باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار

راهنمای راه اندازی بلال تنوری سیار

راهنمای راه اندازی بلال تنوری سیار

راه اندازی بلال تنوری سیار، می تواند در قالب یک ایده در ابتدای امر در ذهن شما شکل بگیرد. اما این که برای راه اندازی بلال تنوری سیار به چه تجهیزاتی نیاز است و باید چه اقداماتی را انجام دهید، جزو مواردی محسوب می شود که در این مطلب دالیا گروپ به آن پرداخته است.

با به روز شدن تکنولوژی و تجهیزات، راه اندازی یک بلال تنوری سیار می تواند به شما کمک کند تا به صورت سیار از فروش بلال های تنوری کسب درآمد کنید. اما لازم است تمامی نیاز ها به خوبی شناسایی شوند و بازار هدف برای آن مشخص گردد. گاهی یک ایده تا به زمان اجرا برسد، به قدری صیقل می خورد و اصطلاحا پخته می شود که شاید پس از اجرا، اصلا شبیه به ایده اولیه نباشد!

بلال تنوری سیار از ایده تا اجرا

در دنیای امروزی، همگی ما شاهد افزایش جمعیت هستیم. از این رو پیدا کردن یک شغل مناسب که بتوان امورات زندگی را با آن گذراند، یکی از دغدغه های جوانان محسوب می شود. اما در این میان، بسیاری از افراد منتظر یک پیشنهاد شغلی نمانده و با ایده پردازی، سعی دارند تا کسب و کار مورد علاقه خود را آغاز کنند.

افرادی که بودجه ای محدود دارند می توانند اقدام به راه اندازی بلال تنوری سیار کنند. چرا که راه اندازی بلال تنوری سیار، هزینه چندانی ندارد. در واقع تولید کننده بلال تنوری سیار، بر اساس بودجه ای که شما مد نظر دارید، طراحی و تولید اتاقک موتور سیکلت را انجام می دهد.

راه اندازی بلال تنوری سیار

راهنمای راه اندازی بلال تنوری سیار

تهیه یک موتور سیکلت که به اتاقک و یک محور دو چرخ مجهز شده است، اولین گامی محسوب می شود که باید برای راه اندازی بلال تنوری سیار بردارید. لازم به ذکر است که باید طراحی و تولید اتاقک موتور سیکلت به گونه ای انجام شود تا به محلی مناسب برای ارائه بلال تنوری با طعم های مختلف باشد!

بررسی مشخصات فنی بلال تنوری سیار

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لازم است برای راه اندازی بلال تنوری سیار، ابتدا یک موتور سیکلت که به اتاقک مجهز شده است را تهیه کنید.

این اتاقک به کمک یک محور دو چرخ به موتور سیکلت متصل شده است تا حمل و نقل و جا به جایی آن سهولت بخشیده شود.

ساخت اتاقک موتور سیکلت به منظور راه اندازی بلال تنوری سیار با طول دو متر، عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر صورت می پذیرد. به طور معمول از متریال های گوناگونی برای ساخت و راه اندازی بلال تنوری سیار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توانیم به گالوانیزه و فایبر گلاس اشاره کنیم.

اسکلت بندی اتاقک موتور سه چرخ، نیز با کمک تیر آهن، ساخته شده و باعث بیش تر شدن مقاومت این بخش از موتور سیکلت در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف می شود.

اتاقکی که به منظور راه اندازی بلال تنوری سیار ساخته می شود، به دلیل تولید شدن از جنس فایبر گلاس، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح و برند خود را بر روی آن ایجاد کنید. در این صورت برند خدمات شما در ذهن مشتریان ماندگار تر خواهد شد.

نکاتی در مورد راه اندازی بلال تنوری سیار

برای این که با دقت و برنامه ریزی دقیق تری راه اندازی بلال تنوری سیار را انجام دهید، در ادامه نکاتی را در این زمینه برای شما درج کرده ایم:

راه اندازی بلال تنوری سیار

نکاتی در مورد راه اندازی بلال تنوری سیار

  • یکی از مهم ترین مواردی که باید در جهت راه اندازی بلال تنوری سیار بدانید، سرمایه کافی برای این کار می باشد.
  • حتما باید برای دریافت مجوز فست فود سیار اقدام کنید.
  • داشتن مهارت و توانایی کافی به منظور کسب رضایت مشتریان

بررسی مزایا و معایب راه اندازی بلال تنوری سیار

برای راه اندازی بلال تنوری سیار، هزینه کم تری نسبت به راه اندازی یک مغازه صرف خواهد شد. به همین خاطر با جرات  می توان گفت که هر شخصی با هر بودجه ای می تواند یک موتور سیکلت اتاقک دار را خریداری کند. هم چنین بر اساس محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارد، آن را تجهیز نماید.

از دیگر مزایای خرید و راه اندازی بلال تنوری سیار می توانیم به درآمد عالی و همین طور پرتابل بودن آن اشاره کنیم. به طور مثال شما با کمک قابلیت سیار و پرتابل بودن بلال تنوری سیار، می توانید در هر مکان و  زمان آن را مستقر کنید.

در واقع اگر با گذشت چند ساعت متوجه شدید که فروش شما مانند روز های دیگر پر رونق نیست، می توانید با چند دقیقه موتور سواری، بلال تنوری سیار خود را در محله ای مستقر کنید که درآمد بیش تری را برای شما رقم می زند.

البته شما با داشتن و راه اندازی بلال تنوری سیار، مجبور به پرداخت بسیاری از هزینه ها مانند اجاره بها و یا هزینه های آب و برق و گاز نخواهید بود.

سیار و چرخ دار بودن این سازه علاوه بر این که مزایایی را با خود به همراه دارد، معایبی را نیز شامل می شود. متاسفانه باید برای مستقر نمودن و سپس راه اندازی بلال تنوری سیار، حتما فکری برای ماموران سد معبر شهرداری و یا پلیس راهنمایی و رانندگی بکنید.

هم چنین بروز هر گونه مشکل فنی برای بلال تنوری سیار می تواند در کار شما اخلال به وجود آورد و شاید تا زمانی که موتور سیکلت به درستی تعمیر نشود، شما از کسب درآمد جا بمانید!

راهنمای خرید بلال تنوری سیار

برای این که بتوانید اقدامات لازم را در جهت راه اندازی بلال تنوری سیار انجام دهید، در ابتدای کار، باید برای خرید یک موتور سیکلت به اتاقک مجهز شده است اقدام نمایید.

شما می توانید برای خرید موتور سه چرخ همراه با اتاقک، به تولید کننده و مرکز عرضه آن مراجعه کنید. گروه دالیا گروپ یکی از تولید کنندگان این محصول می باشد که با تولید محصولات یپش ساخته، بد طولایی در این زمینه دارد.

راه اندازی بلال تنوری سیار

راهنمای خرید و راه اندازی بلال تنوری سیار

دالیا گروپ این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده است تا هر شخصی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود را دارد، بتواند با هر بودجه ای برای خرید موتور سیکلت سه چرخ همراه با اتاقک اقدام کند.

این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و تولید محصولات پیش ساخته مانند کمپر فود و فود تراک، یکی از بهترین تولید کنندگان در تهران محسوب می شود. دالیا گروپ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و با به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، محصولات پیش ساخته متنوعی را به بازار مصرف کنندگان عرضه نموده است.

شما می توانید برای ثبت سفارش فلافل تنوری سیار و هم چنین کسب اطلاعات بیش تر و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

 

Back to list