دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار, فست فود موتوری

راه اندازی کارواش سیار

راه اندازی کارواش سیار

برای راه اندازی کارواش سیار باید نکاتی را بدانید. به طور مثال به چه لوازم و تجهیزاتی نیاز دارید و چه درآمدی را می توانید پس از راه اندازی کارواش سیار به دست آورید.

گروه تولیدی دالیا به صوت تخصصی در ادامه این مطلب نکاتی را در مورد راه اندازی کارواش سیار برای شما مطرح خواهد کرد. شما این امکان را دارید تا با بودجه و سرمایه ای اندک و بسیار مقرون به صرفه راه اندازی کارواش سیار را انجام دهید و با آن به کسب درآمد بپردازید. با ما همراه باشید.

کارواش سیار چیست؟

راه اندازی کارواش سیار و ارائه سرویس بخار شویی در محل مشتری، با آخرین فناوری روز دنیا و همین طور با بودجه ای کم امکان پذیر می باشد.

لازم است بدانید که برای راه اندازی کارواش سیار، در ابتدا به یک موتور سه چرخ سیار نیاز دارید. این موتور سه چرخ، با داشتن یک اتاقک در قسمت عقبی موتور سیکلت که به یک محور دو چرخ مجهز شده است تا جا به جایی و حمل و نقل آن از طریق موتور سیکلت سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی کارواش سیار با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی کارواش سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

راه اندازی کارواش سیار

راهنمای راه اندازی کارواش سیار

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد.

اتاقکی که به منظور راه اندازی کارواش سیار ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

پس از آن باید یک دستگاه جت واش تهیه نمایید و آن را در اتاقک موتور سیکلت یا همان کارواش سیار خود جای دهید. در این صورت می توانید به راحتی و با هزینه ای اندک، راه اندازی کارواش سیار را انجام دهید.

کاربرد ها و بازار هدف کارواش سیار

یکی از مزیت های راه اندازی کارواش سیار این است که تنوع کاربری بسیار زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. در واقع شما می توانید پس از راه اندازی کارواش سیار برای نظافت موارد زیر فعالیت داشته باشید:

  • شست و شوی اتومبیل ها و خودرو ها
  • شست و شو دیوار ها
  • نظافت ستون ها و جدول ها
  • نظافت آشپزخانه های صنعتی
  • نظافت کارخانه ها
  • نظافت مرغ داری ها و دامداری ها
  • نظافت و شست و شوی اماکن متبرکه
  • شست و شو محوطه ساختمان های مسکونی و تجاری

توصیه می کنیم پیش از این که اقدام به راه اندازی کارواش سیار کنید، حتما بازار هدف خود را مشخص نمایید. در این صورت تولید کننده اتاقک موتور سیکلت، تجهیزات و امکانات مورد نیاز شما را طراحی و تولید خواهد نمود.

درآمد کارواش سیار چقدر است؟

امروزه با افزایش جمعیت شهر ها و افزایش سرعت زندگی، استفاده از خودرو شخصی بسیار افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر، بسیاری از افراد به دلیل مشغله های روزمره، امکان مراجعه به کارواش ها را ندارند. همین طور به دلیل شلوغی شهر ها مراجعه به کارواش ها می تواند زمان زیادی را بگیرد. به همین دلیل راه اندازی کارواش سیار می تواند یک گزینه مناسب برای ارائه خدمات به این دسته از افراد باشد.

وجود یک موتور سه چرخ به همراه یک جت واش می تواند علاوه بر کسب درآمد زیاد برای شما، امکان ارائه خدمات کارواش را نیز برای این افراد فراهم کند. شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی، چاپ و پخش کارت ویزیت، تخفیف دادن به مشتریان و راه های دیگر، کسب و کار خود را به افراد جدید معرفی کنید و در عین حال مشتریان قدیمی خود را حفظ نمایید.

آیا برای راه اندازی کارواش سیار نیاز به کسب مجوز می باشد؟

در حال حاضر هیچ قانون مشخصی برای کسب مجوز راه اندازی کارواش سیار وجود ندارد. در واقع نهادی نیست که به طور مشخص به صاحبان کارواش سیار ایراد بگیرد و یا بر کسب و کار آن ها نظارت داشته باشد. از این رو یک موقعیت و فرصت طلایی برای افرادی محسوب می شود که می خواهند یک کسب و کار پر سود را با کم ترین بودجه راه اندازی کنند.

راه اندازی کارواش سیار

آیا برای راه اندازی کارواش سیار نیاز به دریافت مجوز می باشد؟

این در حالی است که برای راه اندازی کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی باید مجوز فست فود سیار دریافت شود تا امکان کسب درآمد بدون دردسر برای افراد ایجاد گردد.

برای راه اندازی کارواش سیار به چه امکانات و تجهیزاتی نیاز داریم؟

برای این که بتوانید کارواش سیار خود را راه اندازی کنید، همان طور که پیش تر گفته شد، در قدم اول باید برای ساخت اتاقک موتور سیکلت اقدام نمایید.

شما می توانید در این زمینه با مشاورین گروه دالیا در تماس باشید و اطلاعات لازم و همین طور تجهیزات مورد نیاز خود را مطرح نمایید. پس از آن باید برای خرید یک دستگاه جت واش اقدام کنید. این دستگاه از یک منبع آب برخوردار شده است و با داشتن سرعت های مختلف، امکان تعیین سرعت پاشش آب را برای کاربر فراهم نموده است.

از دیگر امکانات و تجهیزات باید به مواد شوینده و همین طور طبقات و کابینت برای جای دادن مواد شوینده اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که راه اندازی کارواش سیار با بودجه و سرمایه ای اندک امکان پذیر می باشد. تنها کافی است که با کارشناسان گروه دالیا تماس بگیرید و خواسته ها و نیاز های خود را به همراه بودجه ای که برای راه اندازی این کسب و کار دارید، مطرح نمایید تا بر همان اساس، کارواش سیار برای شما طراحی و ساخته شود.

راهنمای خرید و راه اندازی کارواش سیار

همان طور که پیش تر اشاره شد، در ابتدا راه اندازی کارواش سیار، نیاز به یک موتور سه چرخ و تهیه شده از متریال فایبر گلاس می باشد تا بتوانید خدمات خود را به مشتریان به صورت سیار و پرتابل ارائه دهید. توصیه می کنیم که برای خرید این اتاقک، با گروه تولیدی دالیا تماس بگیرید.

دالیا گروپ، یکی از تولید کنندگان با سابقه و قدیمی در تهران می باشد که با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید اتاقک موتور سیکلت و موتور سیکلت های سه چرخ، امکان راه اندازی و ایجاد کسب و کار ها را به صورت پرتابل و سیار فراهم نموده است.

این مجموعه با استفاده از به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات و همین طور بهترین متریال روز دنیا، کارواش سیار را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما طراحی و تولید می کند. لازم به ذکر است که دالیا تولید کننده بوده و شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نخواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیش تر به منظور راه اندازی کارواش سیار و ثبت سفارش، با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

راه اندازی کارواش سیار

راهنمای خرید و راه اندازی کارواش سیار

Back to list