فست فود موتوری, فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی

معرفی باس کافه

معرفی باس کافه

باس کافه از زیبا ترین و جذاب ترین محصولات دالیا است که امکانات یک کافه سیار و جمع و جور را برای شما فراهم می کند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای ایجاد کسب و کار مرتبط با کافه به شمار می آید.

امکانات ایجاد شده برای باس کافه، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا محصولات و خوراکی های مرتبط با کافه را به مشتریان خود عرضه کنید. هم چنین به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه، برای افرادی که تصمیم به ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود را با برند شخصی دارند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل مشخصات و ویژگی های در نظر گرفته شده برای این محصول پیش ساخته را برای شما شرح دهیم. شما می توانید بر اساس محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، تجهیزات و امکانات مختلفی را برای این سازه ثبت کنید.

بررسی مشخصات فنی باس کافه

باس کافه، همان طور که پیش تر گفته شد، در دسته محصولات پیش ساخته با متریال فایبر گلاس قرار می گیرد.

این محصول با داشتن امکانات مختلف، امکان فراهم کردن محصولات مرتبط با کافه را مهیا نموده است. همین طور فضای داخلی کافی آن برای آماده سازی سفارش ها توسط کافی من، بسیار مطلوب و مناسب می باشد.

ابعاد و اندازه عرض باس کافه معادل ۲٫۲۰ متر، طول آن معادل ۵ متر و فضای داخل کابین ۱٫۷۰ متر می باشد. فضای کابین از دماغه تا انتهای ساختمان باس کافه محاسبه شده است.

باس کافه

بررسی مشخصات فنی باس کافه

در بخش اتاقک نیز شما فضایی معادل ۳٫۳۰ متر را در اختیار دارید تا سفارشات مشتریان خود را آماده سازی نمایید.

باس کافه بر روی دو محور دو چرخ ساخته شده است و به دلیل داشتن امکانات مختلف، امکان ارائه محصولات گوناگون را برای کسب و کار های متفاوت فراهم نموده است.

از مهم ترین امکاناتی که برای باس کافه به صورت پیش فرش در نظر گرفته شده است، می توانیم به کانتر، سینک ظرفشویی، شیر و پمپ برقی اشاره کنیم.

البته شما می توانید از قسمت جلویی این محصول برای ایجاد یک انبار جمع و جور و کوچک نیز استفاده کنید. اگر کسب و کار شما نیاز به انبار دارد، حتما در زمان ثبت سفارش، آن را مطرح کنید تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

از سوی گروه تولیدی دالیا این امکان فراهم شده است تا رنگ دلخواه خود را بر روی این سازه اعمال کنید. از این رو می توانید برند خود را در ذهن مشتری ماندگار تر کنید.

باس کافه از چه چیزی ساخته می شود؟

برای حمل و نقل و جا به جایی آسان باس کافه، از متریال فایبر گلاس برای ساخت آن استفاده می شود. البته لازم است بدانید که استفاده از این متریال مزایای بی شماری را با خود به همراه دارد که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

به منظور حمل و جا به جایی آسان و بدون دردسر باس کافه، از متریال فایبر گلاس استفاده شده است. البته این متریال مزایای دیگری را به همراه دارد که در ادامه به صورت کامل به آن ها می پردازیم.

همان طور که می دانید باس کافه یک سازه قابل حمل محسوب می شود. به همین دلیل برای ایجاد کسب و کار های سیار که بودجه ای برای رهن و یا اجاره مکان مشخصی را ندارند، بسیار مطلوب و مناسب به حساب می آید.

البته لازم است بدانید که به دلیل وزن سبکی که متریال فایبر گلاس دارد، حمل و جا به جایی این سازه بسیار آسان بوده و شما مجبور به پرداخت هزینه جداگانه در جهت جا به جایی آن در طول روز نخواهید بود.

یکی از مزیت های مهم فایبر گلاس، مقاوم بودن در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می باشد. به طور مثال اگر در منطقه و محدوده ای بارانی باس کافه را مستقر کنید، نیازی نیست که نگران نشت آب به داخل سازه باشید. چرا که بدنه فود باس به طور کامل آب بندی شده و مانع از نفود نم و رطوبت و هر گونه جانور موذی به داخل می شود.

باس کافه

باس کافه از چه متریالی ساخته می شود؟

از دیگر عواملی که می توان آن را به عنوان مزیت استفاده از فایبر گلاس مطرح نمود، قابلیت ترمیم و مرمت سازه می باشد. توجه داشته باشید که باس کافه به طور معمول در محیط های باز مستقر می شود. از این رو ممکن است به دلایل مختلفی خط و خش و یا خوردگی بر روی بدنه داخلی یا خارجی آن ایجاد شود.

به همین خاطر فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده تا در زمان نیاز، داخل و یا خارج باس کافه را مرمت و باز سازی کنید و ظاهر اولیه آن را حفظ نمایید.

نحوه خرید باس کافه به چه صورت است؟

شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید باس کافه به تولید کننده آن مراجعه کنید. امروزه به دلیل وجود دلالان در بازار، محصولات با قیمت زیادی به دست مصرف کنندگان می رسند. از این رو بهتر است باس کافه را از تولید کننده آن خریداری کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

دالیا، یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین تولید کنندگان محصولات پیش ساخته با استفاده از متریال فایبر گلاس محسوب می شود که با داشتن کارشناسان و طراحان حرفه ای، بهترین و جذاب ترین سازه های پیش ساخته را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه در زمینه تولید انواع سازه های پیش ساخته مانند ساختمان پیش ساخته، موتور فود، موتور فست فود، باس فود و…. یکی از تولید کنندگان بدون واسطه است که این محصول را بر اساس نیاز شما طراحی و تولید می کند.

باس کافه

نحوه خرید و ثبت سفارش باس کافه

شما می توانید باس کافه را بر اساس محصولاتی که تصمیم به ارائه آن ها را دارید، سفارش دهید و تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود را برای آن تهیه کنید.

شما می توانی برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

Back to list