کانکس چرخدار, کیوسک فست فود

کیوسک طرح پرتغال

کیوسک طرح پرتغال

کیوسک طرح پرتقال، در دو مدل ساکن و سیار طراحی و تولید شده است و یکی از سازه های پیش ساخته محبوب و پر طرفدار دالیا گروپ محسوب می شود.

در این مطلب تصمیم داریم بیش از پیش شما را با مشخصات فنی این سازه پیش ساخته آشنا کنیم. همین طور مدل های مختلف آن که به صورت ساکن و سیار ساخته می شود را برای شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی کیوسک طرح پرتغال ساکن

کیوسک طرح پرتغال ساکن که کانکسی پیش ساخته به شمار می آید، به طور ساکن در مکان های مختلف از جمله مال ها و پاساژ های بزرگ، مراکز خرید و تفریحی، خیابان های پر تردد و… قرار می گیرد و کسب و کاری عالی را برای شما رقم می زند.

ویژگی های مختلف این کیوسک ها، باعث شده تا در نظر بسیاری از مخاطبان محبوب جلوه کند. هم چنین طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. این محصول پرطرفدار به شکل یک پرتقال نارنجی  و تقریبا کروی شکل می باشد و در رنگ بندی دلخواه شما و با قطر ۲ متر عرضه می گردد.

کیوسک طرح پرتغال

معرفی انواع مختلف کیوسک طرح پرتغال

جنس این محصول از بهترین متریال فایبر گلاس و سازه های آهنی می باشد. به همین خاطر در برابر شرایط جوی مختلف، مقاومت چشم گیری را از خود نشان می دهد. هم چنین در دو مدل جک دار و لولایی جک دار (ترکیبی از هر دو) تولید می شود.

تفاوت این دو مدل در نوع باز شدن آن ها می باشد که به انتخاب و سفارش شما تولید می شود. در مدل جک دار کیوسک طرح پرتغال، تمام نیم کره بالایی پرتقال توسط جک هایی قوی و استاندارد بالا نگه داشته می شود و فاصله ای بین دو نیم کرده ایجاد می شود و این فاصله، فضایی جهت ارائه محصولتان به مشتری محسوب می شود.

معرفی کیوسک طرح پرتغال سیار و چرخ دار

در مدل دوم، مدل جک دار لولایی دارای دو جک محکم و قوی در کناره های چپ و راست کیوسک و یک لولای محکم در انتهای کیوسک بین دو نیم کره تعبیه شده است که توسط آن ها نیم کره بالایی پرتقال از قسمت جلو به بالا هدایت می شود.

این کیوسک های کروی شکل دارای یک در کوچک مستطیلی در پشت نیم کره پایینی می باشند که به منظور ورود و خروج کافی من به داخل کیوسک تعبیه شده اند. کیوسک های کروی شکل دالیا گروپ به صورت دو نیم کره جداگانه از متریال فایبر گلاس تولید می شوند که در نهایت و پس از تولید، به هم متصل می شوند.

داخل کیوسک درون نیم کره پایینی آن، فضایی طاقچه مانند جهت قرار گیری وسایل و دستگاه های مورد نیاز شما طراحی شده است.

مخزن آب و فاضلاب، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی و نورپردازی از مهم ترین امکاناتی است که برای کیوسک طرح پرتغال در نظر گرفته شده اند.

کاربرد کیوسک طرح پرتغال

آب میوه طبیعی همه روزه طرفدار داشته و عموم مردم به نوشیدن آب میوه طبیعی، بدون اسانس و مواد نگهدارنده علاقه دارند. خصوصا اگر این آب پرتقال های خوشمزه (و دیگر آبمیوه های طبیعی) مقابل دیدگان مردم آماده و سرو شود.

سرو آب پرتقال و سایر نوشیدنی های طبیعی درون کیوسک های طرح پرتغال در انظار عمومی و محیط های شلوغ، بسیار جلب توجه می کند و در نتیجه شکل جذاب کیوسک ها باعث افزایش مشتری می شود.

بررسی مشخصات فنی و ویژگی های کیوسک های دالیا

کیوسک های دالیا در دو مدل ساکن و سیار عرضه می شوند که سیار بودن کیوسک ها یکی از مهم ترین مزیت های این نوع کیوسک ها به شمار می آید و جا به جایی آسان و راحت آن ها باعث می شود تا در هر مکان و محیطی که نیاز دارید، آن را مستقر نمایید.

کیوسک های سیار در دو مدل چرخ دار و کشنده تولید و عرضه می شوند. کیوسک های سیار کشنده توسط محور قوی و محکمی که دارند از پشت به خودرو مورد نظر متصل شده و به راحتی همراه خودرو حمل و نقل و جا به جا می شوند.

کیوسک های سیار کشنده که به وسیله یک مالبند به خودرو شما اتصال پیدا می کنند، این امکان را فراهم کرده اند تا به راحتی در مسافت های بالا جا به جا شوند و محدودیت مسافت در جا به جایی و حمل و نقل ندارند.

کیوسک طرح پرتغال

بررسی مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات کیوسک طرح پرتغال

بسیاری از افراد محل زندگی شان با محل کار و مستقر شدن کیوسکشان متفاوت است و فاصله مکانی دارند  که داشتن محور در کیوسک های سیار این امکان را به شما می دهد که کیوسک خود را به مکان مورد نظرتان منتقل کرده و به راحتی آن را با خود برگردانید.

باید توجه داشته باشید که کیوسک های سیار مدل چرخ دار به منظور جا به جایی هایی با مسافت کوتاه به اندازه چندین متر مناسب هستند. به طور کلی در جا به جایی کیوسک های چرخ دار محدودیت مسافت وجود دارد ولی در کیوسک های سیار مدل کشنده هیچ گونه محدویت مسافتی وجود ندارد.

مدل چرخ دار با داشتن چرخ های کوچکی در زیر کیوسک قابلیت جا به جا شدن به اندازه چندین متر را برای شما فراهم می کنند و شما می توانید به راحتی کیوسک خود را جا به جا کنید.

بعضی از موقعیت های مکانی در روز و روشنایی و زمان های خاصی و هم چنین بعضی دیگر در شب ها شلوغ می شوند و پر تردد هستند، پس داشتن چرخ در زیر کیوسک ها این امر را برای شما ممکن می سازد که در زمان مورد نظر کیوسک خود را جا به جا کنید و در مکان دلخواه قرار دهید.

برای خرید کیوسک ظرح پرتقال چه اقداماتی لازم است؟

اگر تصمیم دارید که کیوسک طرح پرتقال مورد نیاز خود را با مشخصات فنی گفته شده تهیه کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما با تولید کننده آن تماس بگیرید. چرا که با وجود دلالان و سودجویان در این بازار، مبالغ زیادی برای فروش آن تعیین شده است.

گروه تولیدی دالیا، یکی از تولید کنندگان شناخته شده و شهرت یافته در زمینه کیوسک های طرح دار (ثابت و سیار) می باشد که می تواند محصولات مختلفی را بر اساس بودجه شما طراحی و تولید کند. پیش از این که برای خرید کیوسک طرح دار مورد نیاز خود اقدام کنید، حتما محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص نمایید تا امکانات و تجهیزات مطلوبی در زمان ساخت برای شما تعبیه شود.

کیوسک طرح پرتغال

راهنمای خرید کیوسک طرح پرتغال

جهت مشاوره رایگان، اطلاعات بیش تر، اطلاع از قیمت و سفارش محصول با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید. شهری زیبا تر با کیوسک های رنگی و طرح دار دالیا.

 

Back to list