دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

آشنایی با فود تراک غذای پت

فود تراک غذای پت

فودتراک یا رستوران سیار، نوعی رستوران متحرک است که غذای خود را در داخل ون، کامیون و یا بیرون از خودرویی که به آن متصل می شود، تهیه و ارائه می کند. فود تراک ها ابتدا در شهرهای بزرگ آمریکا شروع به کار کرده و با موفقیت هایی که برای آن ها در حال ایجاد بود، به دیگر کشورهای جهان هم گسترش یافتند. در این مطلب قصد آشنایی با فود تراک غذای پت را داریم.

فودتراک ها با سطح کمتری نسبت به رستوران ها و همچنین ارائه منوی متنوع و خلاقانه، مورد توجه مردم قرار گرفته و تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده اند. به این دلیل که فود تراک ها عموما به شکل متحرک هستند، این امر امکان رسیدن به مشتریان در نقاط گوناگون را برای آن ها فراهم می کند و سبب افزایش قابل توجه درآمد آنان می شود. اگر شما نیز قصد راه و اندازی و احداث این کسب و کار را دارید میتوانید با دالیا گروپ تماس بگیرید تا ما شما را در گروه صنعتی دالیا سازه به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

امروزه اغلب افراد در منزل خود از حیوانات خانگی همچون سگ، گربه و یا پرنده های گوناگون محافظت می کنند که میبایست غذا و لوازم و وسایل مرتبط به آن ها را تهیه کنند. حال فرض کنید که یک فود تراک با نام فود تراک غذای پت در یک محل مستقر شده و احتیاجات لازم این خانواده ها را فراهم می کند.

در واقع راه اندازی فود تراک غذای پت، یک ایده بکر و جدید محسوب می شود که با انجام آن می توانید کسب و کار مورد علاقه خود را ایجاد کرده و از آن درآمد کسب نمایید.

این روز ها، خیلی از مشاغل و همچنین کسب و کار های گوناگون، به سمت پرتابل و سیار شدن سوق پیدا کرده اند که این امر به علت گرانی اجاره بهای مغازه ها و همین طور قیمت خرید یک واحد تجاری مستقل و ثابت می باشد.

حضور بیزینس های گوناگون در قالب فود تراک با نام های متفاوت مانند فود تراک کی اف سی، فود تراک سیب زمینی، فود تراک میوه و… موجب شده تا افراد در کم ترین زمان احتیاجات خود را تهیه نمایند. البته این مسئله از تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین مشاغل گوناگون و نیز افراد جامعه سرچشمه می گیرد.

به طور کلی سازه های پیش ساخته با نام فود تراک، این روز ها جایگزین مطلوبی برای واحد های تجاری و فروشگاه های ثابت به شمار می آیند که علاوه بر اشتغال زایی، سبب دسترسی راحت به مایحتاج ضروری خانواده ها نیز شده اند.

فود تراک غذای پت

فود تراک غذای پت چیست؟

مجموعه تولیدی دالیا در نظر دارد در این مطلب به آشنایی با فود تراک غذای پت بپردازد و در انتهای این مطلب، نکات و راهکار هایی را به منظور درآمد زایی از این کسب و کار برای شما شرح دهد. با ما همراه باشید.

آشنایی با فود تراک غذای پت

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، با تغییر شیوه عرضه و تقاضا میان مشتریان و مشاغل مختلف، کسب و کار های گوناگونی این روز ها به شکل سیار و پرتابل فعالیت دارند. فود تراک غذای پت نیز یکی از همین مشاغل می باشد که با داشتن تجهیزات و امکانات مرتبط با محصولات حیوانات خانگی، امکان اشتغال زایی را ایجاد نموده است.

سازه فود تراک غذای پت، بوسیله متریال فایبر گلاس طراحی و تولید می شود. از دیگر متریال هایی که می توان به منظور ساخت این فود تراک استفاده نمود، می توانیم به آهن، آلومینیوم و یا گالوانیزه اشاره کنیم. اما با در نظر گرفتن مزایا و ویژگی های منحصر به فرد فایبر گلاس، در حال حاضر بهترین نوع مواد اولیه شناخته می شود.

