کانکس

فروش فست فود موتوری استاندارد

مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد

مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد، به محلی گفته می شود که این محصول را بدون هیچ گونه واسطه ای به دست مصرف کننده می رساند. در واقع مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد، همان تولید کننده است که با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا و بر اساس بودجه مشتری، مناسب ترین و مرغوب ترین محصول را به او ارائه می دهد.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با فرآیند کار گروه تولیدی دالیا که یکی از تولید کنندگان ایم سازه می باشد آشنا کنیم. هم چنین در مورد مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری بیش تر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

فست فود موتوری، سازه ای است که به صورت جداگانه بر روی موتور سیکلت سوار می شود و با کمک محور دو چرخی که در زیر آن تعبیه می شود، می تواند به عنوان یک فست فود سیار از آن استفاده نمود.

فروش فست فود موتوری

معرفی مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد

موتور فست فود در واقع همان موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی است که با کاربری فست فود و یا کافه، مورد استفاده قرار می گیرد. موتور سیکلت اتاق دار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری

فست فود موتوری، در واقع همان موتور سیکلت است که اتاقکی در انتهای آن جهت ارائه محصولات و مواد غذایی فست فودی طراحی شده است. این اتاقک دارای یک محور دو چرخ می باشد که به موتور سیکلت متصل شده و موتور سوار وظیفه هدایت و کنترل آن را بر عهده دارد.

به طور کلی این اتاقک در ابعاد ۲ متر (طول) و یک متر (عرض) با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود که در صورت نیاز کاربر و مصرف کننده، امکان تغییر این ابعاد وجود دارد. شما می توانید در زمان مراجعه به مرککز فروش فست فود موتوری، سازه دلخواه و مناسب کسب و کار خود را سفارش دهید.

برای تولید اتاقک این سازه، به طور معمول از متریال های مختلفی استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به فایبر گلاس وگالوانیزه اشاره نمود. همین طور لازم است بدانید که اسکلت بندی این سازه به وسیله تیر آهن ساخته می شود تا از مقاومت کافی و لازم برخوردار باشد.

فروش فست فود موتوری

مشخصات فنی و ویژگی های محصولات مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانت مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در موتور فست فود را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

اتاقک موتور فست فود، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این اتاقک فایبر گلاس است. در ادامه به توضیخ بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم پرداخت.

چرا برای ساخت موتور فست فود از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس یکی از متریال هایی می باشد که برای ساخت اتاقک فست فود موتوری می توان استفاده نمود. این نوع از مواد اولیه به دلیل جنسی که دارد (پشم شیشه و مواد پلیمری)، بهترین گزینه برای ساخت یک اتاقک جهت عایق بودن به شمار می آید.

وزن کم و مقاومت بالایی که فایبر گلاس از خود نشان می دهد، جزو دیگر مزیت های این متریال محسوب می شود. چرا که در برابر انواع شربه ها و خط و خش، هیچ گونه آسیبی نمی بیند. هم چنین در صورت آسیب دیدن به دلیل فایبر گلاس بودن آن، کاملا قابل ترمیم می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود و یا فود تراک ها، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های اتاقک فست فود موتوری، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این اتاقک به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

فست فود موتوری استاندارد چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

برای خرید از مرکز فروش فست فود موتوری چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت فست فود موتوری استاندارد می باشد. این گروه تا به امروز در تلاش بوده است تا با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، بهترین سازه ها را به مشتریان خود عرضه دارند و در دسته مرکز فروش فست فود موتوری قرار می گیرد.

در صورتی که تصمیم به سفارش و ساخت فست فود موتوری های استاندارد را دارید، می توانید در ابتدا طرح مورد نظر خود را با این گروه درمیان بگذارید. پس از مشخص نمودن طرح اولیه و هم چنین میزان بودجه شما، متریال مورد نیاز و امکانات و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گرفته و همگی در یک پیش فاکتور تقدیم می شود.

فروش فست فود موتوری

نحوه خرید از مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد

پس از تایید طرح نهایی و پرداخت پیش پرداخت، ساخت اتاقک موتور فست فود و این سه چرخه کارآمد شروع می شود. به طور معمول بین ۳۰ روز تا ۴۰ روز ساخت و تولید این محصول زمان خواهد برد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و برآورد تمامی هزینه ها، با مرکز فروش فست فود موتوری استاندارد و با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts