دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک کی اف سی

فود تراک کی اف سی

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد پسند مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به دلیل اینکه فودتراک ها معمولا به صورت متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط مختلف را برای آن ها فراهم می کند و باعث افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

در هر یک از شهر های ایران، بخش ها و محل های مشخصی به سازه های سیار و پرتابل اختصاص داده شده است که در زمینه فروش خدمات و محصولات مختلفی فعالیت دارند. فود تراک کی اف سی یکی از همین کسب و کار های پرتابل می باشد که در زمینه فروش انواع کی اف سی ها، مشغول به کار است.

فود تراک کی اف سی

فود تراک کی اف سی چیست؟

در واقع با تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشتریان و حرفه های مختلف، فود تراک کی اف سی می تواند گزینه مناسبی برای تغییر شیوه عرضه در بین مشتریان محسوب شود. این سازه سیار که با داشتن چرخ، قابلیت جا به جایی دارد، به هر نوع خودرویی متصل شده و امکان حمل و نقلش را سهولت می بخشد.

کسب و کار هایی که در زمینه مواد غذایی فعالیت دارند در شکل و شمایل های به روز دیده شده و با تغییر در شیوه عرضه محصولات خود، به درآمد مطلوبی دست پیدا کرده اند. از مهم ترین این سازه ها می توانیم به فود تراک کورن داگ، فود تراک میوه و سبزیجات و یا فود تراک کباب ترکی اشاره کنیم که بدون تردید در کوچه و خیابان های شهر خود آن ها را مشاهده نموده اید.

گرانی اجاره بهای یک واحد تجاری ثابت و یا قیمت خرید یک واحد تجاری مستقل، به قدری سرسام آور و هزینه بر شده است که بسیاری از مشاغل، به سمت پرتابل شدن روی آورده اند. فود تراک کی اف سی نیز در دسته همین مشاغل قرار می گیرد که با داشتن تجهیزات مختلف، امکان ارائه کی اف سی ها و سوخاری های خوشمزه برای شما میسر نموده است.

در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل به معرفی فود تراک کی اف سی بپردازیم و بهترین تولید کننده آن را در تهران به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک کی اف سی

فود تراک کی اف سی، به عنوان سازه ای پیش ساخته به شمار می آید که از متریال فایبر گلاس برای ساخت آن استفاده می شود. این سازه با داشتن محور های دو چرخ که ابعاد و اندازه آن، تعیین کننده تعداد محور ها می باشند، حمل و نقل و جا به جایی خود را سهولت بخشیده است.

البته نا گفته نماند که تولید کننده فود تراک کی اف سی، یک مالبند بر اساس وزن سازه بر روی آن تعبیه نموده است که به کمک متصل نمودن آن به هر نوع خودرویی می توانید محل قرار گیری آن را تغییر دهید.

این برای ساخت سازه پیش ساخته از سایر متریال های موجود در بازار مانند گالوانیزه، آلومینیوم و یا آهن نیز استفاده می شود. اما با توجه به ویژگی ها و قابلیت های فایبر گلاس، این نوع مواد اولیه بهترین گزینه محسوب می شود.

فود تراک کی اف سی

معرفی فود تراک کی اف سی

برخی از امکانات مهم فود تراک کی اف سی شامل سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی داخلی و خارجی، نورپردازی خارجی، شیر و پمپ برقی، سیستم آب و فاضلاب، کانتر، پیشخوان، کابینت و… می شود که بر اساس نوع محصول و خدمات شما قابل تغییر هستند.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

همان طور که پیش تر گفته شد، به منظور ساخت فود تراک کی اف سی می توان از سایر متریال های موجود در بازار مانند آلومینیوم، گالوانیزه و یا آهن استفاده نمود. اما در این بخش از مطلب به شرح مزایای استفاده از فایبر گلاس پرداخته ایم تا بیش از پیش با قابلیت های این نوع مواد اولیه آشنا شوید:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک کی اف سی چه کار هایی لازم است؟

پیش از این که برای راه اندازی فود تراک کی اف سی اقدام کنید، لازم است مراحلی را که در این مسیر باید پشت سر بگذارید را بدانید. مجموعه تولیدی دالیا، به صورت تخصصی به منظور هموار تر کردن مسیر ایجاد این کسب و کار، مراحل پیش روی شما را شرح داده است:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک کی اف سی، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک کی اف سی با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

افرادی که اقدام به خرید فود تراک کی اف سی می کنند، تصمیم دارند تا از این راه، کسب درآمد نمایند. حتی برخی از آن ها برای خود تارگت مشخص نموده اند!

