باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی

سه چرخ فست فود

سه چرخ فست فود

سه چرخ فست فود که در دسته محصولات و سازه های پیش ساخته قرار می گیرد، جزو محصولات گروه تولیدی دالیا می باشد.

سه چرخ فست فود با داشتن قیمتی مقرون به صرفه، برای افرادی که می خواهند با بودجه ای محدود و کم کسب و کار خود را راه اندازی و آغاز کنند، بسیار مناسب می باشد.

فست فود موتوری یا همان سه چرخ فست فود، یک سازه پیش ساخته می باشد که تمامی امکانات بک فست فود جمع و جور را در خود جای داده است. در ادامه این مطلب نکاتی را در مورد این محصول بی نظیر و بی نقص به شما ارائه خواهیم داد و به شما یاری می دهیم تا آن را از تولید کننده به صورت مستقیم خریداری کنید. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی سه چرخ فست فود

اگر برای شما هم سوال شده است که سه چرخ فست فود چیست و چه امکاناتی برای آن تعبیه شده، این بخش از مطلب را از دست ندهید.

به طور کلی موتور فود، موتو فود، اتاقک موتور فود با امکانات و… نام های این سازه پیش ساخته محسوب می شوند که امروزه مورد استقبال خیلی از مصرف کنندگان و صاحبین کسب و کار های نو و کارآفرینان قرار گرفته است.

اتاقکی که به موتور سیکلت از طریق یک محور دو چرخ متصل شده است از امکانات مختلفی مانند سینک ظرفشویی، برق رسانی و نور پردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاضلاب، پیشخوان، کابینت، اجاق گاز، مخزن آب و… برخوردار شده است. در واقع سه چرخ فست فود یک رستوران کوچک به شمار می آید که تمامی امکانات و ویژگی ها برای آماده سازی، طبخ و فروش غذا های فست فودی را مهیا می سازد.

سه چرخ فست فود

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های سه چرخ فست فود

اتاقکی که در قسمت انتهایی موتور سیکلت تعبیه شده است، از جنس فایبر گلاس بوده و همان  طور که پیش تر گفته شد، از یک محور دو چرخ در زیر خود، برخوردار شده است. به همین خاطر حمل و نقل و جا به جا نمودن آن با کمک موتور سیکلت بسیار راحت می باشد.

بررسی کاربری های سه چرخ فست فود

اگر تصور می کنید که از سه چرخ فست فود صرفا برای ارائه غذا های فست فودی استفاده می شود، اشتباه می کنید. چرا که شما می توانید اتاقک موتور فود را بر اساس کاربری و محصولی که تصمیم به فروش آن را به مشتریان خود دارید، سفارش دهید.

در واقع باکس موتور فست فود، کاملا بر اساس نیاز ها و اولویت های شما طراحی و تولید می شود. از این رو  بهتر است پیش از این که برای ثبت سفارش اقدام کنید، حتما محصول مورد نظر خود را مشخص نمایید تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما در آن تعبیه شود.

انواع فست فود، غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و صیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم التحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی، قاب و گلس گوشی موبایل، کتاب، انواع بازی های فکری و… از مهم ترین محصولاتی محسوب می شوند که شما می توانید از طریق موتور باکس فست فود به مشتریان خود ارائه دهید و به راحتی کسب درآمد کنید.

برای سه چرخ فست فود چه تجهیزاتی تعبیه می شود؟

همان طور که پیش تر گفته شد، تمامی امکانات و تجهیزاتی که برای اتاقک موتور فود در نظر گرفته می شود، کاملا متاثر از محصولی می باشد که شما تصمیم دارید آن را به فروش برسانید. به طور مثال اگر تصمیم به فروش کتاب داشته باشید، قطعا نیازی به سینک ظرفشویی و یا سیستم فاضلاب نخواهید داشت. اما اگر بخواهید در زمان طراحی منو بر روی انواع پیتزا ها مانور بدهید، لازم است اتاقک موتور سیکلت شما، از یک فر پیتزا برخوردار شده باشد.

اما اگر تصمیم به ارائه مصولات خوراکی داشته باشید، امکانات و تجهیزاتی مانند سینک ظرفشویی، نور پردازی داخلی و خارجی، برق رسانی، سیستم آب و فاضلاب، مخزن آب، کابینت، پیشخوان و… به صورت پیش فرض بر روی اتاقک موتور باکس فست فود تعبیه می گردد.

بررسی جنس متریال سه چرخ فست فود

برای ساخت موتور باکس فست فود می توان از متریال و مواد اولیه های مختلفی مانند گالوانیزه، فایبر گلاس و… استفاده نمود. اما به طور کلی بهترین و مقرون به صرفه ترین آن ها فایبر گلاس می باشد.

فایبر گلاس به دلیل مقاومت چشم گیری که در برابر باد و باران از خود نشان می دهد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک به شمار می آید. چرا که این محصول قطعا در زمان فعالیت در محیط های سربسته نخواهد بود و شرایط جوی بر روی آن تاثیر می گذارد.

همین طور رنگ آمیزی و یا درج انواع شابلون ها و برچسب ها، بر روی فایبر گلاس امکان پذیر بوده و هیچ گونه محدودیتی برای آراسته کردن قسمت های بیرونی و خارجی این اتاقک وجود ندارد.

سه چرخ فست فود

بررسی جنس متریال و مواد اولیه سه چرخ فست فود

نکته دیگری که باید در مورد این مواد اولیه بدانید این است که فایبر گلاس به راحتی قابل ترمیم و مرمت می باشد. در صورتی که بر حسب اتفاق دیواره های خارجی این اتاقک در رفت و آمد دچار هر گونه آسیبی شوند، از آن جایی که از فایبر گلاس ساخته شده است، می توان آن را ترمیم نمود.

در زمان خرید سه چرخ فست فود به این نکات توجه کیند:

توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن توضیحات داده شده به منظور کاربری موتور باکس فست فود، باید پیش از این که اقدام به سفارش این محصول بگیرید، حتما نوع محصولی که تصمیم دارید آن را ارائه دهید و به مشتریان خود بفروشید را مشخص کنید.

این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر بودجه خود را تعیین نمایید. هم چنین می توانید امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را بررسی نمایید و مناسب ترین آن ها را در زمان ساخت موتور باکس فست فود سفارش دهید.

با کدام تولید کننده سه چرخ فست فود تماس بگیریم؟

اگر تصمیم خود را گرفته اید که برای داشتن یک سه چرخ فست فود اقدام نمایید، لازم است که در ابتدا با تولید کننده آن آشنا شوید. همان طور که می دانید امروزه مراکز و تولیدی های مختلفی در زمینه تولی موتور باکس فست فود فعالیت دارند. اما دالیا سازه، یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز برای ثبت سفارش و خرید مستقیم و هم چنین بودن واسطه موتور باکس فست فود به شمار می آید.

شما می توانید بدون آن که هزینه بیش تری را به دلالان پرداخت نمایید، به راحتی و به صورت مستقیم، خرید موتور باکس فست فود را از گروه دالیا انجام دهید.

توجه داشته باشید، همان طور که پیش تر گفته شد، باید پیش از ثبت سفارش خود، حتما تجهیزات و امکاناتی را که نیاز دارید را مشخص نمایید. البته نا گفته نماند که تعیین امکانات و تجهیزات موتور باکس فست فود، کاملا به نوع کاربری شما بستگی دارد. پس پیش از هر چیزی محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، مشخص نمایید.

سه چرخ فست فود

معرفی تولید کننده سه چرخ فست فود

به شما توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

Back to list