دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

آشنایی با فود تراک سیب زمینی

فود تراک سیب زمینی

فود تراک سیب زمینی یک سازه پیش ساخته به شمار می آید که این روز ها به عنوان محلی برای ارائه غذا های مرتبط با سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه با داشتن تجهیزات و امکانات مختلف در قالب یک آشپزخانه کوچک، امکان آماده سازی غذا های مرتبط با سیب زمینی را برای مالک خود فراهم می کند.

رستوران های سیار یا فود تراک یکی از کسب و کار های نوپا در حوزه صنایع غذایی میباشد. و در چند سال گذشته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده و تقریبا محبوبیت خود را به دست آورده است. بسیاری از فست فود ها هستند که به شکل جانبی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و در زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته اند. این نکته به خصوص اگر در یک کسب و کار رقابتی فعالیت داشته باشید از لحاظ اصول بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما هم قصد ایجاد و راه اندازی فود تراک را دارید میتوانید به مجموعه دالیا سازه برای شروع کسب و کار خود اعتماد کنید.

امروزه در سطح کوچه و خیابان های هر شهری، سازه های پیش ساخته ای را در قالب کیوسک ها، کانکس ها، کمپر فود ها و یا فود تراک ها مشاهده می کنیم که به ارائه محصولات و خدمات مختلفی مشغول هستند. فود تراک سیب زمینی نیز یکی از همین سازه ها محسوب می شود که با داشتن تجهیزات مختلف، امکان ارائه و فروش انواع خوراکی های تهیه شده از سیب زمینی را مهیا نموده است.

به دلیل گرانی اجاره بها و همین طور قیمت خرید مغازه ها در سطح شهر، بسیاری از کسب و کار های مرتبط با خوراکی و مواد غذایی، به سمت سیار و پرتابل شدن سوق پیدا کرده اند. غیر ممکن است گشتی در کوچه و خیابان بزنید و سازه های چرخ داری را مشاهده نکنید که به صورت سیار، خدمات و محصولات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

در این مطلب مجموعه تولیدی دالیا، تصمیم دارد شما را بیش تر با فود تراک سیب زمینی آشنا کند و مسیر راه اندازی این کسب و کار را برای شما هموار تر سازد. در انتهای این مطلب نیز راهکار هایی را برای درآمد زایی ارائه کرده است که با استفاده از آن ها می توانید درآمد مطلوبی را کسب کنید.

معرفی فود تراک سیب زمینی

فود تراک سیب زمینی به عنوان یک محصول پیش ساخته و چرخ دار شناخته می شود که به وسیله یک مالبند به هر نوع خودرویی اتصال پیدا کرده و حمل و نقل و جا به جایی آن را میسر می کند. این سازه با داشتن یک یا دو محور دو چرخ با توجه به ابعاد و اندازه فود تراک، در دسته سازه های پرتابل نیز قرار می گیرد.

فود تراک سیب زمینی

معرفی فود تراک سیب زمینی

برای ساخت فود تراک سیب زمینی به طور معمول از متریال فایبر گلاس استفاده می شود. چرا که این متریال با داشتن وزن سبک و ویژگی های بارز دیگر، بهترین متریال روز دنیا به منظور تولید این سازه به شمار می آید.

از دیگر سازه های پیش ساخته ای که این روز ها به عنوان محلی برای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند می توانیم به فود تراک غذا، فود تراک سوخاری، فود تراک غذا خانگی، فود تراک کنتاکی و… اشاره کنیم.

فود تراک سیب زمینی یکی از محصولات فوق العاده منحصر به فرد گروه دالیا می باشد. شما برای سفارش فود تراک سیب زمینی می توانید با کارشناسان فروش و مشاورین این مجموعه در تماس باشید. لازم به ذکر است که دالیا گروپ این امکان را برای تمامی افراد فراهم نموده است تا هر فردی با هر میزان سرمایه و بودجه بتواند فود تراک مورد نیاز خود را خریداری نموده و کسب و کار خود را راه اندازی کند.

مزایای استفاده از فایبرگلاس برای ساخت فود تراک سیب زمینی

برای آشنایی بیش تر شما با متریال فایبرگلاس و اهمیت آن در ساخت فود تراک سیب زمینی، در این بخش از مطلب به شرح مزایای این متریال پرداخته ایم:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

نکاتی در مورد سفارش فود تراک سیب زمینی

برای خرید فود تراک سیب زمینی لازم است نکاتی را در مورد چیدمان، تجهیزات مورد نیاز، طراحی داخلی، جای نمایی لوازم و وسایل و… بدانید. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید، توصیه می کنیم این بخش از مطلب را تا انتها دنبال کنید. چرا که طراحان مجموعه دالیا، نکاتی را در مورد سفارش و ساخت فود تراک سیب زمینی برای شما بیان نموده اند:

بررسی چیدمان فود تراک سیب زمینی

سرمایه گذاری برای طراحی و ساخت فود تراک سیب زمینی، به هیچ عنوان مشابه و یکسان نخواهد بود. شما باید به صورت تخصصی با چیدمان این سازه آشنا باشید. این مسئله یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار به آن تسلط کافی را داشته باشید.

