دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک آجیل و خشکبار

فود تراک آجیل و خشکبار

امروزه بسیاری از کسب و کار های به دلیل گرانی اجاره بهای مغازه و یا قیمت خرید یک واحد تجاری به صورت ثابت، به سمت چرخ دار و پرتابل شدن سوق پیدا کرده اند که از مهم ترین آن ها می توانیم به فود تراک آجیل و خشکبار اشاره کنیم.

ایده راه اندازی فود تراک آجیل و خشکبار می تواند در روز هایی که اقتصاد کشور ثبات چندانی ندارد، یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب شود.

از دیگر کسب و کار هایی که امروزه در سطح کوچه و خیابان های شهر مشاهده می کنیم و فعالیت آن ها را در قالب یک سازه پیش ساخته می بینیم، می توانیم به فود تراک سوغات محلی، فود تراک میوه، فود تراک بستنی فالوده، کافه فود تراک و… اشاره کنیم.

این نوع از سازه ها به دلیل داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، یک بستر کارآمد برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار محسوب می شوند. در واقع می توان از فود تراک آجیل و خشکبار به عنوان یک محل کسب استفاده نمود و از آن به درآمد مطلوبی رسید.

در این مطلب مجموعه تولیدی دالیا تصمیم دارد به معرفی فود تراک آجیل و خشکبار بپردازد و در نهایت راهکار هایی را به منظور درآمد زایی از این سازه به شما ارائه کند. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک آجیل و خشکبار

فود تراک آجیل و خشکبار که به عنوان یک سازه پیش ساخته شناخته می شود، از محصولات بیش نظیر و فوق العاده کارآمد دالیا گروپ می باشد. این سازه از متریال فایبر گلاس ساخته می شود و با داشتن تجهیزات مختلف مانند سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی، سینک ظرفشویی، کانتر، پیشخوان، سیستم نورپردازی داخلی و خارجی و….، امکان ارائه انواع آجیل ها و خشکبار ها را برای شما مهیا نموده است.

در قسمت زیرین سازه فود تراک آجیل و خشکبار، یک یا دو محور دو چرخ با توجه به ابعاد و اندازه سازه،  تعبیه شده است که به شما در حمل و نقل و جا به جایی آن کمک خواهد کرد. شما می توانید این سازه را به کمک مالبندی که به آن وصل شده است، به هر نوع خودرویی متصل کنید و به منظور فروش انواع آجیل و خشکبار، فود تراک خود را در هر محلی مستقر نمایید.

فود تراک آجیل و خشکبار

معرفی فود تراک آجیل و خشکبار

در واقع راه اندازی فود تراک آجیل و خشکبار به شما این امکان را می دهد تا با تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین افراد و مشتریان، به روشی نوین و به روز شده، محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و از این راه به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است که این امکان از سوی مجموعه دالیا گروپ فراهم شده است تا هر فردی با هر میزان بودجه و سرمایه بتواند خرید فود تراک آجیل و خشکبار را انجام داده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کند.

مزایای استفاده از فایبرگلاس برای ساخت فود تراک

به طور کلی برای ساخت فود تراک آجیل و خشکبار می توان از متریال های مختلفی از جمله گالوانیزه و یا آهن استفاده نمود. اما به دلیل داشتن ویژگی ها و قابلیت های متنوع و مختلف فایبر گلاس، بهترین متریال برای ساخت این سازه محسوب می شود. از این رو دالیا گروپ تصمیم دارد در این بخش از مطلب شما را با مزایای بی نظیر فایبر گلاس آشنا کند:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

نکاتی در مورد سفارش و خرید فود تراک آجیل و خشکبار

لازم است پیش از این که برای سفارش و خرید فود تراک آجیل و خشکبار اقدامی انجام دهید، حتما نکاتی را در مورد چیدمان، جا نمایی تجهیزات، ابعاد و اندازه سازه و… بدانید. چرا که باید آماده سازی سفارش مشتریان در کم ترین فرصت و زمان صورت پذیرد و جا نمایی و چیدمان تجهیزات به گونه باشد تا پرسنل در آماده سازی سفارش ها دچار مشکل نشوند.

