موتور فست فود سیار

تجهیزات مورد نیاز کافه

تجهیزات مورد نیاز کافه

همان طور ک می دانید، برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، شما باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن را فراهم نمایید. اگر تصمیم داشته باشید برای راه اندازی یک کافی شاپ و یا یک کافه سیار اقدام نمایید، لازم است با تجهیزات مورد نیاز کافه آشنا شوید.

گروه تولیدی محصولات پیش ساخته دالیا، به صورت کامل نکاتی را در مورد تجهیزات مورد نیاز کافه برای شما شرح خواهد داد. با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که شما علاوه بر اطلاع داشتن از تجهیزات مورد نیاز کافه، باید با راه های کافه داری و راز های کافه داری موفق نیز آشنا باشید تا بتوانید از کسب و کار خود سود کلانی را کسب کنید.

معرفی تجهیزات مورد نیاز کافه

پیش تر در ابتدا مطلب گفتیم که باید برای راه اندازی یک کسب و کار جدید آن هم در حوزه خوراکی مانند کافی شاپ و یا کافه سیار یا موتو کافه و…، نیاز به تجهیزات و وسایلی مشخص دارید تا بتوانید تغذیه ای مناسب را به مشتریران خود ارائه دهید. در این بخش از مطلب تمامی تجهیزات مورد نیاز کافه را برای شما شرح داده ایم:

تجهیزات مورد نیاز کافه

معرفی تجهیزات مورد نیاز کافه

  • انواع یخچال: دیسپانسر شیر برای زیر کانتری، یخچال نوشیدنی، دستگاه یخ ساز و…
  • ویترین های نمایش غذا، سینی و بشقاب و سایر ظروفی که از آن استفاده می کنید.
  • ماشین ظرفشویی
  • وسایل آماده کننده: دستگاه اسموتی و آب میوه گیری، بلندر، پنینی پرس، فر، ماکروویو، میز کار و…
  • موارد بهداشتی: سینک های آماده سازی، سینک شست و شو دست، سینک شست و شو ماپ، سینک سه لنگه، قفسه های خشک کننده.
  • تامین کننده ها و انواع ظروف کوچک رستورانی
  • ترکیبات غذایی و نوشیدنی: شکر، قهوه، چای، شربت، سس، شیر و…
  • ظروف نوشیدنی: تنگ، بین اسکوپ، آیس اسکوپ، بطری های سس سیروپ، ترمو متر، حوله، دیسپانسر خامه، شکر و…
  • نظافت: سطل زباله دیسپانسر های حوله، صابون، محصولات تمیز کننده
  • لوازم آماده سازی غذا: تخته برش، انواع چاقو، کانتینتر های ذخیره، دستکش نسوز فر، دستکش
  • سایر تجهیزات مورد نیاز کافه: دستگاه pos، آی پد، صندوق، سیستم ضبط و صدا، انبار، قفسه بندی، ایمنی، لاکر و…

نکاتی در مورد تجهیزات مورد نیاز کافه

لازم است بدانید که تجهیزات نام برده شده، کاملا به نوع محصولاتی که شما به مشتریان خود ارائه می دهید، بستگی دارد. به طور مثال اگر شما به وسیله یک فود تراک، محصولات خود را ارائه می دهید، مجبور به داشتن تمامی مدل های یخچال نمی باشید.

هم چنین دیگر موارد نام برده شده، باید بر اساس نیاز ها و اولویت های شما، تهیه شوند. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه با کارشناسان و مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

آیا امکان راه اندازی یک کافه سیار وجود دارد؟

اگر تصمیم دارید که یک کسب و کار مقرون به صرفه اما پر درآمد داشته باشید، طراحی و ساخت کیوسک های سیار، گزینه مناسبی به شمار می آید.

این محصولات توسط گروه تولیدی دالیا طراحی و تولید شده و از متریال فایبر گلاس ساخته می شود. فایبر گلاس به دلیل داشتن مقاومت بالا و همین طور داشتن قابلیت ترمیم، می تواند بهترین گزینه و مقرون به صرفه ترین مواد اولیه محسوب می شود.

لازم است بدانید که فایبر گلاس به دلیل داشتن وزن مناسب، پس از ساختن اتاقک فست فود موتوری، امکان جا به جایی و حمل و نقل سازه پیش ساخته را سهولت خواهد بخشید. البته لازم به ذکر است که از پروفیل های فلزی، به منظور مستحکم تر شدن سازه استفاده می گردد.

طراحی کافه سیار خود را جدی بگیرید

یکی از نکات مهمی که باید در مورد داشتن یک کافه سیار مناسب و مطلوب بدانید، علاومت گذاری می باشد. این علامت گذاری باید توسط یک طراح انجام شود. بلکه باید با در نظر گرفتن نیاز شما نسبت به وسایل و تجهیزات مورد نیاز کافه، هر یک را در جای مناسبی قرار دهد.

علامت گذاری توسط طراح به شما کمک می کند تا تجهیزات مورد نیاز کافه، هر کدام در جای مناسبی قرار بگیرند و در حین کار شما دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشید. به شما پیشنهاد می دهیم که در این زمینه با طراحان گروه دالیا مشورت نمایید.

تجهیزات مورد نیاز کافه

نکاتی در مورد خریدن تجهیزات مورد نیاز کافه

بررسی محل استقرار کافه سایر

همان طور که تجهیزات مورد نیاز کافه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، محل استقرار آن نیز بسیار مهم است. بهتر است پیش از این که برای راه اندازی کافه سیار خود اقدام کنید، حتما یک لوکیشن و یا اصطلاحا محلی مناسب را برای آن انتخاب کنید.

این محل باید علاوه بر داشتن رفت و آمد مناسب افراد، امکان استقرار کافه سیار شما را در مدت زمان طولانی نیز فراهم کند. به طور مثال ورودی های مراکز خرید و تجاری، نمایشگاه ها، پارک های پر رفت و آمد، فود استریت ها و… گزینه های مناسبی برای استقرار کافه سیار شما به شمار می آیند.

طراحی و تولید کافه سیار

همان طور که به دفعات در این مطلب به آن اشاره کردیم، گروه تولیدی دالیا، یکی از تولید کنندگان و نام داران در زمینه تولید سازه های پیش ساخته در شهر تهران می باشد. این مرکز با داشتن تجربه و تسلط در زمینه طراحی و تولید سازه های پیش ساخته، به شما یاری خواهند داد تا در کم ترین زمان ممکن کافه سیار خود را به همراه تجهیزات مورد نیاز کافه تهیه نمایید.

داشتن ابزار آلات و دستگاه های به روز و مطابق با تکنولوژی امروزی و همین طور به کار گیری تکنسین ها و متخصصین مختلف در این زمینه باعث شده است تا دالیا، تمامی محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه و بدون هیچ گونه واسطه ای برای شما طراحی و تولید نماید.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list