باکس موتور فود

موتور فود با تجهیزات

موتور فود با تجهیزات

موتور فود با تجهیزات، یکی از سازه های مقرون به صرفه گروه تولیدی محصولات پیش ساخته دالیا می باشد که تصمیم داریم در این مطلب به صورت تخصصی در مورد آن صحبت کنیم.

موتور فود، به طور کلی دارای یک اتاقک می باشد که تجهیزات مختلفی بسته به کاربری آن، تعبیه می گردد. موتور فود با تجهیزات، همان موتور سیکلت می باشد که اتاقکی از جنس فایبرگلاس برای آن ساخته شده است.

این اتاقک دارای امکانات مختلفی می باشد که بسته به کاربری، متفاوت است. به طور مثال اگر تصمیم داشته باشید مواد غذایی و فست فود را از طریق موتور فود با تجهیزات ارائه دهید، امکانات مختلفی مانند سینک ظرفشویی، فاضلاب، سیستم آب رسانی، روشنایی و… در نظر گرفته می شود.

چرا موتور فود با تجهیزات را انتخاب کنیم؟

اگر برای شما هم سوال شده است که چرا به سراغ موتور فود با تجهیزات بروید، باید در جواب بگوییم که این سازه منحصر به فرد، با  قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، برای راه اندازی کسب و کار بسیار گزینه مناسبی به شمار می آید.

در واقع موتور فود با تجهیزات، هزینه ای بسیار کم تر از اجازه محل و مکان و همین طور تامین تجهیزات مختلف دارد. این محصول بیش تر برای افرادی که می خواهند با سرمایه کم کسب و کار خود را آغاز کنند، بسیار مناسب می باشد.

مشخصات و ویژگی های موتور فست فود

موتور فود با تجهیزات یا همان موتور سیکلت اتاق دار، موتور سیکلتی است با دو چرخ. اما با این تفاوت که اتاقکی جداگانه از جنس فایبرگلاس به وسیله یک محور دو چرخ، به آن متصل شده است. به طور معمولی ابعاد این اتاقک طولی معادل ۲ متر و عرضی معادل یک متر دارد. لازم است بدانید که ارتفاع داخلی اتاقک موتور فود با تجهیزات، برابر ۱۹۵ سانتی می باشد.

متریال های گوناگونی را می توان به منظور ساخت اتاقک موتور فود با تجهیزات مورد استفاده قرار داد که از مهم ترین آن ها می توانیم به فایبرگلاس و گالوانیزه اشاره کنیم. توجه داشته باشید که اسکلت بندی این سازه پیش ساخته، با بهره گیری از تیر آهن ساخته می شود. به همین خاطر از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد.

همان طور که می دانید، فایبر گلاس، یکی از مواد اولیه ساخت محصولات پیش ساخته محسوب می شود. همین طور بسیار مرغوب بوده و از وزن سبکی برخوردار می باشد. انی اتاقک وزن چندانی ندارد و می توان پس از نصب بر روی موتور سیکلت، به راحتی آن را جا به جا نمود. از دیگر نام های این سازه می توانیم از فست فود موتوری طرح دار و یا موتور فست فود چرخ دار نام ببریم.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانت مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در موتور فست فود را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

موتور فود با تجهیزات

مشخصات و وبژگی های موتور فود با تجهیزات

اتاقکی که برای موتور فود با تجهیزات طراحی و تولید می شود، در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد و با مواد اولیه های مختلفی قابل اجرا می باشد. اما لازم است بدانید که مقرون به صرفه و همین طور مناسب ترین متریال و مواد اولیه برای تهیه و تولید این محصول، فایبر گلاس می باشد.

چرا که به دلیل وزن سبک و همین طور مقاوت بالایی که از خود نشان می دهد، بهترین گزینه برای استفاده به شمار می آید. در ادامه بیش تر در مورد ویژگی های فایبر گلاس صحبت خواهیم کرد.