فود تراک آجیل و خشکبار

نکاتی در مورد خرید و سفارش فود تراک آجیل و خشکبار

در این بخش از مطلب مجموعه دالیا گروپ به صورت کامل این نکات را برای شما شرح داده است. شما با توجه و رعایت این موارد، بدون تردید می توانید با اطمینان خاطر بیش تری خرید فود تراک آجیل و خشکبار را انجام دهید:

بررسی چیدمان فود تراک آجیل و خشکبار

پیش از این که برای خرید فود تراک آجیل و خشکبار اقدام کنید، لازم است به عنوان یک صاحب کسب و کار، با نحوه چیدمان داخلی این سازه آشنا باشید. در واقع باید لوازم و تجهیزات را به گونه در داخل این سازه جا نمایی کنید تا در حین آماده سازی سفارشات مشتریان، سرعت عمل بالا تری را از خود به نمایش بگذارید.

در صورتی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را ندارید، می توانید با مشاورین دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

بررسی ابعاد فود تراک آجیل و خشکبار

ابعاد و اندازه فود تراک آجیل و خشکبار می تواند نقش مهمی بر روی طراحی و همین طور چیدمان داخلی آن داشته باشد. به طور معمول فود تراک ها در ابعاد ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی ساخته می شوند.

اما لازم است بدانید که بسته به تجهیزات و لوازم و وسایل مرتبط با کسب و کار شما، امکان تغییر این ابعاد وجود داشته و به شما کمک می کند تا سازه ای را کاملا انحصاری و متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

بررسی فضای داخلی فود تراک آجیل و خشکبار

به منظور راه اندازی یک فود تراک آجیل و خشکبار ایده آل، لازم است تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیاز کسب و کارتان را مشخص نمایید. در غیر این صورت ساخت فود تراک آجیل و خشکبار به درستی انجام نخواهد شد.

بهتر است ابتدا تجهیزات مورد نیاز با کسب و کار خود را شناسایی کنید. برای جا نمایی هر کدام از یک کاغذ و خودکار استفاده نمایید. هم چنین توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از فضای داخلی فود تراک آجیل و خشکبار، به سراغ شلف های آویز از سقف و یا قفسه بندی های مختلف بروید.

فود تراک آجیل و خشکبار

بررسی فضای داخلی فود تراک آجیل و خشکبار

در ادامه برخی از تجهیزات و لوازم مورد نیازتان را عنوان کرده ایم تا بتوانید موارد ضروری را از بین آن ها انتخاب کرده و برای هر کدام بودجه ای مناسب را در نظر بگیرید:

  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

آشنایی با برند سازی فود تراک آجیل و خشکبار

از مهم ترین مواردی که باید پیش از طراحی و حتی ساخت فود تراک آجیل و خشکبار به آن توجه نمایید، علاوه بر چیدمان داخلی و استفاده درست و بهینه از فضایی که در اختیار دارید، برند سازی آن می باشد.

لازم است به این نکته توجه نمایید که برای سفارش گیری و هم چنین تحویل سفارش مشتریان، به یک پنجره دو دهنه و یا دو پنجره مجزا نیاز خواهید داشت. این کار روند سفارش گیری و تحویل سفارشات را سرعت می بخشد.

لازم است در زمان طراحی و ساخت فود تراک آجیل و خشکبار، به این نکته توجه داشته باشید تا مشتریان تازه وارد، بتوانند صفی مجزا از مشتریان منتظر سفارش تشکیل دهند. همین طور با این کار کارایی کارکنان نیز افزایش پیدا می کند.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک آجیل و خشکبار را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