ابعاد و اندازه فود تراک غذای پت کاملا به خدمات و محصولات شما بستگی دارد. شما میبایست بدانید که به چه تجهیزات و امکاناتی نیاز دارید و برای جا نمایی هر کدام اقدام کنید تا ابعاد و اندازه مناسبی از فود تراک غذای پت را به دست آورید.

پس از تعیین ابعاد، تولید کننده فود تراک غذای پت به تشخیص خود یک یا چند محور دو چرخ در زیر سازه فود تراک نصب میکند. افزون بر محور های دو چرخ، سازه فود تراک غذای پت به یک مالبند مجهز میشوند تا با متصل کردن آن به هر نوع خودرویی، امکان حمل و نقل و جا به جایی آن را داشته باشید.

بعضی دیگر از امکانات و تجهیزات مانند سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی، کانتر، نورپردازی داخلی، نورپردازی خارجی، سیستم آب و فاضلاب، پیشخوان، کابینت، قفسه بندی و… بر اساس نوع محصولات و خدمات شما تعیین می شوند و هر کدام قابل تغییر میباشند.

از آن جایی که این سازه در ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شود، تولید کننده فود تراک غذای پت، تعداد محور های دو چرخ متفاوتی را برای آن در نظر می گیرد. هر اندازه ابعاد و اندازه فود تراک غذای پت بزرگ تر باشد، تعداد محور های دو چرخ آن نیز بیش تر میباشد.

لازم است برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید تا سفارش فود تراک غذای پت را به درستی و بر اساس نیاز و خواسته های خود انجام دهید.

مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس

در زمان ساخت فود تراک غذای پت، از متریال ها و مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که مهم ترین آن ها شامل فایبر گلاس، آلومینیوم، آهن و گالوانیزه می شود. اما در این بخش از مطلب مجموعه دالیا به صورت کامل مزایای استفاده از فایبر گلاس را برای شما شرح داده است:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک غذای پت چه کار هایی لازم است؟

راه اندازی کسب و کار های سیار و پرتابل، تفاوت های زیادی با راه اندازی کسب و کار های ثابت و واحد های تجاری دارند. از این رو لازم دانستیم در این بخش از مطلب، در جهت هموار تر شدن مسیر شما در زمان راه اندازی فود تراک غذای پت، نکاتی را شرح دهیم:

فود تراک غذای پت

برای راه اندازی فود تراک غذای پت چه کار هایی لازم است؟

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک غذای پت، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک غذای پت با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

نکاتی برای درآمد زایی از فود تراک غذای پت

اشتغال زایی، کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار، بدون تردید با هدف درآمد زایی صورت می گیرد. راه اندازی فود تراک غذای پت نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است برای کسب درآمد از این بیزینس پرتابل نکاتی را بدانید.

بسیاری از افراد در ابتدای مسیر کسب درآمد از فود تراک غذای پت، به دلیل بی تجربگی دچار مشکل می شوند. به همین دلیل تصمیم داریم در این بخش از مطلب نکات و راهکار هایی را بر اساس تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به ایجاد فود تراک غذای پت نموده اند شرح دهیم تا با شیوه درآمد زایی از کسب و کار های سیار بیش تر آشنا شوید.

انتخاب یک محل و مکان مناسب برای قرار گیری و اسکان فود تراک غذای پت، از مهم ترین نکاتی است که می تواند در درآمد شما تاثیر چشم گیری بگذارد. شما باید با توجه به محصولات و خدماتی که از طریق سازه فود تراک ارائه می دهید، محل متناسبی را انتخاب کنید.

به طور مثال ورودی پارک ها، ورودی شهربازی ها، محله های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مراکز خرید، خیابان های پر جمعیت از واحد های تجاری و کسبه و… می توانند گزینه های مناسبی برای مستقر کردن فود تراک محسوب شوند.