چرا برای ساخت موتور فست فود از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فایبر گلاس یکی از مواد اولیه در دسترس و مقرون به صرفه به شمار می آید که می توان از آن برای ساخت اتاقک موتور فود با تجهیزات، استفاده نمود. لازم به ذکر است که به دلیل وجود پشم شیشه و مواد پلیمری در فایبر گلاس، یک عایق مناسب محسوب می شود.

از دیگر مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت اتاقک موتور فست فود، می توانیم به وزن کم و مقاومت چشم گیر آن نسبت به انواع ضربه ها و خط و خش نام ببریم. توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن این اتاقک می توانید به راحتی بدنه از جنس فایبر گلاس آن را تعمیر نمایید.

وزن سبک و همین طور مقاومت چشمگیری که این مواد اولیه از خود نشان می دهد، باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی آن، به راحتی و توسط یک موتور سیکلت صورت پذیرد. توجه داشته باشید که این متریال برای انواع شرایط جوی و اقلیم های آب و هوایی نیز مناسب می باشد.

نکته دیگری که باید در مورد فایبرگلاس بدانید، مقاومت بالای آن در برابر حرارت و نور خورشید می باشد. از این رو برای کسب و کار های که به صورت سیار مانند موتور فود با تجهیزات فعالیت دارند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید.

در صورتی که می خواهید دیواره های بیرونی اتاقک موتور فود خود را از سادگی و یکنواختی دربیاورید، می توانید با استفاده از برچسب و یا شابلون ها مختلف، طرح ها و مدل ها گوناگونی را بر اساس محصولاتی که ارائه می دهید، بر روی بدنه آن اجرا کنید.

موتور فود با تجهیزات

معرفی مواد اولیه مناسب موتور فود با تجهیزات

به دلیل کیفیتی که فایبر گلاس دارد، رنگ ها ظاهر اولیه خود را از دست نمی دهد و برچسب ها به راحتی از جای خود جدا نخواهند شد.

اتاقک موتور فست فود چگونه تهیه و تولید می شود؟

دیواره های اتاقک این محصول، به شکل قالبی ساخته می شوند. پس از آن، دیواره ها از قالب جدا شده و با استفاده از رزین و اپوکسی، به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.

درزبندی و آب بندی این سازه، به طور انجام می شود تا در برابر نفوذ نم و رطوبت و همین طور گرد و خاک، مقاومت مطلوبی را از خود نشان دهد.

موتور فود چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام موتور فود با تجهیزات مشخص می باشد، می توان از آن به عنوان ارائه محصولات خوراکی مانند فست فود، قهوه، آبمیوه و بستنی و… استفاده نمود. البته ناگفته نماند که از این سازه می توان به منظور ارائه سایر محصولات همانند صنایع دستی، کتاب، تعویض گلس و قاب موبایل و… استفاده کرد.

به طور کلی تجهیزاتی که برای این اتاقک از جنس فایبر گلاس در نظر گرفته می شود، کاملا بستگی به کاربری آن داشته و تعیین کننده تجهیزات و امکانات این اتاقک، شما هستید!

برای سفارش و ساخت موتور سیکلت اتاق دار چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت موتور فود با تجهیزات می باشد. این مجموعه با بهره گیری از بهترین متریال روز دنیا، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات فایبر گلاسی و پیش ساخته را ارائه می دهد.

اگر تصمیم دارید که برای سفارش و ساخت موتور فود با تجهیزات اقدام کنید، می توانید در ابتدا طرح مورد نظر خود را به مشاورین این گروه درمیان بگذارید. پس از نهایی شدن طرح ارائه شده و مشخص کردن بودجه ای که دارید، مواد اولیه و امکانات و تجهیزات لازم تعبیه شده و تمامی آن ها در قالب یک پیش فاکتور به شما ارائه خواهند شد.

پس از تایید طرح نهایی و پرداخت پیش پرداخت، ساخت موتور فود با تجهیزات مورد نظر شما، آغاز خواهد شد. به طور کلی بین ۳۰ تا ۴۰ روز کاری، تولید این محصول به طور خواهد انجامید.

موتور فود با تجهیزات

نحوه سفارش و خرید موتور فود با تجهیزات به چه صورت است؟

به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان در مورد تهیه موتور فود با تجهیزات، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list