کانکس

کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

پخش کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

کانکس کارگاهی، به کانکس های ساده ای گفته می شود که بیش تر به عنوان محل اسکان کارگران پروژه و یا دفاتر مستقر در پروژه های ساختمانی، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از کانکس ها، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و پس از به اتمام رسیدن پروژه، قابل حمل به محدوده و محل دیگری می باشند.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با مرکز پخش کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کانکس کارگاهی چیست؟

در پروژه های ساختمانی و عمرانی، به طور معمول به دو دلیل از کانکس های کارگاهی و سازه های پیش ساخته استفاده می شود. دلیل اول، دور بودن پروژه از محل زندگی نیرو های پروژه ای راه سازی و ی سد سازی می باشد که خارج از شهر قرار دارند.

دلیل دوم ساخت و ساز ساختمان و آپارتمان ها می باشد که تا زمان پیشرفت پروژه، محلی برای دفتر مهندسین و اتاق ناظر پروژه و هم چنین اتاق هایی برای اسکان و استراحت پرسنل در نظر گرفته می شود.

کانکس چرخ دار کارگاهی 40 متری

معرفی کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

لازم به ذکر است که ساخت این محل ها با مصالح بنایی مشکلات زیادی را به همراه دارد. یکی از این مشکلات، صرف زمان زیاد برای ساخت و از طرفی تخریب مجدد آن ها در زمان اتمام پروژه می باشد. همان طور که می دانید در پیش برد یک پروژه به خصوص در زمان تجهیز نمودن کارگاه، زمان فاکتور بسیار مهم ارزشمندی است که نباید آن را از دست داد.

یکی دیگر از مشکلات ساخت این بنا ها با مصالح بنایی، هزینه های زیاد می باشد. چرا که علاوه بر نداشتن قابلیت جا به جایی، در زمان ساخت پروژه عمرانی، امکان دارد که چندین بار مجبور به جا به جایی سازه های اسکان موقت شویم.

لازم است بدانید که سازه های موقتی که با استفاده از مصالح بنایی ساخته می شوند، در واقع چندان در خور مدیران پروژه نبوده و نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند. در صورتی که کانکس چرخ دار کارگاهی، علاوه بر داشتن ظاهری شکیل و مناسب، قابلیت جا به جایی داشته و می توان آن را با ابعاد مختلف و مورد نیاز تولید نمود.

مزایای استفاده از کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

به کار گیری کانکس های چرخ دار کارگاهی برای تجهیز نمودن و یا حتی جمع آوری کارگاه های عمرانی از مزایای زیادی برخوردار می باشد. در واقع این مزیت ها باعث شده اند تا این سازه های به عنوان عضو ثابت در هر عملیات ساختمانی به شمار آیند.

سرعت در تجهیز: به دلیل پیش ساخته بودن کانکس چرخ دار کارگاهی، سرعت تجهیز کارگاه با این سازه ها بسیار بالا تر می باشد. به خصوص در فصول سرد سال که عملیات بنایی کند تر پیش می رود.

قابلیت جا به جایی: در زمان پیش برد گروژه امکان داد که بار ها مجبور به تغییر مکان سازه های موقت و دفاتر مهندسین کارگاه شویم. این کار فقط با به کار گیری و استفاده از سازه های پیش ساخته که قابلیت جا به جایی دارند، امکان پذیر می باشد.

کاهش هزینه ها: هم سرعت در تجهیز کارگاه و هم کاهش هزینه های دستمزد برای ساخت سازه های سنتی و هم چنین قابلیت فروش پس از اتمام پروژه به عنوان کانکس چرخ دار کارگاهی دست دوم، باعث شده است تا این نوع از سازه ها از هر نظر برای کارفرما و یا پیمانکار عمرانی مقرون به صرفه به شمار آیند.

جلوگیری از اتلاف انرژی: به دلیل استفاده از عایق بندی اصولی و استاندارد در جداره های سازه های پیش ساخته تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می گردد.

