دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک پشمک

فود تراک پشمک

فود تراک پشمک، یکی از سازه های پیش ساخته محسوب می شود که به دلیل داشتن چرخ و همین طور قابلیت پرتابل بودن، گزینه مناسبی برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار به شمار می آید.

امروزه به دلیل گرانی اجاره بهای مغازه ها و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت مستقل و ثابت، هزینه های زیادی را در پی داشته و نیاز به سرمایه و بودجه فراوانی دارد. در صورتی که وجود سازه های پیش ساخته به صورت چرخ دار، ایجاد یک کسب و کار را سهولت بخشیده اند.

بسیاری از کسب و کار امروزه در کوچه و خیابان های شهر های ایران به صورت سیار فعالیت دارند و در قالب فود تراک به چشم می خورند که فود تراک پشمک یکی از آن ها می باشد.

این سازه با داشتن تجهیزات و هم چنین امکانات مختلف، امکان ارائه انواع پشمک ها را در طعم ها و مزه های مختلف برای شما فراهم نموده است. در ادامه این مطلب به معرفی کامل فود تراک پشمک پرداخته ایم و در انتها، راهکار هایی را در جهت درآمد زایی از این بیزینس و کسب و کار معرفی نموده ایم. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک پشمک

امروزه شیوه عرضه و تقاضا در بین مشاغل و حرفه های مختلف و همین طور مشتریان تغییر نموده است. از این رو سازه های پیش ساخته وارد بازار شده و با توجه به تغییر شیوه تقاضا از سوی مشتریان، شیوه ای جدید و نوین از عرضه را ارائه نموده اند.

فود تراک پشمک به صورت پرتابل طراحی و تولید می شود. این سازه از برخی امکانات و تجهیزات مانند سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، سیستم نورپردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاصلاب، پیشخوان، کانتر، کابینت و… مجهز شده است تا شما امکان ارائه انواع پشمک ها را داشته باشید.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فود تراک پشمک به صورت چرخ دار و با قابلیت جا به جایی ساخته می شود. این سازه از سوی تولید کننده فود تراک پشمک، به یک یا چندین محور دو چرخ مجهز شده است که تعداد محور ها، کاملا به ابعاد و اندازه سازه بستگی دارند.

فود تراک پشمک

معرفی فود تراک پشمک

جنس سازه فود تراک پشمک، از متریال فایبر گلاس می باشد. البته برای تولید این سازه، از متریال های دیگری مانند آلومینیوم، آهن و یا گالوانیزه استفاده می شود که با توجه به مزایا و ویژگی های فایبر گلاس، به عنوان بهترین متریال برای ساخت فود تراک محسوب می شود. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از مواد اولیه صحبت کرده ایم.

این سازه نیز به یک مالبند مجهز شده است تا با متصل نموده آن به هر نوع خودرویی، جا به جایی و حمل و نقل آن را انجام دهید. توجه داشته باشید که مقاومت و استحکام مالبند، بر اساس وزن سازه فود تراک پشمک مشخص می شود و قابل اعتماد است.

مزایای استفاده از فایبر گلاس

در بخش قبلی مطلب، در مورد متریال هایی که برای ساخت فود تراک پشمک قابل استفاده هستند، صحبت کردیم. لازم دانستیم این بخش از مطلب را به شرح مزایای استفاده از فایبر گلاس اختصاص دهیم تا بیش از پیش با ویژگی ها و قابلیت های این نوع مواد اولیه آشنا شوید:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک پشمک

شما به عنوان مالک فود تراک پشمک وظیفه دارید تا پیش از ثبت سفارش این سازه، نکاتی را در رابطه با نوع چیدمان، جا نمایی تجهیزات و لوازم، ابعاد و اندازه سازه، طراحی خارجی و حتی برند سازی کسب و کار خود بدانید.

در ادامه مجموعه دالیا به صورت کامل یک به یک این موارد را برای شما شرح خواهد داد تا با انجام آن ها خرید فود تراک پشمک را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید:

بررسی چیدمان فود تراک پشمک

پیش از این که برای خرید فود تراک پشمک اقدام کنید، لازم است به عنوان یک صاحب کسب و کار، با نحوه چیدمان داخلی این سازه آشنا باشید. در واقع باید لوازم و تجهیزات را به گونه در داخل این سازه جا نمایی کنید تا در حین آماده سازی سفارشات مشتریان، سرعت عمل بالا تری را از خود به نمایش بگذارید.

در صورتی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را ندارید، می توانید با مشاورین دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک پشمک

ابعاد و اندازه فود تراک پشمک می تواند نقش مهمی بر روی طراحی و همین طور چیدمان داخلی آن داشته باشد. به طور معمول فود تراک ها در ابعاد ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی ساخته می شوند.

فود تراک پشمک

بررسی ابعاد و اندازه فود تراک پشمک

اما لازم است بدانید که بسته به تجهیزات و لوازم و وسایل مرتبط با کسب و کار شما، امکان تغییر این ابعاد وجود داشته و به شما کمک می کند تا سازه ای را کاملا انحصاری و متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

بررسی فضای داخلی فود تراک پشمک

به منظور راه اندازی یک فود تراک پشمک ایده آل، لازم است تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیاز کسب و کارتان را مشخص نمایید. در غیر این صورت ساخت فود تراک پشمک به درستی انجام نخواهد شد.

بهتر است ابتدا تجهیزات مورد نیاز با کسب و کار خود را شناسایی کنید. برای جا نمایی هر کدام از یک کاغذ و خودکار استفاده نمایید. هم چنین توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از فضای داخلی فود تراک پشمک، به سراغ شلف های آویز از سقف و یا قفسه بندی های مختلف بروید.

