کانکس چرخدار, کیوسک, کیوسک فست فود

کیوسک مدل ذرت

کیوسک مدل ذرت

کیوسک مدل ذرت، از دیگر محصولات جذاب دالیا گروپ می باشد که در دسته محصولات پیش ساخته قرار می گیرد. این محصول، گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند در حوزه محصولات مرتبط با پاپ کورن و ذرت مکزیکی، فعالیت داشته باشند.

کیوسک مدل ذرت، با استفاده از متریال فایبر گلاس ساخته شده است. از این رو مقاومت بسیاری زیاد در برابر شرایط جوی مختلف و هم چنین هر گوه ضربه دارد.

به این دلیل که کیوسک ذرتی، سیار و قابل حمل می باشد، برای مشاغلی که تصمیم دارند به صورت پرتابل و سیار فعالیت داشته باشند، نیز گزینه مطلوبی محسوب می شود.

در صورتی که شما هم تصمیم دارید کسب و کار خود را به شکل سیار و پرتابل راه اندازی نمایید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا به صورت کامل با مشخصات فنی و ابعاد و اندازه این کیوسک پر کاربرد، آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی و ابعاد و اندازه کیوسک مدل ذرت

همان طور که پیش تر گفته شد، کیوسک طرح ذرت جنسی از متریال فایبر گلاس دارد. همین طور امکانات رفاهی متعددی مانند مخزن آب، سیستم آب و فاضلاب، برق رسانی و نور پردازی، کانتر، شیر آب، سینک ظرفشویی و… برای آن تعبیه شده است.

کیوسک مدل ذرت

بررسی مشخصات فنی و ابعاد کیوسک مدل ذرت

قطر قسمت پایینی کیوسک مدل ذرت معادل ۱۶۰ سانتی متر، قطر بالای آن معادل ۲۶۰ سانتی متر و ارتفاع آن حدود ۳۴۰ سانتی می باشد. همین طور دارای درب ورودی و قسمت پیشخوان است تا شما بتوانید به راحتی به آن وارد شوید و محصولات مرتبط با ذرت خود را به مشتریان عرضه دارید.

از آن جایی که امکانات رفاهی مختلفی مانند سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی، سیستم آب و فاضلاب، پیشخوان، مخزن آب و… برای این کیوسک در نظر گرفته شده است، بسیاری از کسب و کار ها می توانند در این کیوسک های پیش ساخته فعالیت داشته باشند.

فایبر گلاس نیز به دلیل داشتن مقاومت بسیار زیاد در مقابل ضربه و شرایط جوی مختلف، بهترین گزینه برای ساخت کیوسک مدل ذرت به شمار می آید.

چرا برای ساخت کیوسک مدل ذرت از فایبرگلاس استفاده می شود؟

فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری شناخته می شود که از پشم شیشه برای تقویت کننده و از مواد پلیمری برای مواد زمینه استفاده می گردد.

کامپوزیت ها با قطعات فایبر گلاس برای ساخت محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرند که باید در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. از این رو در ساخت کیوسک های طرح دار دالیا، از فایبر گلاس استفاده می شود تا در هر گونه شرایط جوی، دچار آسیب نشوند.

به طور کلی از این متریال در صنعت های مختلفی مانند صنعت نوشیدنی، شست و شوی اتومبیل، صنایع شیمیایی، برج های خنک کننده، اسکله ها، صنعت ساختمان سازی، فلزات و استخراج، تولید برق، صنعت خمیر کاغذ و کاغذ، صنعت خودرو، صنعت هوا فضا و دفاع استفاده می شود.

مزایای استفاده از فایبر گلاس

فایبر گلاس به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا و چشم گیر در برابر انواع ضربه ها و شرایط جدی مختلف، برای ساخت کیوسک های سیار و پرتابل که در مناطق مختلف مستقر می شوند، بهترین گزینه ممکن به شمار می آید.

هم چنین این متریال این امکان را فراهم نموده است تا هر زمان به هر دلیلی که کیوسک دچار آسیب شد، بتوان آن را مرمت و ترمیم نمود. به همین دلیل اگر بدنه خارجی کیوسک دچار آسیب شد، می توانید به راحتی آن را مجدد باز سازی کنید.