بررسی جزییات طراحی فود تراک آجیل و خشکبار

حال که مراحل طراحی و ساخت فود تراک آجیل و خشکبار را پشت سر گذاشتید، وقت آن رسیده است تا بتوانید به صورت قانونی از کسب و کار و بیزینسی که ایجاد نموده اید، کسب درآمد داشته باشید. در این بخش از مطلب به صورت کامل مواردی که برای قانونی شدن کسب و کار خود نیاز دارید را عنوان کرده ایم:

فود تراک آجیل و خشکبار

بررسی جزییات طراحی فود تراک آجیل و خشکبار

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک آجیل و خشکبار کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک آجیل و خشکبار تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این سازه تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

ایده هایی برای درآمد زایی از فود تراک آجیل و خشکبار

هر فردی با راه اندازی یک کسب و کار و بیزینس، تصمیم دارد تا درآمد مطلوب و مشخصی را از آن به دست آورد. قطع به یقین راه اندازی فود تراک آجیل و خشکبار با نادیده گرفتن این هدف صورت نمی گیرد. از این رو لازم دانستیم تا در این بخش از مطلب، راهکار هایی را برای کسب درآمد بیش تر از این کسب و کار معرفی کنیم و بر اساس تجربه های افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی کسب و کار پرتابل نموده اند، نکاتی را شرح دهیم.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد کسب درآمد از فود تراک آجیل و خشکبار بدانید، انتخاب یک محل مناسب به منظور مستقر نمودن این سازه می باشد. لازم است شما با کمک چرخ دار و پرتابل بودن این سازه، محل مناسبی را برای فروش آجیل و خشکبار انتخاب کنید.

از بهترین محل و متناسب ترین اماکنی که برای مستقر کردن فود تراک آجیل و خشکبار به شمار می آیند می توانیم به ورودی مال ها و مجتمع های تجاری – تفریحی، محله های مسکونی پر جمعیت، ورودی مجتمع های تجاری، خیابان های پر تردد از عابرین پیاده و سواره، محله های شلوغ از کسبه، ورودی پارک ها و مراکز تفریحی و… اشاره کنیم.

هر زمان که متوجه شدید مشتریان زیادی به شما مراجعه نمی کنند و یا فروش خوبی  را تجربه نمی کنید، حتما محل قرار گیری فود تراک آجیل و خشکبار را تغییر دهید.

برای طراحی دیواره های خارجی وقت و وسواس زیادی را به خرج دهید. حتی اگر در این کار مهارت ندارید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید. چرا که هر چه دیواره های خارجی فود تراک آجیل و خشکبار جذاب تر و جالب توجه تر طراحی شده باشند، مشتریان بیش تری برای بازدید از محصولات و خدمات شما مراجعه خواهند کرد و شما می توانید فروش خوبی را تجربه کنید.

ارائه آجیل و خشکبار تازه و خوشمزه می تواند یکی دیگر از راهکار های جذب مشتری باشد. لازم است از محصولاتی که تاریخ روز دارند تهیه و آن ها را برای فروش ارائه دهید. این کار می تواند تاثیر چشم گیری بر روی کیفیت کاری شما داشته باشد.

فود تراک آجیل و خشکبار

نکاتی برای درآمد زایی بیش تر از فود تراک آجیل و خشکبار

شبکه های اجتماعی و همین طور فضای مجازی جزو ابزار آلاتی محسوب می شوند که شما می توانید با کمک آن ها به برند سازی فود تراک آجیل و خشکبار کمک کنید و کسب و کار خود را به افراد بیش تری معرفی نمایید.

توصیه می کنیم در هر روز موقعیت مکانی فود تراک آجیل و خشکبار را به اشتراک بگذارید تا افراد بتوانند برای خرید آجیل و خشکبار در هر منطقه و محله ای به شما مراجعه کنند.

رعایت بهداشت و نظافت، بسته بندی های جذاب و باب میل مشتری، برخورد محترمانه و مودبانه با مشتریان، داشتن یونیفرم، ارائه آفر ها و تخفیف های مناسبتی و… هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار به منظور درآمد زایی شناخته شوند که شما با رعایت آن ها می توانید به درآمد دلخواه خود دست پیدا کنید.

Back to list