دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی کاربری های کمپر فود

معرفی کاربری های کمپر فود

کاربری های کمپر فود، مجموعه ای عظیم و گسترده از کسب و کار های مختلف را در بر می گیرد که تصمیم داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

لازم است پیش از این که با کاربری های کمپر فود آشنا شوید، با مشخصات فنی این سازه و همین طور امکانات و تجهیزاتی که برای آن در نظر گرفته شده است، آشنا شوید. در ادامه مجموعه دالیا گروپ به صورت کامل علاوه بر شرح کاربری های کمپر فود، به موارد نام برده دیگر نیز پرداخته است. با ما همراه باشید.

کمپر فود چیست؟

با به روز شدن تجهیزات، کمپر فود ها، فود تراک ها و سایر سازه هایی که امکانات و تجهیزات رستورانی سیار را در خود جای داده اند، به بازار راه پیدا کردند.

در گذشته کمپر فود ها با نام های گاری مواد غذایی، گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و… شناخته می شدند. در واقع این تجهیزات کمک می کرد تا افرادی که امکان اجاره و یا خرید مکان مشخصی را ندارند، به صورت سیار محصولات خوراکی خود را ارائه دهند.

کاربری های کمپر فود

معرفی کاربری های کمپر فود

حال امروزه در سطح هر شهری، محل هایی را مشاهده می کنیم که غرفه های سیار را در خود جای داده اند. این غرفه ها که به صورت چرخ دار و سیار ساخته شده اند، امکان ارائه محصولات غذایی، گل و گلدان، لوازم جانبی موبایل، سوغات شهر های مختلف ایران و… را فراهم نموده اند.

بررسی مشخصات فنی کمپر فود

برای این که بیش تر با کاربری های کمپر فود آشنا شوید، لازم است به صورت کامل مشخصات فنی این محصول دالیا را بررسی نمایید. چرا که با اطلاع داشتن از ابعاد و اندازه کمپر فود، می توانید تصمیم درستی برای انتخاب محصولات خود بگیرید.

حداکثر سرعت کمپر فود، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. همین طور لازم است بدانید که این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. شاسی استفاده شده در ساخت کمپر فود از جنس ورق فولادی می باشد که امکان تغییر آن وجود دارد.

سازه به طور کل از جنس فایبر گلاس و به شکل قالب گیری و سپس اتصال تکه ها به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها تولید می شود که داخل آن از میلگرد یا آرماتور در جهت مقاوم سازی کمپر فود استفاده شده است.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

از دیگر مشخصات فنی کمپر فود می توانیم به پمپ و شیر برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، دارای یک محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انواع گریل و… اشاره کنیم.

البته لازم به ذکر است که تمامی امکانات و تجهیزات گفته شده بر اساس خواسته و نیاز های شما قابل تغییر می باشد.

بررسی کاربری های کمپر فود

این که چه محصولی را از طریق کمپر فود ارائه دهید و چه کاربری برای کمپر فود انتخاب کنید، کاملا به خود شما بستگی دارد.

همان طور که پیش تر گفته شد، کاربری های کمپر فود بر اساس امکانات و تجهیزاتی که برای آن از سوی تولید کننده کمپر فود تعبیه می شود، مشخص می گردد. از این رو لازم است پیش از این که اقدام به خرید کمپر فود کنید، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، مشخص نمایید.

چرا که باید مرکز تولید کمپر فود، امکانات و تجهیزات متناسبی برای کسب و کار شما را ایجاد کند. اما خالی از لطف نیست که بدانید چگونه کاربری های کمپر فود را تعیین کنید.

به طور مثال اگر تصمیم دارید از طریق کمپر فود، انواع پیتزا ها را ارائه دهید، بهتر است از تولید کننده کمپر فود بخواهید تا فر پیتزا و سایر تجهیزاتی که برای آماده سازی پیتزا به آن ها نیاز دارید را برای شما در نظر بگیرد.

کاربری های کمپر فود

بررسی کاربری های کمپر فود

البته این برای محصولاتی منظور می شود که جنبه خوراکی دارند و به مواد غذایی و محصولات غذایی مرتبط می شوند. برای مثال اگر تصمیم به راه اندازی یک کتاب فروشی سیار را داشته باشید، می توانید از مرکز تولید کمپر فود بخواهید تا قفسه ها و کمد های لازم را برای ایجاد یک کتاب فروشی سیار برای شما تعبیه کند.

حال می توانید بر اساس محصولی که تصمیم به فروش آن را از طریق کمپر فود دارید، تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود را تعیین نمایید. در واقع این شما هستید که مشخص کننده کاربری های کمپر فود هستید!

نکاتی در مورد خرید کمپر فود

پس از این که کاربری های کمپر فود را مشخص نمودید و تصمیم خود را برای خرید این محصول دالیا گرفتید، لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید.
  • پیش از خرید کمپر فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کمپر فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • لازم است پیش از سفارش کمپر فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.

راهنمای خرید کمپر فود

به منظور خرید کمپر فود، پس از این که کاربری های کمپر فود را به صورت کامل مشخص و تعیین نمودید، توصیه می کنیم که با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

دالیا گروپ، یکی از تولید کنندگان بدون واسطه و به صورت مستقیم کمپر فود در تهران می باشد. این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع سازه های پیش ساخته، یکی از بهترین تولید کنندگان کمپر فود در سطح کشور می باشد.

کاربری های کمپر فود

معرفی کاربری های کمپر فود و نحوه خرید این محصول

لازم به ذکر است که دالیا با به کار گیری تیمی متخصص که شامل طراحان و سازندگان ماهر سازه های پیش ساخته و کمپر فود می شوند، همین طور با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و ماشین آلات به روز، کمپر فود را بر اساس خواسته ها و نیاز های شما تولید می کند.

شما این امکان را دارید تا به منظور استفاده از مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود و هم چنین تعیین کاربری های کمپر فود با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list