فست فود موتوری

فست فود موتوری با امکانات

فست فود موتوری با امکانات

آیا شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کاری جدید هستید اما سرمایه زیادی ندارید؟ آیا تا به حال به داشتن فست فود موتوری با امکانات فکر کرده اید؟

فست فود موتوری با امکانات در دسته محصولات پیش ساخته دالیا قرار می گیرد. این محصول به دلیل داشتن امکانات کافی برای ارائه غذا های فست فودی، با قیمتی مقرون به صرفه، یکی از گزینه هایی به شمار می آید که شما می توانید به منظور راه اندازی کسب و کار خود از آن استفاده نمایید.

به طور کلی امروزه به دلیل صرفه جویی در وقت، زمان و هزینه، بسیاری از افراد به سراغ محصولات پیش ساخته می روند تا بتوانند با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

در صورتی که شما هم به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی خود هستید و می خواهید با سرمایه ای اندک آن را آغاز کنید، این مطلب را از دست ندهید.

فست فود موتوری با امکانات چیست؟

موتور فود که در واقع همان فست فود موتوری با امکانات می باشد، یکی از محصولات پر طرفدار دالیا به شمار می آید. این سازه همان موتور سیکلت با اتاقکی مجهز شده به امکانات و تجهیزات مرتبط با آماده سازی و سرو غذا های فست فودی می باشد.

اتاقک فست فود موتوری سیار، از جنس فایبر گلاس تهیه شده است. به همین خاطر مقاومت خوبی در برابر رطوبت، آب و خاک و همین طور باد و باران از خود نشان می دهد. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از متریال فایبر گلاس توضیح خواهیم داد.

موتور سیکلت دارای اتاقک، دارای یک محور دو چرخ در قسمت زیرین خود می باشد که حمل و نقل آن را سهولت بخشیده است. توجه داشته باشید که موتور سیکلت در زمان نصب این اتاقک چرخ عقبی خود را از دست داده و جای آن اتاقک به همراه یک محور دو چرخ خواهد گرفت.

فست فود موتوری با امکانات

فست فود موتوری با امکانات چیست؟

این اتاقک تمامی تجهیزات مربوط به سرو و آماده سازی غذا های فست فودی اعم از سرخ کن، هواکش، سیستم آب و فاضلاب، پیشخوان، کابینت، سینک ظرفشویی و… را دارا می باشد.

جنس اتاقک موتور فود از چیست؟

به طور کلی می توان برای ساخت اتاقک این موتور سیکلت از مواد اولیه های مختلفی مانند فایبر گلاس، گالوانیزه و… استفاده نمود. اما بهترین، مناسب ترین و هم چنین مقرون به صرفه ترین آن ها فایبر گلاس می باشد.

چرا که همان طور که پیش تر اشاره شد، فایبر گلاس مقاومت چشم گیری در برابر باد و باران از خود نشان می دهد. همین طور در صورتی که اتاقک دچار هر گونه آسیب شود، امکان ترمیم و بازسازی آن وجود دارد.

لازم است بدانید که دیواره های این اتاقک به صورت جداگانه قالب گیری و ساخته شده و سپس با استفاده از رزین و اپوکسی، درز گیری و آبندی می شوند. به همین خاطر برای استفاده از شرایط مختلف آب و هوایی مناسب می باشد.

فایبر گلاس، از بهترین مواد اولیه برای ساخت اتاقک فست فود موتوری با امکانات محسوب می شود. به این دلیل که امکان رنگ آمیزی داشته و می توان انواع و اقسام شابلون ها را بر روی آن پیاده سازی نمود. البته نا گفته نماند که فایبر گلاس به دلیل وزن سبکی که دارد، بهترین گزینه و متریال برای ساخت این اتاقک به شمار می آید.

چرا که حمل و نقل و جا به جایی آن به وسیله موتور سیکلت بسیار راحت می باشد. توجه داشته باشید که به دلیل حضور برخی از سودجویان، باید فست فود موتوری با امکانات را از تولید کننده آن تهیه نمایید!

معرفی امکانات موتور فود

همان طور که از نام این محصول مشخص می باشد، امکانات ویژه ای برای آن از سوی دالیا گروپ در نظر گرفته شده است. در این بخش از مطلب تصمیم داریم به صورت کامل این امکانات را شرح دهیم.

فست فود موتوری با امکانات، به این دلیل که غذا های فست فودی را آماده سازی و سرو می کند، باید مانند یک آشپزخانه کوچک فست فود، امکانات و تجهیزات لازم را داشته باشد.

فست فود موتوری با امکانات

مشخصات فنی و ویژگی های فست فود موتوری با امکانات

از مهم ترین امکانات و تجهیزاتی که طراحان و سازندگان اتاقک این موتور سیکلت برای آن در نظر گرفته اند، سینک ظرفشویی، پیشخوان، کابینت، سیسم برق رسانی، سیستم آب و فاضلاب، مخزن آب، ایمنی کامل و کافی در قسمت پنجره ها و درب و نور پردازی خارجی و داخلی می باشد.

البته لازم به ذکر است که شما می توانید بسته به نوع فست فودی که در این اتاقک ارائه می دهید، امکانات و تجهیزات دیگری را برای آن انتخاب کنید. به طور مثال اگر تصمیم دارید صرفا پیتزا به مشتریان خود بفروشید، در زمان ثبت سفارش حتما درخواست فر پیتزا را داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید فست فود موتوری با امکانات

اگر تا به این جای مطلب همراه ما بوده اید، قطعا یکی از مشتریان فست فود موتوری با امکانات هستید که تصمیم دارید هر چه زود تر سفارش خود را ثبت کنید و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. اما لازم است نکاتی را در مورد خرید این محصول بدانید. در این بخش از مطلب به شرح این نکات پرداخته ایم.

بودجه خود را تعیین کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد خرید فست فود موتوری با امکانات باید بدانید، مشخص کردن بودجه می باشد. توجه داشته باشید که شما با مشخص کردن بودجه، می توانید امکانات و تجهیزاتی مناسب و سازگار را خریداری کنید.

امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را مشخص کنید

همان طور که پیش تر گفتیم، باید بسته به نوع فست فودی که تصمیم دارید به وسیله موتور فود ارائه دهید، امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که با تعیین بودجه، خیلی راحت تر می توانید این کار را انجام دهید.

نحوه سفارش و ساخت موتور فود چگونه است؟

گروه دالیا، سعی دارد ارزش و احترام زیادی را برای وقت شما قائل شده و در کم ترین زمان ممکن بین ۳۰ تا ۴۰ روز کاری، فست فود موتوری با امکانات را پس از ثبت سفارش به شما تحویل دهد.

توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تجهیزات و همین طور امکاناتی که برای اتاقک موتور سیکلت در نظر گرفته شده است، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

فست فود موتوری با امکانات

نحوه سفارش و ساخت فست فود موتوری با امکانات به چه صورت است؟

پیش از ثبت سفارش، پیش فاکتوری برای شما با ریز قیمت به منظور اطلاع شما از تمامی هزینه ها ارسال خواهد شد که پس از تایید آن و واریز پیش پرداخت، ساخت و تولید موتور فود چرخ دار، آغاز خواهد شد.

Back to list