زیبایی و کارآیی: سازه های موقتی که با مصالح بنایی به طور معمول ساخته می شوند، از تجهیزات و تزیینات کافی برخوردار نمی باشند. حتی در برخی از موارد امکان استفاده از آن ها به عنوان دفتر مهندسین پروژه و یا میهمانان و ناظرین وجود ندارد. در حالی که سازه های پیش ساخته مانند کانکس چرخ دار کارگاهی علاوه بر داشتن زیبایی قابل قبول، امکانات و تجهیزات مختلف دیگری را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کانکس چرخ دار کارگاهی 40 متری

مزایای استفاده از کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

قابلیت ضد زلزله بودن: از دیگر مزیت های استفاده از کانکس چرخ دار کارگاهی، مقاومت آن در برابر زلزله و حوادث طبیعی می باشد. همین امر باعث می شود تا پرسنلی که شب ها در محل کارگاه استراحت می کنند در امنیت قرار بگیرند.

کانکس کارگاهی سنگین

این سازه، به دلیل ساخته شدن از آهن آلات سنگین به نام کانکس کارگاهی سنگین شناخته می شود. این نوع کانکس ها، برای کارگاه های عمرانی بلند مدت و یا پیمانکارانی که به محض اتمام یک پروژه کار بعدی را شروع می کنند و به تجهیز نمودن یک کارگاه دیگر مشغول می شوند، کاملا مناسب می باشد. چرا که صرفا یک بار خرید کانکس را انجام می دهند و به دلیل به کار گیری مصالح با کیفیت و مقاوم در ساخت این نوع کانکس ها، از عمر مفید طولانی برخوردار می باشند.

کانکس کارگاهی سبک

در برخی از مواقع مصرف کنندگان برای داشتن یک سازه موقت چند ماهه، با کم ترین هزینه ممکن، به استفاده از کانکس های کارگاهی سبک رو می آورند. این نوع از کانکس ها، برای استفاده چند ماهه و یا حداکثر یک سال و نیمه مناسب می باشد.

پس از اتمام پروژه، امکان استفاده مجدد از این کانکس ها وجود ندارد و باید به محل دیگر به عنوان کانکس دست دوم به فروش برسد. در چنین مواقعی، در جهت کاهش هزینه های اولیه تجهیزات کارگاهی، از کانکس های کارگاهی سبک که قیمتی مقرون به صرفه دارند، استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این نوع از کانکس های کارگاهی، با این که قیمت کم تری نسبت به کانکس های کارگاهی سنگین دارند، اما می توانند بدون هیچ گونه نقصی تا دو سال به راحتی برای شما کارآمد باشند.

کانکس کارگاهی ساندویچ پانل

در برخی از مواقع که کارگاه ها در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم فعالیت می کنند، از نوعی کانکس های کارگاهی استفاده می شود که بدنه آن ها مانند یخچال بوده و در جداره های آن عایق پلی اورتان تزریق شده است. این نوع از کانکس ها و سازه ها، از عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و کم ترین میزان تبادل حرارتی را دارا می باشند.

در واقع این نوع از کانکس ها، در برابر گرما و سرما به طور چشم گیری به عنوان یک عایق عمل می کند.

کانکس چرخ دار کارگاهی 40 متری

نحوه خرید و سفارش کانکس چرخ دار کارگاهی ۴۰ متری

مواد و مصالح اصلی تشکیل دهنده این دسته از کانکس ها، ساندیچ پانل می باشد. به صورت پیش فرض تمامی آن ها با ضخامت دیواره و سقف ۴ سانتی متری تولید می گردند. اما در شرایط جوی دشوار و سخت می توان از ضخامت های ۶ سانتی متری و ۸ سانتی متری در جهت عایق بندی بیش تر استفاده نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ گروه مشاورین دالیا گروپ تماس بگیرید.

Back to list

Related Posts