دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

سوپر مارکت سیار

سوپر مارکت سیار

بی تردید در هیچ زمانی مانند عصر صنعتی که در آن هستیم، دنیا آغوش خود را به روی ایده های نو خلاقانه باز نکرده است. ایده هایی مانند سوپر مارکت سیار باعث شده اند تا علاوه بر سهولت بخشید شدن در امر ایجاد و راه اندازی کسب و کار، خدمات رسانی به مردم نیز آسان تر شود.

شاید اگر دو یا سه دهه پیش در مورد سوپر مارکت سیار با کسی صحبت می کردید، عاقل اندر سفیه به شما خیره می شد و به چشم ایده ای مضحک به آن نگاه می کرد. اما امروزه شرایط تغییر کرده و این امکان فراهم شده است تا ایده ای را در ذهن خود داشته باشید و آن را با استفاده از تجهیزات و امکانات مختلف، به حقیقت تبدیل کنید.

اما لازم است در حین ایده پردازی، نیاز ها به درستی شناخته شوند و برای هر کدام راه حلی خلاقانه ارائه شود. گاهی باید ایده ای را برای اولین مرتبه خلق نمود و گام به گام و مرحله به مرحله آن را به ثمر رساند.

برای راه اندازی سوپر مارکت سیار لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه یک به یک آن ها توسط گروه تولیدی دالیا شرح داده شده اند. با ما همراه باشید.

سوپر مارکت سیار از ایده تا اجرا

در این دنیای شلوغ و پر تلاطم و جمعیتی که هر روز رو به افزایش می باشد، پیدا کردن یک شغل مناسب برای کسب درآمد یکی از دغدغه های اولیه هر فرد به حساب می آید. اما در این میان برخی از افراد منتظر پیشنهاد یک فرصت شغلی نمانده و آستین همت را بالا زده و خود به دنبال ایجاد فرصتی برای کسب و کاری هر چند کوچک می باشند. افرادی که شاید پشتوانه مالی چندانی نداشته باشند اما در حقیقت سرمایه آن ها ذهنی خلاق و پشتکاری ستودنی می باشد.

این دسته از افراد با بررسی و شناخت نقاط خالی، سعی در پر کردن آن و تبدیل این نقاط به یک فرصت برای خود دارند. فرصتی که بدون شک با یک ایده پدید می آید. ایده سوپر مارکت سیار نیز جزو همین ایده ها محسوب می شود که دالیا گروپ سعی کرده است آن را برای شما محقق کند!

سوپر مارکت سیار

سوپر مارکت سیار، از ایده تا اجرا!

استفاده از یک موتور سیکلت که به اتاقک و محور دو چرخ مجهز شده است، می تواند اولین قدم برای به وقوع پیوستن این ایده باشد. شما این امکان را دارید تا برای راه اندازی سوپر مارکت سیار خود، از یک موتور سیکلت مجهز به اتاقک با امکانات و تجهیزات یک سوپر مارکت کسب و کار خود را آغاز کنید.

لازم است ساخت اتاقک موتور سیکلت به گونه ای باشد تا به مکانی مناسب برای کسب و کار شما تبدیل شود. شما به تجهیزاتی مانند شلف و قفسه فروشگاهی و همین طور استند فروشگاهی در ابعادی کوچک نیاز دارید تا بتوانید محصولات را در آن ها جای دهید.

مشخصات فنی سوپر مارکت سیار

همان طور که پیش تر گفته شد، به منظور راه اندازی یک سوپر مارکت سیار به موتور سیکلتی نیاز دارید که در قسمت عقبی خود به یک اتاقک مجهز شده باشد.

این اتاقک به کمک یک محور دو چرخ به موتور سیکلت متصل شده است تا حمل و نقل و جا به جایی آن سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی سوپر مارکت سیار با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی سوپر مارکت سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی سوپر مارکت سیار ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

چه چیز هایی در سوپر مارکت سیار عرضه می شود؟

هنگامی که صحبت از یک سوپر مارکت سیار به میان می آید، به طور طبیعی نباید انتظار سوپر مارکتی کاملا مجهز با اجناسی متنوع و بدون نقص را داشته باشیم. با توجه محدودیت فضا در یک سوپر مارکت سیار، تنها باید انتظار محصولاتی را داشت که به عنوان کالا های اساسی و نیاز روز مشتریان محسوب می شوند.

سوپر مارکت سیار

چه چیز هایی در سوپر مارکت سیار عرضه می شود؟

این کالا ها که بیش تر جزو محصولات خشک محسوب می شوند، به طور معمول در دسته کالا های پر فروش به شمار می آیند. کالا هایی مانند انواع کنسرو ها، حبوبات، ادویه جات، خوراکی ها و… محصولاتی محسوب می شوند که شما به وسیله سوپر مارکت سیار امکان فروش آن ها دارید.

بررسی مزایای راه اندازی سوپر مارکت سیار

قطع به یقین هر کسب و کاری مزایا و معایب منحصر به فرد خود را به همراه دارد. از این رو راه اندازی سوپر مارکت سیار نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه مهم ترین مزایای ایجاد سوپر مارکت سیار را برای شما شرح داده ایم:

  • به منظور تاسیس یک سوپر مارکت سیار در مقایسه با یک سوپر مارکت معمولی، نیاز به سرمایه و صرف هزینه کم تری می باشد. هزینه هایی مانند هزینه برق، آب، اجاره، پرسنل و… در این کسب و کار وجود ندارد. به همین دلیل به عنوان یک مزیت شناخته می شود.
  • یک سوپر مارکت سیار نیازی به ثابت ماندن در یک مکان نداشته و با داشتن امکان جا به جایی می تواند با در نظر گرفتن شرایط منطقه های مختلف، در سطح شهر به طور مداوم تردد کرده و مشتریانی از مناطق مختلف را جذب کند.