شما می توانید در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت فود تراک، با کارشناسان و مشاوران دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک سیب زمینی

ابعاد و اندازه فود تراک ها می تواند نقش مهمی را روی طراحی و چیدمان آن ایفا کند. اما رایج ترین و مطلوب ترین ابعاد برای فود تراک ها ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی متر می باشد.

فود تراک سیب زمینی

بررسی ابعاد و اندازه فود تراک سیب زمینی

در صورتی که شما ابعاد واضح تر و دقیق تری از فود تراک سیب زمینی مورد نظر خود داشته باشید، می توانید با دقت و تسلط بیش تری آن را طراحی و چیدمان نمایید.

بررسی فضای داخلی فود تراک سیب زمینی

برای راه اندازی یک فود تراک سیب زمینی ایده آل، باید تجهیزات مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیازتان را مشخص نمایید. در این صورت ساخت فود تراک به درستی انجام خواهد شد.

شما می توانید از فضای عمودی فود تراک با خرید فر های ترکیبی، شلف های آویز از سقف و قفسه بندی استفاده نمایید. در مرحله بعد باید بتوانید محل قرار گیری هر کدام را در فضای داخلی فود تراک علامت بزنید و یا بر روی کاغذ پیاده نمایید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک سیب زمینی

یکی از موارد مهمی که باید پیش از طراحی و ساخت فود تراک سیب زمینی در نظر بگیرید، علاوه بر چیدمان درست و بهینه، برند سازی فود تراک می باشد. به طور مثال شما می توانید یک پنجره دو دهنه داشته باشید. یک پنجره به منظور تحویل غذا های تهیه شده از سیب زمینی به مشتریان و دیگری برای دریافت سفارش آن ها از مشتری، تعبیه شود.

این کار در زمان طراحی و ساخت فود تراک باعث می شود مشتریان تازه وارد، در صف جداگانه ای قرار بگیرند در نتیجه کارایی کارکنان شما افزایش پیدا می کند. هم چنین می توانید با سرعت عمل بیش تری مشغول به دریافت و ارائه سرویس و سفارش شوید.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک سیب زمینی را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • منو با تابلو نوری
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • بزرگ بودن لوگو
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی

بررسی جزییات طراحی فود تراک سیب زمینی

پس از این که طراحی و ساخت فود تراک سیب زمینی به اتمام رسید، لازم است نکات دیگری را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی و به صورت قانونی در سطح شهر خودتان به کسب درآمد بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کامل این جزییات را برای شما شرح داده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی
فود تراک سیب زمینی

بررسی جزییات طراحی فود تراک سیب زمینی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک سیب زمینی کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک سیب زمینی تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این کسب و کار تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک سیب زمینی

حال که به خوبی با مشخصات و ویژگی های فود تراک سیب زمینی آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی این کسب و کار کرده اند، راهکار هایی را در جهت افزایش درآمد، در اختیار شما قرار دهیم. قطع به یقین با رعایت این موارد می توانید به درآمد بیش تری دست پیدا کنید.

اولین راهکار، مستقر نمودن فود تراک سیب زمینی در محله ها و خیابان های پر تردد از عابرین پیاده و سواره می باشد. توصیه می کنیم هر زمان که متوجه کم بودن فروش خود شدید، حتما محل قرار گیری فود تراک سیب زمینی را تغییر دهید.

از بهترین مکان ها جهت مستقر نمودن این سازه می توانیم به ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، ورودی مال ها بزرگ، خیابان های پر کسبه، خیابان های پر جمعیت از مجتمع های مسکونی، محله هایی که دسترسی مناسبی به اغذیه فروش ها ندارند و…. اشاره کنیم.

توصیه می کنیم یک منو بر اساس سلیقه عموم مردم تهیه کنید. هم چنین می توانید با سیب زمینی غذا های مختلفی به جز سیب زمینی سرخ کرده ارائه دهید. بهتر است دستور پخت غذا های تهیه شده از سیب زمینی را بخوانید و هر کدام که تمایل داشتید را در منو خود قرار دهید.

استفاده از مواد غذایی با تاریخ روز و تازه، می تواند از دیگر راهکار های کسب درآمد بیش تر باشد. همین طور توصیه می کنیم مراحل آماده سازی غذا ها را به گونه ای انجام دهید تا مشتریان بتوانند ساز رعایت بهداشت شما اطمینان خاطر کسب کنند.

فود تراک سیب زمینی

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک سیب زمینی

سعی کنید با استفاده از شبکه های اجتماعی و همین طور فضای مجازی بر روی برند سازی خود کار کنید و کسب و کاری که راه اندازی نموده اید را به مشتریان و دنبال کنندگان خود معرفی کنید. همین طور به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی فود تراک سیب زمینی در هر زمان و هر روز، می تواند به جلب مشتری بیش تر کمک کند.

ارائه آفر های مناسبتی، تخفیفات فصلی، داشتن بسته بندی جذاب، دقت در طراحی خارجی فود تراک سیب زمینی، برخورد مناسب با مشتری و… هر کدام می توانند به بیش تر شدن درآمد شما کمک کنند.

خرید انواع فود تراک

شما نیز می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار خود یک فود تراک خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

Back to list