باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس

لوازم شست و شوی رستوران

لوازم شست و شوی رستوران

رستوران به خصوص فست فود ها، یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی هر روزه افراد شده اند. از این رو نظافت و پاکیزه نگه داشتن محیط طبخ غذا از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. لوازم شست و شوی رستوران، جزو مواردی است که باید به عنوان یکی از مالکین موتور فست فود و یا فود تراک، با آن ها آشنا باشید.

برای این که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، تجهیزات و محیط را به خوبی تمیز کنید، باید از موثر ترین و کاربردی ترین ابزار های موجود استفاده نمایید. در ادامه به صورت کامل لوازم شست و شوی رستوران را برای شما شرح خواهیم داد.

بررسی لوازم شست و شوی رستوران

همان طور که پیش تر گفته شد، رستوران و به خصوص فست فود ها یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی هر روز افراد شده است. از این رو تقاضا برای بهداشت و تمیز کردن بخش مشتریان و آشپزخانه بیش تر شده است. از سوی دیگر رستوران های سیار به دلیل کم بودن فضایی که دارند، باید در کم ترین زمان ممکن، خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

با توجه به موارد گفته شده، باید لوازم شست و شوی رستوران کاملا اختصاصی و با هدف کارایی روزمره خریداری شده و به درستی مورد استفاده قرار بگیرند. هنگامی که مدیریت یک اتاقک موتور فست فود را بر عهده داشته باشید، قطعا حفظ سلامتی و امنیت مشتریان و همین طور کارکنان، یکی از مهم ترین وظایف شما محسوب می شود. البته لازم است بدانید که پس از اتمام ساعات کاری نیز لازم است نظافت تجهیزات و بخش های مختلف موتور فود به طور کامل انجام شود.

لوازم شست و شوی رستوران

بررسی لوازم شست و شوی رستوران

در این صورت در وهله اول باید با لوازم شست و شوی رستوران سنتی و قدیمی خداحافظی کنید. حال زمان آن فرا رسیده است تا با کمک لوازم شست و شوی رستوران قدرتمند و به روز شده، نظافت رستوران سیار خود را انجام دهید.

معرفی لوازم شست و شوی رستوران: ابزار های خرد

دستمال های گردگیر یکی از ابزار های کاربردی و پر استفاده برای پاک کردن گرد و غبار به شمار می آیند. همین طور دستمال های آنتی باکتریال که مخصوص به این کار طراحی و تولید شده اند، می توانند یکی از لوازم شست و شوی رستوران موثر و کاربردی برای غبار روبی از محیط آشپزخانه محسوب شوند.

از دستمال های ابر روبی می توان به منظور شست و شو سریع و بدون درگیر نمودن سایر ابزار ها استفاده نمود. همین طور استفاده از دستماله ای آنتی باکتریال باعث خواهد شد تا فرایند شست و شو هر بخش از رستوران، سرعت بیش تری بگیرد. گرد و غبار گیری خشک را می توان در بین ساعات کاری نیز انجام داد.

سیستم گرد و غبار گیری مرطوب میکروفایبر، می تواند منجر به حذف شدن سطل های مرسوم شود. این روش بسیار اثر گذار تر می باشد تا سازماندهی بصری در زمان کار برای مشتریان فراهم باشد و همه چیز به طور کاملا منظم به نظر برسد.

زمین شوی یا تی های اتوماتیک که از سک سطح حاوی مخلوط مواد شوینده تشکیل شده و به فرچه اتصال پیدا کرده است، نیز گزینه مناسبی به شمار می آید. این مدل زمین شوی ها بر خلاف زمین شوی های سنتی عملکرد بهتری از خود نشان می دهند و فرآیند نظافت و شست و شوی تمامی بخش های آشپزخانه را به روش اثر گذار تری انجام می دهند.

این مدل از زمین شوی ها به خصوص برای شست و شو کف پوش های خاص و سخت، نیز گزینه مناسبی می باشد. لازم است بدانید که به این دلیل که شوینده به آن متصل شده است، نیازی به تخلیه مداوم و شست و شو در حین کار ندارد.