معایب راه اندازی سوپر مارکت سیار

هنگامی که از مزایا صحبت می کنیم، باید انتظار شنیدن معایب را هم داشته باشید. تجارت و کسب و کاری مانند سوپر مارکت سیار در کنار مزایایی که شرح داده شد، معایبی را نیز دارد که در ادامه آن ها را توضیح داده ایم:

  • اداره یک سوپر مارکت سیار در هر منطقه ای مستلزم توقف موتور سه چرخ در قسمت های خاص و به طور معمول پر تردد می باشد. پس یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که صاحبین چنین مشاغلی با آن برخورد خواهند کرد، ممانعت ماموران سد معبر شهرداری و یا پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد. البته شما می توانید با اخذ مجوز موتور سه چرخ، این موانع را از سر راه بردارید.
  • اگر چه عدم وجود هزینه هایی مانند آب و برق یک مزیت محسوب می شود، اما هزین ههایی مانند هزینه سوخت نیز در چنین کسب و کاری قابل توجه می باشد. موتور سه چرخ یک سوپر مارکت سیار شناخته می شوند که باید برای پیدا کردن منطقه ای مناسب در رفت و آمد باشد.
  • امکان ایجاد مشکلات فنی برای موتور سیکلت نیز می تواند یکی از معایب راه اندازی سوپر مارکت سیار به شمار آید. در واقع تا زمان تعمیر موتور سیکلت، کسب و کار شما رونقی نخواهد داشت!
  • مهم ترین معضل و ایراد در یک سوپر مارکت سیار، کمبود فضا برای چیدمان تجهیزاتی مانند قفسه و اراده محصولات متنوع در آن می باشد.

پیشنهاد هایی برای بهبود کیفیت سوپر مارکت سیار

این امکان وجود دارد تا با ایجاد ظاهری متفاوت برای سوپر مارکت سیار خود، توجه عابرین را جلب کنید. به طور مثال می توانید طراحی دیواره های خارجی اتاقک موتور سیکلت را به سبکی جذاب انجام دهید تا به بهتر نشان داده شده کاربری و محصولات قابل ارائه در این اتاقک کمک کند.

توجه داشته باشید که نیازی نیست تا به طور دائم در سطح شهر بچرخید. بلکه می توانید با شناسایی مکان های مختلف و ساعات پر فروش آن مکان، موتور سیکلت سه چرخ خود را در همان حوالی متوقف کنید. به طور مثال می توانید صبح ها اقلام صبحانه را در ساعات اولیه صبح حوالی ادارات و مکان های تجاری پخش نمایید.

هم چنین می توانید در ساعات ظهر به خیابان ها و کوچه هایی که بیش تر ساختمان های مسکونی را در خود جای داده اند، اختصاص دهید. بعد از ظهر ها پارک ها، پاساژ ها و هر محل دیگری که پاتوقی برای تفریح محسوب می شود، سوپر مارکت سیار خود را مستقر کنید.

توصیه می کنیم که برای پخش ساعتی محصولات بهتر است با سوپر مارکت ها و یا پخش کننده های عمده مختلف مواد غذایی در سطح شهر قراردادی داشته باشید تا در صورت نیاز محصول مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان تهیه نمایید.

همین طور وجود یک سوپر مارکت سیار می تواند فرصتی مناسب برای افرادی باشد که می خواهند بدون دردسر خرید حضوری و یا اینترنتی داشته و اجناس مورد نیاز خود را دریافت کنند. البته به منظور انجام این کار باید یک خط تلفن همراه در نظر بگیرید و بازار هدف خود را شناسایی کنید.

حتما از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و معرفی سوپر مارکت سیار خود استفاده نمایید. به طور مثال اعلام قبلی ساعات حضور و محله ای که قصد فروش در آن را دارید.

سوپر مارکت سیار

نکاتی در مورد بهبود کیفیت سوپر مارکت سیار

البته نا گفته نماند که در هر محلی باشید، عابرین پیاده و رهگذران می توانند مشتریان خوبی برای فروش شارژ تلفن همراه، آب معدنی، دخانیات و تنقلات باشند و باعث کسب درآمد بیش تر شما شوند.

برای خرید سوپر مارکت سیار چه اقداماتی لازم است؟

برای راه اندازی یک سوپر مارکت سیار، همان طور که پیش تر اشاره شد، ابتدا باید موتور سیکلتی که به یک اتاقک مجهز شده را تهیه نمایید. توصیه می کنیم برای خرید موتور سیکلت سه چرخ به صورت بدون واسطه و با قیمتی مقرون به صرفه، حتما به دالیا گروپ مراجعه کنید.

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و تولید محصولات پیش ساخته مانند کمپر فود و فود تراک، یکی از بهترین تولید کنندگان در تهران محسوب می شود. دالیا گروپ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، محصولات پیش ساخته متنوعی را به بازار مصرف کنندگان عرضه نموده است.

شما می توانید برای ثبت سفارش سوپر مارکت سیار و هم چنین کسب اطلاعات بیش تر و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

Back to list