دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک سمبوسه

فود تراک سمبوسه

راه اندازی یک کسب و کار جدید، نیاز به یک سری امکانات دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به محل و مکان فروش محصولات و خدمات اشاره کنیم. فود تراک سمبوسه با داشتن تجهیزاتی کامل، شبیه به یک مغازه کوچک، امکان ارائه سمبوسه های مختلف را برای شما میسر کرده است.

رستوران های سیار یا فود تراک یکی از کسب و کار های نوپا در حوزه صنایع غذایی میباشد. و در چند سال گذشته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده و تقریبا محبوبیت خود را به دست آورده است. بسیاری از فست فود ها هستند که به شکل جانبی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و در زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته اند. این نکته به خصوص اگر در یک کسب و کار رقابتی فعالیت داشته باشید از لحاظ اصول بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما هم قصد ایجاد و راه اندازی فود تراک را دارید میتوانید به مجموعه دالیا سازه برای شروع کسب و کار خود اعتماد کنید.

فود تراک سمبوسه، به عنوان یک سازه پرتابل و سیار و همین طور داشتن تجهیزاتی شبیه به یک مغازه سمبوسه، امکان ارائه انواع سمبوسه ها را برای شما فراهم نموده است. امروزه بسیاری از کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی در قالب سازه های سیار و چرخ دار فعالیت دارند.

به دلیل گرانی اجاره بها و همین طور قیمت خرید یک مغازه، استفاده و خرید فود تراک ها می تواند یک ایده جذاب و نو محسوب شود که با کمک آن می توانید کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید.

فود تراک سمبوسه جزو محصولات پیش ساخته گروه دالیا می باشد. این مجموعه با تولید و ساخت انواع فود تراک ها، امکان اشتغال زایی را برای جوانان فراهم نموده است. از دیگر محصولات دالیا گروپ می توانیم به فود تراک همبرگر، فود تراک غذا محلی، فود تراک غذا و… اشاره کنیم.

معرفی فود تراک سمبوسه

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فود تراک سمبوسه یک سازه پیش ساخته می باشد که با داشتن یک یا دو محور دو چرخ، با توجه به ابعاد و اندازه فود تراک، ساخته می شود و با کمک یک مالبند، به هر خودرویی متصل شده و امکان جا به جایی و حمل و نقل آن را فراهم می نماید.

فود تراک سمبوسه

معرفی فود تراک سمبوسه

از مهم ترین امکانات در نظر گرفته شده از سوی تولید کننده فود تراک سمبوسه برای این سازه می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم نور پردازی داخلی و خارجی، پیشخوان، کابینت، شلف در اندازه های مختلف، مالبند و… اشاره کنیم.

این سازه که توسط مجموعه دالیا گروپ تولید می شود، با داشتن تجهیزات مناسب برای ارائه انواع سمبوسه ها، یک آشپزخانه سیار و چرخ دار محسوب می شود. لازم به ذکر است که این امکان از سوی مجموعه دالیا فراهم شده است تا هر کارآفرینی بتواند با بودجه و سرمایه ای اندک و حداقلی، خرید فود تراک سمبوسه را انجام داده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند.

نحوه راه اندازی فود تراک سمبوسه

لازم است پیش از این که برای خرید فود تراک سمبوسه اقدام کنید، نکاتی را در مورد نحوه راه اندازی آن بدانید. در این بخش از مطلب دالیا گروپ به صورت کامل مواردی را در مورد راه اندازی فود تراک سمبوسه برای شما شرح داده است:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک سمبوسه، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • در این صورت می توانید امکانات و تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید.
  • حتما از ابعاد و اندازه فود تراک سمبوسه اطلاعات کافی را به دست آورید.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک سمبوسه

پیش از این که برای خرید فود تراک سمبوسه اقدامی انجام دهید، لازم است نکاتی را در مورد سفارش و همین طور خرید این سازه بدانید. توجه داشته باشید که باید برای سهولت در آماده سازی سمبوسه ها و داشتن سرعت عمل بالا در سفارش گیری و ارائه محصولات، نکاتی را در رابطه با چیدمان، طراحی و جا نمایی تجهیزات مختلف، ابعاد و اندازه و… بدانید.

در ادامه مجموعه تولیدی دالیا سعی نموده است با شرح این موارد، اطلاعات کافی را در مورد سفارش فود تراک سمبوسه و هم چنین نوع سازه مورد نیاز شما، بدهد. با ما همراه باشید.

بررسی چیدمان فود تراک سمبوسه

سرمایه گذاری برای طراحی و ساخت فود تراک سمبوسه، به هیچ عنوان مشابه و یکسان نخواهد بود. شما باید به صورت تخصصی با چیدمان فود تراک آشنا باشید. این مسئله یکی از مهم ترین مواردی می باشد که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار به آن تسلط کافی را داشته باشید.

شما می توانید در صورت نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت فود تراک، با کارشناسان و مشاوران دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک سمبوسه

ابعاد و اندازه فود تراک ها می تواند نقش مهمی را روی طراحی و چیدمان آن ایفا کند. اما رایج ترین و مطلوب ترین ابعاد برای فود تراک ها ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی متر می باشد.

