کانکس

موتور فست فود چرخ دار

موتور فست فود چرخ دار

موتور فست فود چرخ دار، یکی از سازه های گروه تولیدی دالیا می باشد که برای کسب و کار های سیار طراحی و تولید می شود. امروزه خیابان ها و همین طور محل های مختلفی را مشاهده می کنیم که مواد غذایی را به صورت سیار به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کنند.

موتور فست فود چرخ دار

معرفی کامل موتور فست فود چرخ دار

فست فود موتوری چرخ دار، یک موتور سیکلت با اتاقک می باشد که در جهت ارائه غذا های فست فودی، دارای امکانات و تجهیزات مناسب است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

در زمان سفارش موتور فست فود چرخ دار به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید. همان طور که می دانید فست فود موتوری با متریال های مختلفی از جمله فایبر گلاس ساخته و تولید می شود. این مواد اولیه به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، به عنوان بهترین متریال برای ساخت این کسب و کار سیار به شمار می آید. در ادامه توضیح بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم گفت.

پس از مشخص نمودن بودجه، امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارید را برای خود به صورت لیست دربیاورید. به طور مثال کدام یک از غذا های فست فودی را ارائه می دهید؟ چرا که آماده سازی و طبخ هر کدام نیاز به لوازم و وسایل حرفه ای دارد. توجه داشته باشید که ابعاد و اندازه اتاقک تعبیه شده بر روی موتور سیکلت محدود می باشد. به همین خاطر نمی توان به آن به چشم یک آشپزخانه حرفه ای نگاه نمود.

بلکه باید صرفا تجهیزات و امکانات ضروری مانند سینک ظرفشویی، کابینت، لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم برقی کشی و… برای آن در نظر داشت. از این رو پس از تعیین بودجه، امکاناتی که به آن نیاز دارید را مشخص نمایید.

نکته دیگری که باید در زمان سفارش و تولید موتور فست فود چرخ دار به آن توجه داشته باشید، تعیین طرح و شکل اتاقک سوار شده بر روی موتور سیکلت می باشد. چرا که فایبر گلاس به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد، این امکان را فراهم نموده است تا شما هر شکلی که به آن نیاز دارید را تولید کنید.

به طور مثال اگر می خواهید علاوه بر عرضه برخی از غذا های فست فودی، آبمیوه نیز ارائه دهید، می توانید این اتاقک را به شکل پرتغال سفارش دهید. به طور کلی باید پیش از سفارش، کاربری موتور فست فود چرخ دار و سیار را مشخص نمایید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس در ساخت موتور فست فود چرخ دار

همان طور که پیش تر گفته شد، فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب به شناخته می شود.

از دیگر مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت اتاقک فست فود موتوری، می توانیم به وزن کم و مقاومت چشم گیر آن نسبت به انواع ضربه ها و خط و خش نام ببریم. توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن این اتاقک می توانید به راحتی بدنه از جنس فایبر گلاس آن را تعمیر نمایید.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود و یا فود تراک ها، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

موتور فست فود چرخ دار

معرفی متریال ساخت موتور فست فود چرخ دار

دیواره های اتاقک موتور فست فود، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

فست فود موتوری چرخ دار چه امکاناتی دارد؟

به طور کلی برخی از امکانات به صورت پیش فرض در زمان طراحی اتاقک فست فود موتوری در نظر گرفته می شوند. این امکانات و تجهیزات شامل یخچال، سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی، نورپردازی خارجی، نورپردازی داخلی، کابینت و کمد، پیشخوان، میز کار، سیستم فاضلاب و آب رسانی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و… می باشد.

اما امکان دارد که هر کدام هزینه مجزا برای خرید و سفارش فست فود موتوری رقم بزنند که شما در زمان طراحی، می توانید هر یک از آن ها را حذف و یا وسایل مورد نیاز خود را اضافه کنید.

بهتر است پیش از هر کاری با یک طراح و تکنسین در رابطه با این موضوع صحبت کنید و مشاوره های لازم را از او دریافت کنید. برای این کار ما به شما گروه تولیدی دالیا را پیشنهاد می دهیم.

برای سهولت بخشیدن به امر حمل و نقل و جا به جایی اتاقک فست فود موتوری، یک محور دو چرخ، در زیر اتاقک تعبیه می شود. سپس بر روی موتور سکلت نصب می گردد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا نمود.

کاربرد های موتور سیکلت اتاقک دار چیست؟

شاید با شنیدن اسم موتور فست فود چرخ دار تصور کنید که صرفا از این محصول می توانید در جهت ارائه غذا های فست فودی استفاده کنید. در صورتی که گروه دالیا این امکان را فراهم کرده است تا این محصول با کاربری های مختلف طراحی و تولید شود.

موتور فست فود چرخ دار

بررسی کاربرد های موتور فست فود چرخ دار

به طور مثال شما می توانید از موتور سیکلت اتاقک دار، در جهت ارائه محصولات کافئینی مانند قهوه، اسپرسو، لاته و… استفاده نمایید. هم چنین می توانید آبمیوه و بستنی به مشتریان خود بفروشید. این که شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید و حوزه کسب و کار شما چیست، کاملا می تواند بر روی ظاهر، امکانات و تجهیزات و سایر موارد این سازه تاثیر بگذارد و به صورت کاملا اختصاصی و شخصی سازی شده تولید شود.

Back to list