البته نا گفته نماند که ساز این نوع زمین شوی ها می توان با جدا کردن بخش سطل، از آن برای غبار روبی خشک نیز استفاده نمود. به جای آن که آلودگی را در فضا پخش کنید، استفاده از تی بدون محفظه شوینده متصل به آن در چنین مواقعی بسیار کاربردی خواهد بود.

خاک اندازی با کف کاملا صاف و جارو هم ارتفاع آن: در بین لوازم شست و شوی رستوران، داشتن یک خاک انداز که کف آن به طور کامل صاف باشد و جارو اختصاصی داشته باشد، کاربرد های فراوانی دارد. شما می توانید از آن برای تمیز نمودن هر گونه مواد خوراکی و غیر خوراکی که در حین آماده سازی غذا بر روی زمین می ریزد، استفاده نمایید.

لوازم شست و شوی رستوران

معرفی لوازم شست و شوی رستوران: ابزار های خرد

شیشه شوی های مگنتی (وایپر های لبه دار): از وایپر های ویژه شست و شوی شیشه ها، می توانید به منظور تمیز کردن و برق انداختن تمامی سطوح شیشه ای که در رستوران کوچک خود موجود دارید، استفاده کنید.

سطل زباله رستورانی: در کنار لوازم شست و شوی رستوران، داشتن یک سطل زباله مجزا، سیکی از الزامات می باشد. سطل زباله رستورانی، از ارتفاع کافی برخوردار شده است و جنس ان از ترکیب های سخت ساخته شده و در مدت زمان کوتاهی پر نخواهد شد. توجه داشته باشید که سطل زباله رستورانی باید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، از مقاومت بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار باشد.

معرفی لوازم شست و شوی رستوران: ابزار های صنعتی

جاروبرقی مناسب برای سطوح خشک و مرطوب، یکی از تجهیزات و لوازم شست و شوی رستوران محسوب می شود که می تواند سطوح مختلف رستوران و آشپزخانه را به خوبی و به صورت عمیق تمیز کند.

دستگاه شست و شو سطوح برای استفاده و نظافت کف پس از اتمام ساعات کاری بسیار ضروری می باشد.

این دسته از ابزار آلات، به طرز چشم گیری سطح بهداشت مجموعه را افزایش می دهند و میکروب ها و آلودگی های موجود را از بین می برند. شما می توانید با استفاده از این دسته از لوازم شست و شوی رستوران، به راحتی تمیزی را به محیط کار خود هدیه دهید.

نکاتی در مورد خرید لوازم شست و شوی رستوران

تمامی دستگاه های نام برده شده به عنوان لوازم شست و شوی رستوران، مدل های مختلفی دارند که باید در زمان خرید، مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. به شما توصیه می کنیم که در مورد هر یک از لوازم و تجهیزات نظافت رستوران و آشپزخانه، اطلاعات کافی را به دست آورید.

برای این کار باید متراژ و جنس سطح کف و نوع کف پوش را نیز مد نظر قرار دهید. هر چه فود تراک و یا رستوران سیار خود را در محل آلوده و پر گرد و غباری قرار دهید، قطعا به تجهیزات نیرومند تری برای نظافت آن نیاز دارید تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن محیط کار خود را تمیز کنید.

برای این که بتوانید تمامی سطوح را با کمک آب به خوبی تمیز کنید، به شما پیشنهاد خرید یک دستگاه بخار شوی را می دهیم. البته لازم به ذکر است که از این نوع دستگاه نیز مدل های مختلفی در بازار موجود است که باید بسته به نیازی که دارید، مناسب ترین آن ها را خریداری کنید.

لوازم شست و شوی رستوران

نکاتی در مورد خرید لوازم شست و شوی رستوران

به طور کلی نظافت آشپزخانه و رعایت بهداشت، یکی از نکاتی رستوران داری و کافه داری موفق محسوب می شود که شما باید برای گسترش و همین طور جلب مشتری بیش تر به آن اهمیت ویژه ای بدهید.

 

Back to list