باکس موتور, باکس موتور فود فایبرگلاس, کانکس فست فود, کانکس کارگاهی, کانکس کیوسک

مرکز خرید کمپر فود

مرکز خرید کمپر فود

برای خرید کمپر فود، قطعا باید به سراغ تولید کننده آن رفت و به منظور ثبت درخواست، باید به مرکز خرید کمپر فود مراجعه نمود. از این رو لازم است با نحوه فعالیت مرکز خرید کمپر فود آشنا شوید.

به طور کلی با به روز شدن تجهیزات و تقاضا مشتریان، کمپر قود ها به بازار راه پیدا کردند. کمپر فود سازه ای پیش ساخته و تهیه شده از متریال فایبر گلاس می باشد که با داشتن امکانات و تجهیزات یک رستوران اما به صورت سیار و پرتابل، امکان ارائه محصولات غذایی را فراهم نموده است.

در گذشته کمپر فود ها با نام های گاری مواد غذایی، گاری خوراکی، چرخ مواد غذایی، چرخ دستی غذا فروش و… شناخته می شدند. در واقع این تجهیزات کمک می کرد تا افرادی که امکان اجاره و یا خرید مکان مشخصی را ندارند، به صورت سیار محصولات خوراکی خود را ارائه دهند.

مرکز خرید کمپر فود

مرکز خرید کمپر فود به چه جایی گفته می شود؟

با ورود کمپر فود ها جای روش های سنتی و قدیمی را گرفتند و باعث شدند تا افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار مرتبط با خوراکی و اغذیه هستند، بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه و خیلی اقتصادی، رستوران سیار و حمل شونده خود را راه اندازی نمایند.

کمپر فود چیست؟

کمپر فود در واقع به سازه ای گفته می شود که با متریال فایبر گلاس و به کمک قالب گیری ساخته می شود. در این بخش از مطلب، دالیا گروپ به صورت کامل این سازه را برای شما شرح داده است.

امروزه، فعالیت اغذیه فروشی ها و کسب و کار های سیار رونق بسیاری بخشیده شده است. استریت فود ها (غرفه هایی که در محلی مشخص، محصولات خوراکی را ارائه می دهند) و بسیاری از فود کورت های غرفه بندی شده در سطح شهر، محل هایی هستند که با ایجاد آن ها باعث شده تا افراد اوقات فراغت خود را سپری کنند.

متاسفانه به دلیل گران شدن اجاره بها ها و هزینه های مغازه، انتخاب کمپر فود می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری مرتبط با خوراکی ها را دارند. چرا که کمپر فود ها از امکانات و تجهیزات متنوعی برخوردار شده اند تا تمامی افراد بتوانند محصولات خوراکی مانند فست فود، غذا های ایرانی، پیتزا، همبرگر و… را به راحتی به مشتریان خود ارائه کنند.

لازم است بدانید که تجهیزات و امکانات متعدد و مختلفی که برای کمپر فود ها از سوی مرکز خرید کمپر فود در نظر گرفته می شود، کاملا بستگی به محصولی دارد که شما تصمیم به ارائه آن را دارید. از این رو در زمان مراجعه به مرکز خرید کمپر فود، حتما مشخص کنید که تصمیم دارید چه نوع محصولی را ارائه دهید.

مزایای خرید از مرکز خرید کمپر فود

به دلیل گرانی هر روزه اجازه بهای مغازه ها و محل های ساکن، خرید کمپر فود، می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و فوق العاده اقتصادی به شمار آید. چرا که تنها با پرداخت مبلغی معادل ۳ یا ۴ ماه اجاره بهای یک مغازه، از مرکز خرید کمپر فود یک محل سیار برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

کمپر فود سازه ای سیار و چرخ دار محسوب می شود که امکان مستقر نمودن آن در هر نقطه از شهر و یا کشور با دریافت مجوز فست فود سیار امکان پذیر می باشد.

مرکز خرید کمپر فود

مزایای خرید از مرکز خرید کمپر فود

همین طور این سازه از امکانات و تجهیزات مختلف و بسیار زیاد رستورانی برخوردار شده است. به همین دلیل امکان ارائه محصولات غذایی را برای شما مهیا کرده است.

بررسی مشخصات فنی کمپر فود

برای این که بتوانید هر چه بیش تر و بهتر با ساختار و کارایی کمپر فود آشنا شوید تا در نهایت برای خرید آن به مرکز خرید کمپر فود مراجعه نمایید، در این بخش از مطلب مشخصات فنی آن را شرح داده ایم.

حداکثر سرعت کمپر فود، ۷۰ کیلو متر بر ساعت می باشد. همین طور لازم است بدانید که این محصول در ابعاد ۲٫۳۰ در ۱٫۸۰ در ۲٫۱۰ متر ساخته می شود. شاسی استفاده شده در ساخت کمپر فود از جنس ورق فولادی می باشد که امکان تغییر آن وجود دارد.

سازه به طور کل از جنس فایبر گلاس و به شکل قالب گیری و سپس اتصال تکه ها به یکدیگر و آب بندی تمامی بخش ها تولید می شود که داخل آن از میلگرد یا آرماتور در جهت مقاوم سازی کمپر فود استفاده شده است.

دیوار های بیرونی به طور معمول از جنس کامپوزیت ساخته می شوند. اما این امکان وجود دارد تا به سلیقه خود، متریال های مختلفی مانند ترمووود را برای آن انتخاب کنید. دیواره های داخلی از جنس پی وی سی و استیل می باشند که این مورد نیز امکان تغییر دارد.

از دیگر مشخصات فنی کمپر فود می توانیم به پمپ و شیر برقی، سینک ظرفشویی، سیستم آب رسانی و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، دارای یک محور دو چرخ به همراه مالبند، مخزن آب، سرخ کن، یخچال و فریزر، انواع گریل و… اشاره کنیم.

البته لازم به ذکر است که تمامی امکانات و تجهیزات گفته شده بر اساس خواسته و نیاز های شما قابل تغییر می باشد. به همین دلیل لازم است نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص نمایید تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز شما از سوی مرکز خرید کمپر فود در آن ایجاد و تعبیه شود.

در زمان خرید کمپر فود به این نکات توجه کنید

لازم است پیش از این که به مرکز خرید کمپر فود مراجعه کنید و یا برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید، نکاتی را در این زمینه بدانید. در ادامه نکاتی را در مورد خرید کمپر فود برای شما شرح داده ایم:

  • پیش از خرید کمپر فود، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • لازم است پیش از سفارش کمپر فود، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه کمپر فود اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید.

معرفی مرکز خرید کمپر فود

مرکز خرید کمپر فود به محلی گفته می شود که به صورت مستقیم و بدون واسطه و بر اساس نیاز ها و خواسته های مشتریان، تجهیزات و امکانات کمپر فود و سازه کمپر فود را  طراحی و سپس تولید می کند.

مرکز خرید کمپر فود

معرفی مرکز خرید کمپر فود

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید کمپر فود در تهران هستید، به شما توصیه می کنیم به گروه تولیدی دالیا مراجعه کنید. این مرکز با داشتن تکنسین ها و طراحان ماهر، با استفاده از بهترین متریال های روز دنیا، سازه های پیش ساخته را در قالب کمپر فود، فود تراک، فست فود موتوری و… تولید می کند.

شما این امکان را دارید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list

Related Posts