیب شد، با فایبر گلاس مجدد آن را ترمیم کنند. به همین خاطر اگر به هر دلیلی بدنه خارجی کیوسک شما دچار آسیب شد، می توانید مجدد آن را مرمت کنید.

نکته دیگری که در مورد مزیت استفاده از فایبر گلاس برای ساخت کیوسک طرح ذرت وجود دارد، وزن سبک آن می باشد. در واقع به دلیل وزن سبک و مناسبی که فایبر گلاس دارد، می توان از کیوسک طرح ذرت به عنوان یک کسب و کار پرتابل و سیار استفاده نمود.

کیوسک طرح ذرت، به طور معمول به دو شکل سیار و ساکن ساخته می شود. در مدل های سیار، این کیوسک ها در قسمت زیرین به چرخ مجهز شده اند که به وسیله یک مالبند به خودرو متصل شده و امکان جا به جایی آن را فراهم می کند.

در مدل های ساکن، کیوسک طرح ذرت، چرخی در قسمت زیرین خود ندارد و صرفا با کمک جرثقیل قابل جا به جا شدن می باشد.

کاربرد کیوسک طرح ذرت

کیوسک طرح ذرت همان طور که از نامش مشخص است، برای ارائه ذرت مکزیکی و یا پاپ کورن با طعم های مختلف، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. اما می توان بسته به محصولی که شما تصمیم به ارائه آن را به مشتری دارید، در طرح ها و رنگ های دیگر نیز ساخته شود.

کیوسک طرح ذرت

کیوسک طرح ذرت چه کاربردی دارد؟

انواع فست فود، غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و سیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم تحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی و… جزو محصولاتی هستند که شما می توانید از طریق کیوسک های طرح دار دالیا، آن ها را به مشتریان خود عرضه کنید و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید.

نکاتی در مورد خرید کیوسک طرح ذرت

اگر تصمیم دارید که کسب و کار سیار خود را با یکی از کیوسک های طرح دار دالیا راه اندازی کنید، بهتر است نکاتی را در این زمینه بدانید تا در زمان ثبت سفارش دچار مشکل نشوید.

پیش از هر کاری حتما محصولی که تصمیم دارید آن را از طریق کیوسک های طرح دار گروه دالیا ارائه دهید مشخص نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از محصولات نام برده شده، نیاز به امکانات و تجهیزات منحصر به فردی دارند که باعث سهولت شما در ارائه محصولات به مشتری خواهند شد.

نکته دیگر مشخص کردن محل قرار گیری کیوسک می باشد. لازم است بدانید که تصمیم دارید کیوسک را در محلی مشخص مستقر کنید و یا آن را هر روز به نطقه ای از شهر ببرید. در این صورت می توانید مشخص کنید که کیوسک به صورت چرخ دار ساخته شود و یا برای آن هیچ چرخی تعبیه نشود.

شما می توانید در این زمینه با مشاورین گروه دالیا در تماس باشید تا به بهترین و مناسب ترین شکل، کیوسک طرح دار خود را بر اساس محصولاتی که تصمیم به ارائه آن ها را دارید، سفارش دهید.

سفارش کیوسک طرح دار دالیا

برای ثبت سفارش کیوسک طرح دار یا کیوسک طرح ذرت دالیا، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

توجه داشته باشید که دالیا گروپ، تولید کننده اصلی این نوع از محصولات فایبر گلاس در ایران می باشد که به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، محصولات تهیه شده از متریال فایبر گلاس را با قیمتی مقرون به صرفه و بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می دارد.

کیوسک طرح ذرت

ثبت سفارش کیوسک طرح ذرت

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره تماس مذکور در تماس باشید و کیوسک طرح دار خود را بر اساس محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، سفارش دهید.

Back to list

Related Posts