کانکس کیوسک نگهبانی باکیفیت, کانکس متحرک, کانکس مسکونی

کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری، در دسته بندی سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. این سازه به طور معمول برای اسکان های موقت در باغ و یا باغچه کاملا مناسب می باشد.

کانکس چرخ دار باغی، به دلیل داشتن چرخ، به راحتی حمل و نقل می شود. این نوع از کانکس ها به دلیل داشتن ابعاد و اندازه مناسب و همین طور امکانات کافی، گزینه مناسبی برای اسکان موقت می باشند.

در ادامه به توضیح بیش تری در مورد این سازه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کانکس چیست؟

کانکس ها جزو سازه های پیش ساخته می باشند. متریال های مختلفی برای ساخت کانکس ها استفاده می شود که از متداول ترین آن ها می توان از گالوانیزه و ساندویچ پانل نام برد. البته لازم به ذکر است که انتخاب متریال کانکس، کاملا به کاربری و همین طور محل استقرار آن بستگی دارد.

به طور مثال کانکس هایی که به عنوان اسکان موقت مانند کانکس مسکونی و یا کانکس ویلایی ساخته می شوند، باید از ساندویچ پانل برای ساخت آن ها استفاده نمود. چرا که متریال ساندویچ پانل به حفظ انرژی کمک کرده و مانع از هدر رفتن آن می شود.

اما کانکس هایی که استفاده موقتی دارند مانند کانکس های نگهبانی و یا کانکس های کارگاهی، اغلب از گالوانیزه ساخته می شوند. همین طور امکانات و تجهیزات محدود تری برای ساخت آن ها لحاظ می شود.

کانکس چرخ دار باغی 15 متری

معرفی کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

به طور کلی کانکس ها از آن جایی که مدت زمان کمی را برای ساخت و آماده سازی نیاز دارند، امروزه توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان برای خود به دست آورند و تا به امروز کاربری های مختلفی برای این نوع سازه ها در نظر گرفته شده است.

کانکس چرخ دار باغی چیست؟

کانکس چرخ دار باغی، یک سوییت موقتی و با کیفیت می باشد. این کانکس به طور معمول با چرخ و به صورت سیار ساخته می شود و امکانات مختلفی در آن در نظر گرفته می شود تا فرد بتواند به راحتی به عنوان نگهبان در آن زندگی کند.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسبی در زمان ساخت این کانکس ها تعبیه می گردد. اما لازم است بدانید که نکات مختلفی را باید برای سفارش و ساخت کانکس چرخ دار باغی در نظر بگیرید که یک به یک آن ها را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

کانکس چرخ دار باغی، به طور معمول از متریال های مختلفی ساخته می شود که متریال استفاده شده در ساخت آن ها، کاملا به بودجه مشتری بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که نمای آن نیز با استفاده از ترمووود و یا متریال های دیگر ساخته می شود که تمامی آن ها به بودجه مصرف کننده بستگی دارند.

همان طور که مشخص می باشد، این کانکس، در ابعاد ۱۵ متر مربع ساخته شده است. هم چنین به صورت پیش فرض امکانات و تجهیزات مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها بر اساس نیاز های مشتری و مصرف کننده قابل تغییر می باشند.

در زمان سفارش و ساخت کانکس چرخ دار باغی به این نکات توجه کنید:

توجه داشته باشید که در ابتدا باید مساحت مورد نظر خود را مشخص کنید. چرا که این نوع از کانکس ها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و ابعاد مختلفی از آن در بازار موجود است. شما باید با مشخص نمودن محل قرار گیری این کانکس، ابعاد مناسبی را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید در زمان سفارش و ساخت کانکس چرخ دار باغی در نظر بگیرید، سیستم ها و تجهیزاتی که باید در ساخت آن تعبیه شوند. به طور مثال برای چه مدتی فرد تصمیم دارد که در کانکس چرخ دار باغی زندگی کند. این سیستم ها و تجهیزات کاملا باید بر اساس نیاز های مشتری و فرد مصرف کننده در نظر گرفته شوند.

کانکس چرخ دار باغی 15 متری

نکاتی در مورد خرید کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

هم چنین باید بر اساس محل جوی که کانکس چرخ دار  باغی در آن مستقر می شود، از متریال مناسبی استفاده شود. به طور مثال اگر تصمیم دارید تا از این کانکس در منطقه ای سردسیر استفاده کنید، بهتر است از ساندویچ پانل استفاده کنید تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.

قیمت کانکس چرخ دار باغی چگونه محاسبه می شود؟

عوامل مختلفی بر روی برآورد و محاسبه قیمت کانکس چرخ دار باغی، تاثیر گذار هستند. همان طور که پیش تر گفته شد، متریال ها مختلفی در دسترس می باشند تا بتوان از آن ها در ساخت این نوع کانکس استفاده نمود. به همین خاطر به کار گیری متریال یکی از عوامل موثر بر روی قیمت این نوع از کانکس ها می باشد.

به طور مثال، اگر از ساندویچ پانل و یا نمای ترمووود و چوب طبیعی برای ساخت این کانکس استفاده کنید، قیمت آن بیش تر از متریال گالوانیزه می باشد.

البته لازم به ذکر است که امکانات و تجهیزاتی که برای رفاه کاربر در داخل این کانکس ها در نظر گرفته می شوند، هر کدام می توانند سهم چشم گیری در بالا رفتن قیمت ساخت و یا پایین آمدن هزینه تولید داشته باشند.

در صورتی که مدت زمان زندگی فرد در این کانکس ها مشخص شود، قطعا می تواند تجهیزات و امکانات مناسبی را برای او در نظر گرفت.

چگونه کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری را سفارش دهیم؟

برای این که بتوانید یک کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری داشته باشید، در ابتدا باید طرح مورد نظر خود را مشخص کنید. البته لازم است بدانید که پیش از هر کاری باید اقدام به مشخص نمودن بودجه خود نمایید. چرا که مشخص کردن بودجه می تواند به شما در انتخاب امکانات، تجهیزات و هم چنین متریال کمک کند.

پس از آن می توانید با کمک طراحان گروه تولیدی دالیا، طرح و پلان مورد نظر خود را طراحی کنید. همین طور امکانات و تجهیزاتی مانند تخت خواب، سینک ظرفشویی و دستشویی و… را برای آن تعبیه نمایید. پس از تایید شدن طرح از سوی شما، ساخت کانکس چرخ دار باغی آغاز می شود.

کانکس چرخ دار باغی 15 متری

نحوه سفارش و خرید کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری

به طور معمول و بر اساس این که این نوع از کانکس ها جزو سازه های پیش ساخته می باشند، ۴۰ روز تا ۲ ماه زمان خواهد برد تا ساخت آن تمام شود. البته هر چه امکانات و تجهیزات و هم چنین ابعاد کانکس کم تر باشد، ساخت آن با سرعت بیش تری پیش خواهد رفت.

 

Back to list

Related Posts