از دیگر مزیت های استفاده از فایبر گلاس برای ساخت کیوسک مدل ذرت، می توانیم به وزن پایین آن اشاره کنید. فایبر گلاس علاوه بر داشتن تحمل بالا در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف، وزن سبک مناسبی دارد که قابلیت حمل و نقل و جا به جا کردن را برای مصرف کننده و مالک خود میسر نموده است.

کیوسک مدل ذرت

مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت کیوسک مدل ذرت

کیوسک مدل ذرت، به طور معمول به دو صورت سیار و ساکن طراحی و ساخته می شود. در مدل های سیار، کیوسک مدل ذرت، در قسمت زیرین خود به یک جفت چرخ مجهز شده است تا با کمک مالبند به خودرو متصل شده و امکان جا به جا کردن را فراهم می کند.

در مدل های ساکن کیوسک مدل ذرت، چرخی در قسمت انتهایی آن وجود ندارد و صرفا با استفاده از جرثقیل می توان آن را جا به جا نمود.

کاربرد کیوسک مدل ذرت

کیوسک مدل ذرت، همان طور که از ظاهرش مشخص است، بیش تر به منظور ارائه محصولات مرتبط با ذرت مانند پاپ کورن و ذرت مکزیکی، مورد استفاده قرار می گیرد. اما این امکان از سوی گروه تولیدی دالیا برای شما فراهم شده است، تا طرح، رنگ بندی و مدل آن را بسته به محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید، تغییر دهید.

انواع فست فود، غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و سیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم تحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی و… جزو محصولاتی هستند که شما می توانید از طریق کیوسک های طرح دار دالیا، آن ها را به مشتریان خود عرضه کنید و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید.

نکاتی در مورد خرید کیوسک طرح ذرت

در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید تا یک کسب و کار سیار و پرتابل را با کمک کیوسک های طرح دار و سیار دالیا راه اندازی کنید، بهتر است به نکاتی که در این بخش شرح داده شده اند توجه نمایید تا در زمان ثبت سفارش و تحویل محصول، دچار مشکل نشوید.

حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را از طریق کیوسک مدل ذرت دارید را مشخص کنید. لازم است بدانید که هر یک از محصولات نام برده شده، نیاز به امکانات و تجهیزات مختلفی دارند تا شما به راحتی محصولات خود را به مشتری ارائه دهید.

حتما پیش از اقدام به ثبت سفارش خود، محل قرار گیری کیوسک را مشخص کنید. لازم است بدانید که کیوسک در محلی ثابت مستقر می شود یا تصمیم دارید هر روز در یک جای شهر خود محصولاتتان را ارائه دهید. در این صورت می توانید در بین مدل های چرخ دار و بدون چرخ، مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

شما می توانید در این زمینه با مشاورین گروه دالیا در تماس باشید تا به بهترین و مناسب ترین شکل، کیوسک طرح دار خود را بر اساس محصولاتی که تصمیم به ارائه آن ها را دارید، سفارش دهید.

به شما توصیه می کنیم که در این زمینه، حتما از تجربه مشاورین و سازندگان گروه تولیدی دالیا استفاده نمایید و بهترین کیوسک ممکن را برای خود و کسب و کاری که دارید، خریداری نمایید.

نحوه ثبت سفارش کیوسک ذرتی

ابتدا باید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید تا بر اساس محصولی که تصمیم دارید آن را از طریق کیوسک مدل ذرت ارائه دهید، تجهیزات و امکانات مورد نیاز شما بررسی و شناسایی شود.

کیوسک مدل ذرت

نحوه خرید و ثبت سفارش کیوسک مدل ذرت

لازم به ذکر است که دالیا گروپ، تولید کننده اصلی و بدون واسطه محصولات پیش ساخته اعم از انواع کیوسک ها و کانکس های فانتزی، چرخ دار، ساکن و پرتایل می باشد که بدون هیچ واسطه ای، با استفاده از متریال فایبر گلاس، کیوسک طرح ذرت را برای شما طراحی و تولید خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره تماس مذکور تماس حاصل نمایید و کیوسک طرح دار خود را بر اساس محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید، سفارش دهید.

Back to list

Related Posts