در ادامه برخی از تجهیزات و لوازم مورد نیازتان را عنوان کرده ایم تا بتوانید موارد ضروری را از بین آن ها انتخاب کرده و برای هر کدام بودجه ای مناسب را در نظر بگیرید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک پشمک

از مهم ترین مواردی که باید پیش از طراحی و حتی ساخت فود تراک پشمک به آن توجه نمایید، علاوه بر چیدمان داخلی و استفاده درست و بهینه از فضایی که در اختیار دارید، برند سازی آن می باشد.

لازم است به این نکته توجه نمایید که برای سفارش گیری و هم چنین تحویل سفارش مشتریان، به یک پنجره دو دهنه و یا دو پنجره مجزا نیاز خواهید داشت. این کار روند سفارش گیری و تحویل سفارشات را سرعت می بخشد.

لازم است در زمان طراحی و ساخت فود تراک پشمک، به این نکته توجه داشته باشید تا مشتریان تازه وارد، بتوانند صفی مجزا از مشتریان منتظر سفارش تشکیل دهند. همین طور با این کار کارایی کارکنان نیز افزایش پیدا می کند.

فود تراک پشمک

آشنایی با نحوه برند سازی فود تراک پشمک

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک پشمک را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک پشمک

حال که مراحل طراحی و ساخت فود تراک پشمک را پشت سر گذاشتید، وقت آن رسیده است تا بتوانید به صورت قانونی از کسب و کار و بیزینسی که ایجاد نموده اید، کسب درآمد داشته باشید. در این بخش از مطلب به صورت کامل مواردی که برای قانونی شدن کسب و کار خود نیاز دارید را عنوان کرده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک پشمک کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک پشمک تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این سازه تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

نکاتی برای کسب درآمد از فود تراک پشمک

بدون تردید شما هم جزو افرادی هستید که با راه اندازی فود تراک پشمک تصمیم به کسب درآمد دارید. اما اگر جزو افرادی هستید که برای اولین مرتبه، اقدام به راه اندازی یک کسب و کار سیار و پرتابل می کنید، بهتر است نکاتی را در جهت درآمد زایی از این بیزینس و کسب و کار بدانید.

دالیا گروپ، این بخش از مطلب را بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما بیزینسی پرتابل را ایجاد نموده اند، به نگارش درآورده است. شما نیز می توانید با انجام این اقدامات، به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید.

بهتر است پیش از هر کاری، محل مناسبی را برای مستقر نموده فود تراک پشمک انتخاب کنید. به طور معمول محل قرار گیری این سازه، بر اساس نوع خدمات و یا محصولات شما مشخص می شود. از آن جایی که محصولات شما شامل پشمک های خوشمزه و خوش طعم می گردد، بهتر است برای استقرار این سازه به سراغ ورودی های مجتمع های تجاری – تفریحی، مال ها، ورودی پارک ها، ورودی مراکز تفریحی، ورودی شهربازی ها، داخل شهربازی، داخل پارک های بزرگ و پر رفت و آمد و… بروید.

شما می توانید در صورت عدم فروش مناسب و مطلوب، محل قرار گیری فود تراک پشمک را تغییر دهید و به محل دیگری برای مستقر نمودن آن مراجعه نمایید.

لازم است دیواره های خارجی را به گونه ای طراحی کنید که مشتریان و افرادی که در نزدیکی فود تراک پشمک در رفت و آمد هستند، جذب آن شوند. در واقع باید طراحی دیواره های خارجی کاملا جذاب و جالب توجه طراحی شوند.

در این صورت می توانید مشتریان متعددی را برای مشاهده محصولات خود جذب کنید و فروش خوبی را تجربه نمایید.

فود تراک پشمک

نکاتی برای درآمد زایی از طریق فود تراک پشمک

توصیه می کنیم حتما طعم و مزه های پشمک ها را بر اساس سلیقه عموم افراد جامعه انتخاب کنید تا تمامی افراد بتوانند از شما پشمک خریداری کنند. هر چه تنوع طعم مزه ها بیش تر باشد، بدون شک مشتریان بیش تری برای خرید آن به فود تراک پشمک مراجعه خواهند کرد.

دو ابزار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. شما با کمک این دو ابزار می توانید علاوه بر برند سازی فود تراک پشمک، به معرفی کسب و کار خود نیز بپردازید. هم چنین می توانید در هر روز موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید تا افرادی که در همان موقعیت قرار دارند، برای خرید پشمک به شما مراجعه کنند.

به کار گیری مواد اولیه تازه، از دیگر نکاتی است که می تواند تاثیر چشم گیری بر روی کیفیت پشمک های آماده شده داشته باشد. از این رو می توانید مشتریان بیش تری را برای خرید پشمک ترغیب کنید.

پیشنهاد می دهیم مراحل آماده سازی پشمک ها را به گونه ای انجام دهید تا مشتریان از رعایت بهداشت و نظافت توسط شما، آسوده خاطر شوند.

البته ناگفته نماند که داشتن یونیفرم، بسته بندی های جذاب، ارائه تخفیف ها و آفر های مختلف، برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان و…. هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار کاربردی و مهم برای درآمد زایی از فود تراک پشمک محسوب شوند.

شما با رعایت یک به یک موارد گفته شده، بدون شک می توانید فروش خوبی را تجربه نمایید و در نهایت به درآمد مطلوبی که مد نظر دارید، دست پیدا کنید.

Back to list