از آن جایی که سازه فود تراک غذای پت به صورت چرخ دار و متحرک ساخته می شود، هر زمان که احساس کردید مشتریان زیادی برای خرید محصولات مرتبط با پت و حیوانات خانگی به شما مراجعه نمی کنند، محل قرار گیری آن را تغییر دهید.

شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دو ابزار قدرتمند برای معرفی کسب و کار شما به شمار می آیند که با کمک آن ها می توانید به برند سازی فود تراک غذای پت خود کمک کنید و هم چنین کسب و کار خود را به افراد بیش تری معرفی نمایید.

فود تراک غذای پت

چگونه از فود تراک غذای پت درآمد داشته باشیم؟

شما با کمک شبکه های اجتماعی این امکان را دارید تا با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک غذای پت در هر روز و ساعت، افراد بیش تری را برای خرید محصولات مرتبط با حیوانات خانگی ترغیب کنید.

سعی کنید برای بیش تر حیوانات خانگی محصولات منحصر به فردی را تهیه کنید تا تمامی افراد امکان خرید محصول را از شما داشته باشند.

هم چنین قیمت گذاری محصولات و کالا های خود را کاملا منصفانه و بر اساس ارزش واقعی آن ها انجام دهید تا افراد بیش تری به دلیل منصف بودن و قیمت مقرون به صرفه محصولات شما، برای خرید مراجعه کنند.

رعایت بهداشت و نظافت، برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان و ارائه آفر ها و تخفیف های مختلف، می توانند از عوامل تاثیر گذار بر روی درآمد شما محسوب شوند. هم چنین لازم است طراحی دیواره های خارجی را به گونه ای انجام دهید تا برای افرادی که در حال عبور از کنار فود تراک غذای پت هستند، جذاب به نظر برسد.

در واقع هر چه دیواره های خارجی فود تراک غذای پت جذاب تر و جالب توجه تر طراحی و دیزاین شوند، افراد بیش تری برای مشاهده خدمات و محصولات شما مراجعه خواهند کرد و این امر در نهایت منجر به فروش بیش تر و درآمد زایی بالا تر خواهد شد.

شما با رعایت یک به یک موارد گفته شده، می توانید درآمد دلخواه خود را به دست آورید. توجه داشته باشید که یکی از بزرگ ترین مزیت های فود تراک غذای پت، سیار بودن آن است که امکان مستقر کردن کسب و کارتان را در هر جا و مکان فراهم می کند!

آشنایی با بهترین تولید کننده فود تراک غذای پت در تهران

دالیا گروپ، در حال حاضر به عنوان بهترین تولید کننده فود تراک غذای پت در تهران شناخته می شود. این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه در حوزه تولید سازه های پیش ساخته، سبب اشتغال زایی در میان جوانان در سراسر کشور شده است.

این امکان از سوی مجموعه دالیا فراهم شده است تا هر کارآفرینی بتواند با بودجه و سرمایه ای هر چقدر کم، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند. حضور سازه های سیار در سطح شهر و کشور سبب شده اند تا ایجاد کار و شغل چندان هم دشوار نباشد.

دالیا گروپ با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات روز دنیا و با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته مانند فود تراک غذای پت، راه اندازی و کارآفرینی را سهولت بخشیده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و در جهت آشنایی با فود تراک غذای پت، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

فود تراک غذای پت

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک غذای پت در تهران

خرید رستوران های سیار

شما نیز می‌توانید یک رستوران سیار خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید. قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید.

جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامیون غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

همچنین گروه صنعتی دالیا سازه مدتی است که تولید انواع موتور فود کیوسک و کانکس های سیار طرح دار را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این تصمیم به جهت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و آسان کردن شرایط شروع کار و هزینه کمتر و در دسترس بودن بیشتر مواد غذایی و فست فود آبمیوه ها در اماکن مختلف ومراکز تفریحی و تجاری و راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه اتخاذ شده است.

Back to list