کانکس چرخدار, کانکس کیوسک, کیوسک فست فود

کیوسک طرح نسکافه

کیوسک طرح نسکافه

کیوسک طرح نسکافه از مهم ترین و شناخته شده ترین محصولات گروه تولیدی دالیا محسوب می شود که در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد.

این محصول، با داشتن ظاهری شبیه به یک لیوان نسکافه بزرگ، بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار سیار و همین طور در زمینه فروش انواع محصولات کافئین دار به شمار می آید. به طور کلی افرادی که می خواهند در کم ترین زمان، پر سود ترین کسب و کار را راه اندازی کنند، به سراغ این محصول می روند.

از این رو تصمیم داریم به صورت کامل کیوسک طرح نسکافه را در این مطلب مورد بررسی قرار دهیم و شما را بیش از پیش با این سازه پیش ساخته آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی کیوسک طرح نسکافه

همان طور که پیش تر گفته شد، کیوسک طرح نسکافه از انواع محصولات دالیا گروپ می باشد که فلسفه وجود آن خدمت رسانی ایجاد اشتغال و زیبا سازی شهر است. ویژگی ها و قابلیت های این کیوسک ها باعث محبوبیت آن در میان مردم شده است.

در مورد مشخصات فنی این سازه پیش ساخته باید بگوییم که قطر کف کیوسک نسکافه ۱۶۰ سانتی متر و قطر سقف آن ۲۶۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این سازه ۲۶۰ سانتی متر است. به همین خاطر امکان جا به جایی افراد با هر قد و سایزی را فراهم نموده است.

هم چنین فضای کافی برای قرار گیری دستگاه ها و وسایل مورد نیاز شما را در زمان طراحی و ساخت کیوسک طرح نسکافه تعبیه شده است. تجهیزات این کیوسک شامل سینک ظرفشویی، مخزن آب، مخزن فاضلاب، دستگاه اسپرسو ساز و دستگاه آسیاب قهوه می باشد.

همین طور از نیازمندی های فنی این کافه ها می توانیم به برق سه فاز یا تک فاز، تاسیسات آب و فاضلاب، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و کپسول اطفای حریق اشاره نماییم. استفاده از بهترین متریال و کیفیت بالای کیسک طرح نسکافه این اطمینان را به شما می دهد تا محل کسب و کار شما بدون تغییر سالیان سال همان گونه بماند و اتفاقی برای آن نیفتد. چرا که مقاومت چشم گیری در برابر شرایط جوی مختلف از خود نشان می دهد.

کیوسک طرح نسکافه

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های کیوسک طرح نسکافه

کیوسک طرح لیوان نسکافه از با کیفیت ترین متریال فایبرگلاس و سازه های آهنی ساخته شده است که آن را کاملا مقاوم و مستحکم می کند. وزن کم و سبک بودن این نوع از سازه های دالیا امکان حمل و نقل و جا به جایی آن ها را فراهم نموده است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کیوسک های دالیا قابلیت طراحی و رنگ پذیری با رنگ و طرح دلخواه شما می باشد. استفاده از کیوسک طرح نسکافه یک فرصت عالی برای عزیزانی می باشد که دوست دارند کافه خودشان را با کم ترین سرمایه راه اندازی کنند.

بررسی کاربری کیوسک طرح نسکافه

همان طور که می دانید، دالیا گروپ یکی از تولید کنندگان انواع سازه های پیش ساخته با متریال فایبر گلاس می باشد که می تواند با کمک قالب گیری و قالب سازی، بسته به محصولی که شما تصمیم دارید آن را به مشتریان خود ارائه دهید، کیوسک های میوه ای، کیوسک های طرح دار، کیوسک های چرخ دار، کیوسک طرح پرتغال، کیوسک طرح انار و… را طراحی و تولید کند.

از این رو پیش از این که برای ثبت سفارش و ساخت کیوسک مورد نظر خود اقدام کنید، بهتر است به صورت کامل محصولی که تصمیم عرضه آن را دارید را بررسی نمایید. در این صورت می توانید تجهیزات و امکانات متناسب با محصولی که دارید را تهیه کنید.

به طور مثال اگر تصمیم داشته باشید که آب میوه طبیعی به مشتریان ارائه دهید، باید دستگاه آبمیوه گیری، یخچال و… برای شما تعبیه شود. در این صورت شما نیازی به دستگاه اسپرسو ساز ندارید. به همین خاطر باید پیش از هر چیزی نوع محصولی که نیاز دارید را مشخص نمایید.

به طور کلی کیوسک های طرح دار دالیا، به دلیل داشتن ظاهری جذاب، می توانند برای کسب و کار ها و عرضه محصولات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند که از مهم ترین آن ها می توانیم به انواع فست فود، غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و صیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم التحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی، قاب و گلس گوشی موبایل، کتاب، انواع بازی های فکری و… اشاره کنیم.

نحوه خرید کیوسک طرح نسکافه

همان طور که پیش تر گفته شد، باید پیش از هر کاری، مشخص کنید که تصمیم دارید چه محصولی را از طریق کیوسک های طرح دار دالیا ارائه دهید. پس از مشخص نمودن محصول مورد نظر خود، باید با مشاورین و کارشناسان دالیا گروپ تماس حاصل نمایید تا شرح سازه و همین طور امکانات مورد نیاز شما طی یک پیش فاکتور ارائه شوند.

توجه داشته باشید به این دلیل که دالیا یکی از تولید کنندگان سازه های پیش ساخته و فانتزی در کشور می باشد، شما می توانید‌ محصولات پیش ساخته مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به صرفه و واقعا منصفانه خریداری کنید. از این رو نگرانی بابت قیمت نداشته باشید. اما لازم است که حتما بودجه خود را مشخص نمایید تا کارشناسان دالیا بتوانند مشاوره ای دقیق به شما بدهند و محصولی بر اساس بودجه شما را طراحی و تولید کنند.

کیوسک طرح نسکافه

نحوه سفارش و خرید کیوسک طرح نسکافه

برای کسب اطلاعات بیش تر و اطلاع از قیمت ها و خرید محصولات دالیا با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

آیا امکان تولید کیوسک طرح نسکافه به صورت سیار وجود دارد؟

کیوسک طرح نسکافه به دلیل داشتن وزنی مناسب به دلیل ساخته شدن از متریال فایبر گلاس، امکان جا به جایی آن را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. در صورتی که نیاز دارید این سازه پیش ساخته به صورت چرخ دار و سیار ساخته شود، حتما آن را در زمان ثبت سفارش مطرح کنید.

چرا برای ساخت کیوسک طرح نسکافه از متریال فایبر گلاس استفاده می شود؟

فایبرگلاس به دلیل داشتن مقاومت چشم گیری که در برابر شرایط جوی مختلف دارد و هم چنین وزن سبکی که دارد، بهترین گزینه برای تولید کیوسک طرح نسکافه محسوب می شود. همین  طور امکان ترمیم سازه ساخته شده از فایبرگلاس وجود دارد و در صورتی که هر گونه آسیبی به کیوسک شما وارد شود، می توانید آن را مجدد ترمیم و باز سازی کنید.

آیا انتخاب تجهیزات و امکانات بر عهده خودمان است؟

همان طور که پیش تر گفته شد، باید امکانات و تجهیزاتی که در زمان طراحی و تولید کیوسک های دالیا در نظر گرفته می شوند، بر اساس محصولی باشد که شما قصد فروش و عرضه آن ها را به مشتریان خود دارید. به همین خاطر در زمان ثبت سفارش می توانید امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارید را مطرح نمایید.

Back to list