برای این که بتوانید با خیال آسوده تر از کسب درآمد، سفارش فود تراک کی اف سی خود را ثبت کنید، بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما به راه اندازی کسب و کار های سیار اقدام نموده اند، نکات و راهکار هایی را ارائه نموده ایم که بدون تردید با رعایت و انجام آن ها می توانید به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنید.

فود تراک کی اف سی

راهکار هایی برای کسب درمد بیش تر از فود تراک کی اف سی

لازم است در ابتدا بدانید که برای تجربه فروش بیش تر، باید محل و مکان مناسبی را برای مستقر نمودن سازه فود تراک کی اف سی انتخاب کنید. از آن جایی که شما محصولات مرتبط با مواد غذایی را به فروش می رسانید، ورودی مراکز خرید، ورودی مال ها، ورودی پارک ها، محله های پر جمعیت از کسبه و واحد های تجاری، خیابان های پر تردد از عابرین پیاده و سواره، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی پارک ها، ورودی شهربازی ها و… بهترین اماکن برای مستقر کردن این سازه به شمار می آیند.

شما این امکان را دارید تا در زمان عدم تجربه فروش مطلوب، محل قرار گیری فود تراک کی اف سی را تغییر دهید و آن را در محل دیگری که آن را نام برده ایم، مستقر کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را فراموش نکنید. این روز ها افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت، مدام خواسته و نیاز های خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جست و جو می کنند. شما می توانید با کمک این دو ابزار، علاوه بر این که به برند سازی فود تراک کی اف سی کمک کنید، کسب و کار خود را معرفی نمایید و محصولات و خدمات خود را شرح دهید.

همین طور می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در هر روز و ساعت، دنبال کنندگان خود را در جهت خرید کی اف سی ترغیب نمایید و یا به افرادی که در همان محله و محدوده حضور دارند، کی اف سی های خوشمزه خود را بفروشید.

داشتن یک منو بر اساس سلیقه عموم افراد جامعه نیز می تواند به فروش بیش تر شما و همین طور جذب مشتری بیش تر کمک کند. توجه کنید که شما باید اقلام منو را به گونه ای انتخاب و تهیه کنید تا تمامی افراد با هر سلیقه و ذائقه ای بتوانند کی اف سی میل کنند.

توصیه می کنیم حتما از مواد غذایی تازه و با تاریخ روز برای طبخ و آماده سازی کی اف سی ها استفاده نمایید. این کار تاثی به سزایی در کیفیت محصولات شما داشته و مشتریان بیش تری برای خرید به شما مراجعه خواهند کرد.

حتما وقت و وسواس زیادی را برای طراحی دیواره های خارجی و به طور کلی جالب توجه بودن سازه فود تراک کی اف سی به خرج دهید. در صورتی که بتوانید به صورتی جذاب طراحی خارجی این سازه را انجام دهید، مشتریان بیش تری برای مشاهده محصولات به شما مراجعه خواهند کرد و امکان فروش بیش تر کی اف سی ها برای شما فراهم می شود.

رعایت بهداشت و نظافت، داشتن یونیفرم، برخورد مودبانه و حترمانه با مشتریان، ارائه آفر های گوناگون، هر کدام به تنهایی یک راهکار برای جذب مشتری بیش تر به شمار می آیند که با تکیه و رعایت آن ها می توانید به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک کی اف سی در تهران

دالیا گروپ به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان فود تراک قهوه در تهران شناخته می شود که با ارائه محصولات مختلف از جنس فایبر گلاس در شکل ها و طرح های مختلف، باعث اشتغال زایی و همین طور ایجاد کسب و کار های مختلف در سطح کشور شده است.

مجموعه دالیا، به عنوان بهترین تولید کننده فود تراک کی اف سی در تهران محسوب می شود که با طراحی و تولید سازه های مختلف به صورت پیش ساخته و با استفاده از متریال فایبر گلاس، باعث اشتغال زایی در سر تا سر کشور شده است.

فود تراک کی اف سی

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک کی اف سی در تهران

این مجموعه با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع فود تراک ها، کمپر فود ها، خانه های پیش ساخته و…. امکان خرید فود تراک کی اف سی را با هر میزان سرمایه و بودجه برای جوانان فراهم نموده است.

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

دالیا گروپ با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا و هم چنین با داشتن تیمی ماهر و متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع فود تراک ها، از بهترین تولید کنندگان فود تراک کی اف سی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و همین ثبت سفارش فود تراک کی اف سی، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list