باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

راه اندازی جگرکی چرخ دار

راه اندازی جگرکی چرخ دار

به منظور راه اندازی جگرکی چرخ دار لازم است بیش از پیش با تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود آشنا شوید. همین طور بهتر است بدانید که برای راه اندازی این کسب و کار به چه میزان بودجه ای نیاز دارید و باید با کدام تولید کننده جگرکی چرخ دار تماس بگیرید.

راه اندازی جگرکی چرخ دار

راهنمای راه اندازی جگرکی چرخ دار

دالیا گروپ، در ادامه این مطلب، به صورت کامل نکاتی را که باید در مورد راه اندازی جیگرکی چرخ دار بدانید را برای شما شرح داده است. لازم به ذکر است که در مورد مشخصات فنی جگرکی چرخ دار در ادامه توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

جیگرکی چرخ دار به چه سازه ای گفته می شود؟

پیش از این که در مورد راه اندازی جگرکی چرخ دار صحبت کنیم، توصیه می کنیم که این بخش از مطلب را دنبال کنید تا بدانید جگرکی چرخ دار چیست و به چه نوع سازه ای گفته می شود.

جیگرکی چرخ دار در واقع به سازه ای پیش ساخته با متریال فایبر گلاس گفته می شود. جالب است بدانید که جگرکی چرخ دار، همان موتور سیکلت دو چرخ می باشد. با این تفاوت که یک اتاقک از جنس فایبر گلاس برای آن ساخته شده است و با کمک یک محور دو چرخ به جای چرخ عقب موتور سیکلت، به آن متصل شده است.

ساخت اتاقک موتور سیکلت، بر اساس محصولی صورت می پذیرد که شما تصمیم به ارائه آن را از طریق این سازه دارید. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر تصمیم خود را برای راه اندازی جگرکی چرخ دار گرفته اید، امکانات و تجهیزات مرتبط با این حرفه را تهیه کنید.

بررسی مشخصات فنی جگرکی چرخ دار

همان طور که پیش تر گفته شد، لازم است برای راه اندازی جگرکی چرخ دار ابتدا یک موتور سیکلت سه چرخ تهیه نمایید. این موتور سیکلت چرخ دار و مجهز به اتاقک، توسط گروه تولیدی دالیا طراحی و ساخته می شود.

این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی جیگرکی چرخ دار با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی جگرکی چرخ دار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی جیگرکی چرخ دار ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

از دیگر مشخصه های فنی جگرکی چرخ دار می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، پیشخوان، کابینت، نور پردازی داخلی و خارجی و… اشاره کنیم.

پس از تهیه این سازه، می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند یخچال مخصوص جگرکی و یا منقل تاشو، راه اندازی جگرکی چرخ دار خود را انجام دهید.

نحوه راه اندازی جیگرکی چرخ دار چگونه است؟

برای این که راه اندازی جگرکی چرخ دار را انجام دهید، در ابتدای کار باید سفارش خود را به منظور خرید جگرکی چرخ دار یا همان موتور سیکلت اتاقک دار، ثبت نمایید.

پس از آن باید برای تهیه تجیهزات مورد نیاز خود اقدام نمایید. مهم ترین مواردی که برای راه اندازی جیگرکی چرخ دار نیاز دارید عبارت اند از: یخچال سیار جگرکی و منقل سیار و تاشو جگرکی.

البته امکانات دیگر مانند سینک ظرفشویی و سیستم آب و فاضلاب به صورت پیش فرض از سوی تولید کننده جگرکی چرخ دار، برای ساخت اتاقک موتور سیکلت در نظر گرفته می شوند که در بخش مشخصات فنی جیگرکی چرخ دار به آن پرداخته ایم.

راه اندازی جیگرکی چرخ دار

نحوه راه اندازی جیگرکی چرخ دار به چه صورت است؟

توصیه می کنیم حتما در زمینه راه اندازی جگرکی چرخ دار و همین طور تجهیزات و امکاناتی که به ان نیاز پیدا خواهید کرد، با مشاورین گروه دالیا با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

نکاتی در مورد خرید و راه اندازی جیگرکی چرخ دار

پیش از این که برای خرید و راه اندازی جیگرکی چرخ دار اقدام کنید، در این بخش از مطلب نکاتی را در این مورد برای شما شرح داده ایم که با انجام آن ها می توانید بدون دغدغه برای راه اندازی جیگرکی چرخ دار خود اقدام نمایید:

  • پیش از خرید و راه اندازی جیگرکی چرخ دار، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش جگرکی چرخ دار، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه جگرکی چرخ دار اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت جیگرکی چرخ دار

اگر برای شما هم سوال شده است که چرا برای ساخت و راه اندازی جیگرکی چرخ دار از متریال فایبر گلاس استفاده می شود، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در ادامه مزایای استفاده از فایبر گلاس را برای شما شرح داده ایم:

  • وزن سبک
  • حمل و جا به جایی آسان
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر نفوذ جانوران موذی
  • امکان مرمت و تعمیر آن در صورت آسیب دیدن وجود دارد.
  • سرعت ساخت بالا

برای خرید جیگرکی چرخ دار چه اقدامی لازم است؟

در صورتی که تصمیم خود را برای راه اندازی جیگرکی چرخ دار گرفته اید، توصیه می کنیم که حتما با تولید کننده آن در تماس باشید. گروه دالیا، یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان جگرکی چرخ دار محسوب می شود که بسته به بودجه شما، خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

قطعا خرید از تولید کننده آن ها بدون واسطه و کاملا مستقیم، می تواند بودجه کم تری برای راه اندازی جگرکی چرخ دار نیاز داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم که برای خرید این محصول پیش ساخته با مشاورین دالیا گروپ در تماس باشید.

راه اندازی جیگرکی چرخ دار

راهنمای خرید و راه اندازی جیگرکی چرخ دار

قیمت جگرکی چرخ دار به تجهیزات، امکانات و همین طور بودجه شما، بستگی دارد. از این رو می توانید در زمان کسب مشاوره رایگان، هزینه ساخت و راه اندازی جگرکی چرخ دار را نیز محاسبه کنید.

Back to list