کانکس چرخدار, موتور فست فود

کیوسک میوه ای دالیا

 کیوسک میوه ای دالیا

کیوسک میوه ای دالیا سازه هایی پیش ساخته محسوب می شوند که از انواع مختلفی تشکیل شده اند و در رنگ، طرح و مدل های مختلف عرضه می شوند.

در مکان های مختلفی از جمله راه آهن، فرودگاه، مال ها و پاساژ های بزرگ، مراکز تفریحی و… قرار می گیرند. کیوسک های میوه ای با هزینه ی کم کسب و کار شخصی شما را ایجاد می کند. در این مطلب تصمیم داریم بیش از پیش شما را با این محصول دالیا گروپ آشنا کنیم و مشخصات فنی آن ها را به طور کامل برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های کیوسک میوه ای

ویژگی های منحصر به فرد این کیوسک ها آن ها را در نظر مخاطبان محبوب کرده است. لازم است بدانید که کیوسک میوه ای در ۲ مدل ساکن و سیار تولید می شود. شما می توانید کیوسک میوه ای مورد نظر خود را که شامل کیوسک پرتقالی، کیوسک آناناسی، کیوسک اناری، کیوسک هندوانه ای، کیوسک لیموناد، کیوسک طالبی و… می شود را در رنگ و با امکانات دلخواه خود سفارش دهید.

امکاناتی که اغلب برای کیوسک میوه ای در نظر گرفته می شود، کاملا به نوع محصولی که تصمیم دارید آن را در کیوسک های میوه ای به فروش برسانید، بستگی دارد. از این رو می توانید پس از مشخص نمودن محصول خود برای فروش و عرضه به مشتریان، با مشاورین گروه دالیا در تماس باشید و متناسب ترین امکانات را برای کیوسک میوه ای خود انتخاب کنید.

کیوسک میوه ای

مشخصات و ویژگی های کیوسک میوه ای

کیوسک میوه که یکی از پرطرفدار ترین محصولات دالیا محسوب می شود، به شکل یک میوه و کروی می باشد و در رنگ بندی دلخواه شما و با قطر ۲ متر عرضه می شود. جنس این محصول از بهترین متریال فایبر گلاس و سازه های آهنی می باشد. هم چنین در دو مدل جک دار و لولایی جک دار (ترکیبی از هر دو) بسته به سلیقه و نیاز شما ارائه می گردند.

تفاوت این دو مدل در نوع باز شدن آن ها می باشد که به انتخاب و سفارش شما تولید می شود. در مدل جک دار کیوسک، تمام نیم کره بالایی توسط جک هایی قوی و استاندارد بالا نگه داشته می شود و فاصله ای بین دو نیم کرده ایجاد می شود و این فاصله، فضایی جهت ارائه محصولتان به مشتری می باشد.

در مدل دوم، مدل جک دار لولایی دارای دو جک محکم و قوی در کناره های چپ و راست کیوسک و یه لولای محکم در انتهای کیوسک بین دو نیم کره تعبیه شده است که توسطآ ها نیم کره بالایی از قسمت جلو به بالا رانده می شود.

بررسی سیار و چرخ دار بودن کیوسک های میوه ای

سیار بودن کیوسک ها یکی از مهم ترین مزیت های این نوع کیوسک ها می باشد و جا به جایی آسان و راحت را باعث می شوند. کیوسک های سیار در دو مدل چرخ دار و کشنده تولید و عرضه می شوند. مدل چرخ دار با داشتن چرخ های کوچکی در زیر کیوسک قابلیت جا به جا شدن به اندازه چندین متر را دارند و شما می توانید به راحتی کیوسک خود را جا به جا کنید. بعضی از لوکیشن ها در روز و روشنایی و زمان های خاصی و هم چنین بعضی دیگر در شب ها شلوغ می شوند و پر تردد هستند، پس داشتن چرخ در زیر کیوسک ها این امر را برای شما ممکن می سازد که در زمان مورد نظر کیوسک خود را جا به جا کنید و در مکان دلخواه قرار دهید.

باید توجه داشته باشید که کیوسک های سیار مدل چرخ دار جهت جا به جایی هایی با مسافت کوتاه به اندازه چندین متر می باشند. در جا به جایی کیوسک های چرخ دار محدودیت مسافت وجود دارد ولی در کیوسک های سیار مدل کشنده هیچ گونه محدویت مسافتی وجود ندارد.

کیوسک های سیار کشنده توسط محور قوی و محکمی که دارند از پشت به خودرو مورد نظر متصل شده و به راحتی همراه خودرو حمل و نقل و جا به جا می شوند. کیوسک های سیار کشنده به راحتی در مسافت های بالا جا به جا می شوند و محدودیت مسافت در جا به جایی ندارند.

کیوسک میوه ای

معرفی انواع مختلف کیوسک میوه ای

بسیاری از افراد محل زندگی شان با محل کار و مستقر شدن کیوسکشان متفاوت است و فاصله مکانی دارند که داشتن محور در کیوسک های سیار این امکان را به شما می دهد تا کیوسک خود را به مکان مورد نظرتان منتقل کرده و به راحتی آن را با خود برگردانید.

بررسی ساختار کیوسک میوه ای

کیوسک میوه ای که اغلب شکلی شبیه به کره دارد، دارای یک در کوچک مستطیلی در پشت نیم کره پایینی می باشد که جهت ورود و خروج کافی من به داخل کیوسک تعبیه شده است. کیوسک های کروی شکل دالیا گروپ به صورت دو نیم کره جداگانه ی فایبر گلاسی تولید می شوند که در نهایت تولید، به هم متصل می شوند.

داخل کیوسک درون نیم کره پایینی آن ، فضایی طاقچه مانند شبیه به پیشخوان در نظر گرفته شده است تا از آن در جهت قرار گیری وسایل و دستگاه های مورد نیاز استفاده نمایید. از دیگر امکاناتی که برای کیوسک میوه ای در نظر گرفته شده است مخزن آب و فاضلاب، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی و نور پردازی می باشند.

نحوه سفارش و خرید کیوسک میوه ای

همان طور که می دانید به دلیل وجود سودجویان و دلالان در بازار های امروز، بهتر است این دسته از محصولات از تولید کننده و به صورت مستقیم خریداری شوند. از این رو گروه تولیدی دالیا، با داشتن بیش از یک دهه تجربه و مهارت در تولید انواع سازه های پیش ساخته مانند کیوسک های میوه ای، این محصول را بدون هیچ واسطه ای و با نازل ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

شما می توانید پس از مشخص نمودن محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، با مشاورین گروه دالیا در تماس باشید تا بهترین و متناسب ترین امکانات برای کیوسک میوه ای شما در نظر گرفته شود.

 کیوسک میوه ای

نحوه سفارش و خرید کیوسک میوه ای

جهت مشاوره ی رایگان، کسب اطلاعات بیش تر و اطلاع از قیمت و سفارش محصول با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts