باکس موتور, باکس موتور فود

اتاقک موتور فود با امکانات

اتاقک موتور فود با امکانات

اتاقک موتور فود با امکانات، در دسته محصولات پیش ساخته قرار می گیرد. این محصول با داشتن قیمتی مقرون به صرفه، برای افرادی که می خواهند با سرمایه اندک، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند، بسیار مناسب می باشد.

اتاقک موتور فود، در واقع سازه ای پیش ساخته به شمار می آید که امکانات یک فست فود را در خود جای داده است. در این مطلب تصمیم داریم این محصول بی نظیر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

موتور فود چیست؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که موتور فود چیست و چه کاربردی دارد. موتور فود یا همان موتور سیکلت اتاقک دار که با نام های مختلفی امروزه شناخته می شود، در واقع همان موتور سیکلت می باشد.

اتاقک موتور فود با امکاناتکه اتاقکی متصل شده به موتور سیکلت می باشد، دارای امکانات مختلفی از جمله سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، نور پردازی داخلی و خارجی، پیشخوان، کابینت، اجاق گاز، مخزن آب و…‌ می باشد. این محصول مانند یک رستوران کوچک محسوب می شود که تمامی امکانات را برای آماده سازی، طبخ و ارائه غذا های فست فودی دارا می باشد.

اتاقک موتور فود با امکانات

اتاقک موتور فود با امکانات چه کاربردی دارد؟

اتاقک متصل شده به موتور سیکلت، دارای یک محور دو چرخ در زیر خود می باشد. از این رو حمل و نقل و جا به جا نمودن آن سهولت بخشیده شده است.

آیا می تواند از اتاقک موتور فود با امکانات استفاده دیگری داشت؟

اتاقک تعبیه شده برای موتور سیکلت، همان طور که پیش تر گفته شد، یک اتاقک مجهز به ارائه غذا های فست فودی می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید شما می توانید بسته به کاربرد و یا محصولی که تصمیم دارید از این طریق آن را به فروش برسانید، تجهیزات و امکانات مختلفی را برای آن در نظر بگیرید.

به طور مثال اگر بخواهید به جای غذا های فست فودی، نوشیدنی های گرم و سرد را سرو نمایید، می توانید در زمان ثبت سفارش خود، تجهیزات و امکانات مربوط به آماده سازی این محصول را سفارش دهید. لازم است بدانید که در زمان تهیه این محصول با تولید کننده آن تماس بگیرید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به دلالان و سودجویان نشوید.

برای اتاقک موتور سیکلت چه امکانات و تجهیزات تعبیه شده است؟

همان طور که پیش تر گفته شد، امکانات و تجهیزاتی که برای اتاقک موتور سیکلت در نظر گرفته می شود، بستگی به نوع کاربری آن دارد.

توجه داشته باشید نوع محصولی که تصمیم دارید از طریق اتاقک موتور فود با امکانات به مشتریان خود ارائه دهید، می تواند تعیین کننده نوع تجهیزات این اتاقک باشد.

اما به طور کلی برای اتاقک موتور فود با امکانات، تجهیزاتی مانند پیشخوان، سینک ظرفشویی، نور پردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاضلاب، مخزن آب، کابینت و… در نظر گرفته می شود.

کدام متریال برای ساخت اتاقک موتور فود با امکانات بهتر است؟

امروزه از مواد اولیه های مختلفی از جمله فایبر گلاس وگالوانیزه برای ساخت این اتاقک استفاده می شود. اما بهترین و همین طور مقرون به صرفه ترین آن ها، فایبر گلاس می باشد.

فایبر گلاس به دلیل مقاومت چشم گیری که در برابر باد و باران از خود نشان می دهد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک به شمار می آید. چرا که این محصول قطعا در زمان فعالیت در محیط های سربسته نخواهد بود و شرایط جوی بر روی آن تاثیر می گذارد.

همین طور رنگ آمیزی و یا درج انواع شابلون ها و برچسب ها، بر روی فایبر گلاس امکان پذیر بوده و هیچ گونه محدودیتی برای آراسته کردن قسمت های بیرونی و خارجی این اتاقک وجود ندارد.

اتاقک موتور فود با امکانات

معرفی متریال و مواد اولیه ساخت اتاقک موتور فود با امکانات

نکته دیگری که باید در مورد این مواد اولیه بدانید این است که فایبر گلاس به راحتی قابل ترمیم و مرمت می باشد. در صورتی که بر حسب اتفاق دیواره های خارجی این اتاقک در رفت و آمد دچار هر گونه آسیبی شوند، از آن جایی که از فایبر گلاس ساخته شده است، می توان آن را ترمیم نمود.

با کدام تولید کننده اتاقک موتور فود با امکانات تماس بگیریم؟

امروزه مراکز و تولیدی های مختلفی در زمینه تولید اتاقک موتور فود، فعالیت دارند. اما گروه دالیا سازه، یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز و مجموعه ها برای ثبت سفارش و خرید اتاقک موتور فود محسوب می شود.

این مجموعه یکی از تولید کنندگان بدون واسطه و کاملا مستقیم به شمار می آید که می تواند اتاقک مورد نیاز شما را بر اساس محصولی که در آن ارائه می دهید در کم ترین زمان ممکن، تولید کند.

در صورت نیاز می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می توان از طریق اتاقک موتور سیکلت محصولاتی به غیر از فست فود آماده سازی نمود؟

اتاقک موتور فود با امکانات مورد نیاز شما تهیه و تولید می شود. در صورتی که محصول شما هر چیزی به غیر از فست فود می باشد، می توانید در زمان ثبت سفارش، تجهیزات مورد نیاز خود را اعلام کنید.

اتاقک موتور سیکلت چه کاربردی دارد؟

اتاقک موتور سیکلت، کاملا بر اساس نیازمندی های شما مجهز می شود و امکانات و ویژگی های مختلفی برای آن تعبیه می گردد. شما می توانید انواع محصولات خوراکی مانند نوشیدنی های سرد و گرم، نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه، انواع بستنی و… و محصولات غیر خوراکی مانند قاب و گلس گوشی موبایل، کتاب، انواع بازی های فکری و… ارائه نمایید.

اتاقک موتور فود با امکانات

سوالات متداول در مورد اتاقک موتور فود با امکانات

ساخت اتاقک موتور سیکلت چه قدر زمان می برد؟

به طور کلی بین ۳۰ تا ۴۰ روز کاری ساخت این اتاقک زمان می برد. اما بسته به تجهیزات و امکاناتی که برای اتاقک موتور فود با امکانات در نظر گرفته اید، این مدت زمان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

Back to list