فود تراک سمبوسه

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک سمبوسه

در صورتی که شما ابعاد واضح تر و دقیق تری از فود تراک سمبوسه مورد نظر خود داشته باشید، می توانید با دقت و تسلط بیش تری آن را طراحی و چیدمان نمایید.

بررسی فضای داخلی فود تراک سمبوسه

برای راه اندازی یک فود تراک سمبوسه ایده آل، باید تجهیزات مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیازتان را مشخص نمایید. در این صورت ساخت فود تراک به درستی انجام خواهد شد.

شما می توانید از فضای عمودی فود تراک با خرید فر های ترکیبی، شلف های آویز از سقف و قفسه بندی استفاده نمایید. در مرحله بعد باید بتوانید محل قرار گیری هر کدام را در فضای داخلی فود تراک علامت بزنید و یا بر روی کاغذ پیاده نمایید:

  • تچهیزات پخت
  • کابینت و انبار
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تهویه
  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات گرمایشی
  • فضای سرو

آشنایی با برند سازی فود تراک سمبوسه

یکی از موارد مهمی که باید پیش از طراحی و ساخت فود تراک سمبوسه در نظر بگیرید، علاوه بر چیدمان درست و بهینه، برند سازی فود تراک می باشد. به طور مثال شما می توانید یک پنجره دو دهنه داشته باشید. یک پنجره به منظور تحویل غذا به مشتریان و دیگری برای دریافت سفارش غذا از مشتری، تعبیه شود.

فود تراک سمبوسه

آشنایی با برند سازی فود تراک سمبوسه

این کار در زمان طراحی و ساخت فود تراک باعث می شود مشتریان تازه وارد، در صف جداگانه ای قرار بگیرند در نتیجه کارایی کارکنان شما افزایش پیدا می کند. هم چنین می توانید با سرعت عمل بیش تری مشغول به دریافت و ارائه سرویس و سفارش شوید.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک سمبوسه را برای شما نام خواهیم برد:

  • رنگ های روشن
  • منو با تخته سیاه
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • سایبان
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • گرافیک های منحصر به فرد
  • تابلو به صورت برجسته
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک سمبوسه

پس از این که طراحی و ساخت فود تراک سمبوسه به اتمام رسید، لازم است نکات دیگری را در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی و به صورت قانونی در سطح شهر خودتان به کسب درآمد بپردازید. در این بخش از مطلب به صورت کامل این جزییات را برای شما شرح داده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک سمبوسه تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی فود تراک سمبوسه تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر!

بر اساس تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی فود تراک سمبوسه کرده اند، راهکار هایی را در این بخش از مطلب به منظور درآمد زایی بیش تر آورده ایم که انجام و عمل نمودن به آن ها چندان هم خالی از لطف نیست.

توجه داشته باشید که فود تراک سمبوسه به صورت یک سازه چرخ دار طراحی و تولید می شود. از این رو هر زمان که متوجه کم بودن مشتریان خود شدید، سریعا محل استقرار آن را تغییر دهید.

بهترین محل برای مستقر نمودن فود تراک سمبوسه و فروش بیش تر، ورودی مال ها و مراکز تجاری – تفریحی، محله های پر تردد از عابرین پیاده و سواره، خیابان های شلوغ، پر مغازه و مملو از کسبه، مجتمع های مسکونی پر جمعیت و… می باشد.

البته همان طور که پیش تر اشاره شد، لازم است حتما با وسواس و دقت زیادی بر روی طراحی خارجی دیواره های فود تراک سمبوسه خود کار کنید. چرا که هر چقدر جذاب تر و جالب توجه تر باشد، مشتریان بیش تری برای خرید سمبوسه مراجعه خواهند کرد.

فود تراک سمبوسه

راهکار هایی برای درآمد زایی بیش تر از فود تراک سمبوسه

سرعت عمل بالا و همین طور استفاده از مواد غذایی تاریخ روز و تازه، می تواند باعث جذب مشتری بیش تر شود. توصیه می کنیم حتما فرآیند آماده سازی سمبوسه ها را به گونه ای انجام دهید که مشتریان از رعایت بهداشت شما شگفت زده شوند و خرید از شما را به اطرافیان خود پیشنهاد دهند.

استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای برند سازی و هم چنین معرفی محصولاتی که دارید، می تواند یک راهکار دیگر محسوب شود. البته می توانید در هر روز و زمانی که فود تراک سمبوسه را مستقر نمودید، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید تا افرادی که شما را دنبال می کنند، بتواندن برای خرید سمبوسه مراجعه نمایند.

برخورد مناسب و روش خوش، بسته بندی جذاب و فانتزی، ارائه آفر ها و تخفیف های فصلی و مناسبتی و… هر کدام می توانند به تنهایی یک راهکار به شمار آیند که با استفاده از آن ها می توانید درآمد مطلوبی را برای خود رقم بزنید.

خرید انواع فود تراک

شما نیز می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار خود یک فود تراک خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

Back to list