کانکس

کیوسک اناری ساکن

کیوسک اناری ساکن

کیوسک در واقع نوعی سازه پیش ساخته می باشد که کاربرد های مختلفی دارد. به عنوان مثال کیوسک اناری ساکن که کانکسی پیش ساخته است و به طور ساکن در مکان های مختلف از جمله مال ها و پاساژ های بزرگ، مراکز خرید و تفریحی، خیابان های پر تردد و… قرار می گیرد و کسب و کاری عالی را برای شما رقم می زند.

در ادامه توضیحات بیش تری در مورد امکانات و ویژگی های این دسته از کیوسک ها خواهیم داد. با ما همراه باشید.

کیوسک اناری ساکن

معرفی کامل کیوسک اناری ساکن

ویژگی های کیوسک اناری ساکن

ویژگی های مختلف این کیوسک ها، آن ها را در نظر مخاطبان بسیار محبوب کرده و طرفداران بسیاری دارند. کیوسک طرح انار در دو مدل ساکن و سیار عرضه می شود که هم اکنون کیوسک طرح انار ساکن را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

این محصول پرطرفدار به شکل یک انار سرخ و قرمز و کروی می باشد و در رنگ بندی دلخواه شما و با قطر ۲ متر خدمت دالیا گروپی های عزیز عرضه می شود. جنس این محصول از بهترین متریال فایبر گلاس و سازه های آهنی می باشد. هم چنین در دو مدل جک دار و لولایی جک دار (ترکیبی از هر دو).

در ادامه به بررسی تفاوت های مدل های جک دار و لولایی و جک دار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تفاوت مدل جک دار و لولایی و جک دار در چیست؟

تفاوت کیوسک های مدل جک دار و لولایی و جک دار در نوع باز شدن آن ها می باشد که به انتخاب و سفارش شما تولید می شود.

در مدل جک دار کیوسک، تمام نیم کره بالایی انار توسط جک هایی قوی و استاندارد بالا نگه داشته می شود و فاصله ای بین دو نیم کره ایجاد می شود و این فاصله، فضایی جهت ارائه محصولتان به مشتری می باشد.

کیوسک اناری ساکن

معرفی مدل های مختلف کیوسک اناری ساکن

در مدل دوم، مدل جک دار لولایی دارای دو جک محکم و قوی در کناره های چپ و راست کیوسک و یه لولای محکم در انتهای کیوسک بین دو نیم کره می باشد که توسط آن ها نیم کره بالایی انار از قسمت جلو به بالا رانده می شود.

نحوه تولید کانکس طرح انار به چه صورت است؟

این کیوسک های کروی شکل دارای یک در کوچک مستطیلی در پشت نیم کره پایینی می باشند که جهت ورود و خروج کافی من به داخل کیوسک می باشد. کیوسک های کروی شکل دالیا گروپ به صورت دو نیم کره جداگانه فایبر گلاسی تولید می شوند که پس از تولید کامل تمامی بخش ها و قطعات، به یکدیگر متصل می شوند.

داخل کیوسک درون نیم کره پایینی آن، فضایی طاقچه یا پیشخوان مانند جهت قرار گیری وسایل و دستگاه های مورد نیاز شما طراحی شده است.

امکانات و ویژگی های کیوسک طرح انار ساکن

آب به منظور شست و شو و استفاده برای آماده سازی محصولات غذایی، از مورد نیاز ترین موارد در کیوسک ها با قابلیت های مختلف می باشد (کافه کیوسک، فروش آب میوه های طبیعی و…) که با طراحی یک سینک کوچک و شیر آب درون کیوسک این موضوع حل شده است.

فروش آب میوه طبیعی همه روزه طرفدار داشته و عموم مردم به نوشیدن آب میوه طبیعی، بدون اسانس و مواد نگهدارنده علاقه دارند. خصوصا اگر این آب انار های خوشمزه (و دیگر آبمیوه های طبیعی) مقابل دیدگان مردم آماده و سرو شود.

سرو آب انار و نوشیدنی های طبیعی درون کیوسک های اناری شکل بسیار جلب توجه می کند و در نتیجه شکل جذاب کیوسک ها باعث افزایش مشتری می شود.

ابعاد و اندازه کیوسک اناری ثابت چقدر است؟

کیوسک طرح انار با ارتفاع ۲ متر ساخته می شود. اما این که چه ابعادی داشته باشد، کاملا به سفارش شما بستگی دارد. اما لازم است در نظر بگیرید که باید ابعاد مانند قطر کره کیوسک طرح انار، به گونه ای انتخاب شود که استاندارد ها زیر سوال نرود. در این زمینه بهتر است از مشاورین دالیا گروپ مشورت بگیرید.

متریال پایه و اساسی برای ساخت کانکس طرح انار فایبر گلاس می باشد. این متریال قابل ترمیم بوده و در صورتی که پس از مدت ها کیوسک شما در قسمت بدنه دچار آسیب شود، قابل ترمیم و مرمت می باشد.

نحوه سفارش و خرید کیوسک اناری ساکن

اگر تصمیم دارید که برای کسب و کار خود، از کیوسک اناری ثابت استفاده کنید و می خواهید هر چه زود تر آن را سفارش دهید می توانید با گروه دالیا در تماس باشید.

این مجموعه به صورت رایگان مشاوره های لازم را به شما خواهد داد و بی شک به بهترین نحو به شما کمک خواهد کرد تا به درستی کیوسک مناسبی را از بین تمامی محصولات موجود انتخاب کنید. لازم است بدانید که امکان ساخت کیوسک های طرح دار نیز توسط مجموعه دالیا وجود دارد.

یرای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

کیوسک اناری ساکن

نحوه سفارش و خرید کیوسک اناری ساکن

شهری زیبا تر با کیوسک های رنگی و طرح دار دالیا.

Back to list