باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی فود تراک فلافل

فود تراک فلافل

امروزه در کوچه و خیابان های شهر، سازه هایی را مانند فود تراک فلافل مشاهده می کنیم که به صورت چرخ دار و پرتابل، خدمات و محصولات مختلفی را ارائه می دهند. فود تراک ها در واقع سازه ای پیش ساخته محسوب می شوند که با متریال فایبر گلاس ساخته و به یک یا دو محور چرخ دار مجهز می شوند.

رستوران های سیار یا فود تراک یکی از کسب و کار های نوپا در حوزه صنایع غذایی میباشد. و در چند سال گذشته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده و تقریبا محبوبیت خود را به دست آورده است. بسیاری از فست فود ها هستند که به شکل جانبی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و در زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته اند. این نکته به خصوص اگر در یک کسب و کار رقابتی فعالیت داشته باشید از لحاظ اصول بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما هم قصد ایجاد و راه اندازی فود تراک را دارید میتوانید به مجموعه دالیا سازه برای شروع کسب و کار خود اعتماد کنید.

خرید فود تراک فلافل و راه اندازی این نوع از کسب و کار ها، می تواند علاوه بر اشتغال زایی و کسب درآمد، یک ایده بکر و امروزی برای داشتن یک بیزینس موفق محسوب شود. متاسفانه این روز ها به دلیل گرانی اجاره بها ملک و همین طور قیمت بالای خرید یک مغازه به صورت ثابت، داشتن یک کسب و کار به شکل سیار مقرون به صرفه تر می باشد.

امروزه خیلی از کسب و کار ها در زمینه های مختلف مانند فود تراک پیتزا، فود تراک فست فود و یا فود تراک پیتزا، روی به سیار کردن حرفه خود آورده اند و به سراغ سازه های مقرون به صرفه رفته اند. فود تراک فلافل نیز در دسته همین سازه ها قرار می گیرد که با خرید آن می توانید در زمینه طبخ و آماده سازی فلافل فعالیت داشته باشید.

معرفی فود تراک فلافل

فود تراک فلافل به سازه ای پیش ساخته گفته می شود که به یک یا دو محور دو چرخ (بسته به ابعاد فود تراک) مجهز شده است. از این رو حمل و نقل و جا به جایی آن با کمک مالبند صورت می پذیرد. هم چنین تجهیزات و امکانات مختلفی برای داخل فود تراک در نظر گرفته شده است که از مهم ترین آن ها می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم نور پردازی داخلی و خارجی، پمپ و شیر برقی، پیشخوان، کابینت، قفسه بندی و…. اشاره کنیم.

فود تراک فلافل

معرفی فود تراک فلافل

این سازه با استفاده از متریال فایبر گلاس ساخته می شود. به همین دلیل در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. فود تراک فلافل به عنوان یک سازه مجهز به تجهیزات و لوازم آشپزخانه کوچک و همین طور داشتن یک یا دو محور چرخ دار، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا انواع فلافل های خوشمزه و یا سایر محصولات مرتبط با مواد غذایی مانند فست فود را ارائه دهید و از آن کسب درآمد کنید.

برای راه اندازی فود تراک فلافل چه کار هایی لازم است؟

پیش از این که برای خرید فود تراک فلافل اقدام کنید، لازم است نکاتی را در مورد آن بدانید. در این بخش از مطلب مجموعه تولیدی دالیا، به صورت کامل موارد و نکات مختلفی را برای شما شرح داده است:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک فلافل، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک فلافل با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

نکاتی در مورد خرید فود تراک فلافل

برای دسترسی به تجهیزات فود تراک فلافل و هم چنین سرعت عمل بالا تر در آماده سازی فلافل ها، لازم است نکاتی را در مورد چیدمان و فضای داخلی آن بدانید. در ادامه به شرح برخی از نکات در مورد خرید فود تراک فلافل پرداخته ایم که رعایت آن ها چندان هم خالی از لطف نیست:

چیدمان فود تراک فلافل

پیش از این که برای خرید فود تراک غذا اقدام کنید، لازم است به عنوان یک صاحب کسب و کار، با نحوه چیدمان داخلی این سازه آشنا باشید. در واقع باید لوازم و تجهیزات را به گونه در داخل این سازه جا نمایی کنید تا در حین آماده سازی سفارشات مشتریان، سرعت عمل بالا تری را از خود به نمایش بگذارید.

در صورتی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را ندارید، می توانید با مشاورین دالیا گروپ از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

ابعاد فود تراک فلافل

ابعاد و اندازه فود تراک فلافل می تواند نقش مهمی بر روی طراحی و همین طور چیدمان داخلی آن داشته باشد. به طور معمول فود تراک ها در ابعاد ۴ متر و ۲۷ سانتی متر، ۴ متر و ۸۸ سانتی متر و ۶ متر و ۷۱ سانتی ساخته می شوند.

فود تراک فلافل

نکاتی در مورد خرید فود تراک فلافل

اما لازم است بدانید که بسته به تجهیزات و لوازم و وسایل مرتبط با کسب و کار شما، امکان تغییر این ابعاد وجود داشته و به شما کمک می کند تا سازه ای را کاملا انحصاری و متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

برند سازی فود تراک فلافل

از مهم ترین مواردی که باید پیش از طراحی و حتی ساخت فود تراک به آن توجه نمایید، علاوه بر چیدمان داخلی و استفاده درست و بهینه از فضایی که در اختیار دارید، برند سازی آن می باشد.

لازم است به این نکته توجه نمایید که برای سفارش گیری و هم چنین تحویل سفارش مشتریان، به یک پنجره دو دهنه و یا دو پنجره مجزا نیاز خواهید داشت. این کار روند سفارش گیری و تحویل سفارشات را سرعت می بخشد.

لازم است در زمان طراحی و فود تراک فلافل، به این نکته توجه داشته باشید تا مشتریان تازه وارد، بتوانند صفی مجزا از مشتریان منتظر سفارش تشکیل دهند. همین طور با این کار کارایی کارکنان نیز افزایش پیدا می کند.

در ادامه نمونه هایی دیگر از سفارشی کردن فود تراک فلافل را برای شما نام خواهیم برد:

  • گرافیک های منحصر به فرد
  • رنگ های روشن
  • مانیتور
  • چراغ های ال ای دی رنگی
  • چراغ های نور مخفی زیر فود تراک
  • منو با تابلو نوری
  • منو با تخته سیاه
  • تابلو به صورت برجسته
  • سایبان
  • سیستم های صوتی
  • علائم سه بعدی
  • بزرگ بودن لوگو

فضای داخلی فود تراک فلافل

به منظور راه اندازی یک فود تراک فلافل ایده آل، لازم است تجهیزات مورد نیاز خود را بشناسید. شما می توانید محل قرار گیری هر یک از لوازم و وسایل مورد نیاز کسب و کارتان را مشخص نمایید. در غیر این صورت ساخت فود تراک غذا به درستی انجام نخواهد شد.

بهتر است ابتدا تجهیزات مورد نیاز با کسب و کار خود را شناسایی کنید. برای جا نمایی هر کدام از یک کاغذ و خودکار استفاده نمایید. هم چنین توصیه می کنیم برای استفاده بهینه از فضای داخلی فود تراک غذا، به سراغ شلف های آویز از سقف و یا قفسه بندی های مختلف بروید.

در ادامه برخی از تجهیزات و لوازم مورد نیازتان را عنوان کرده ایم تا بتوانید موارد ضروری را از بین آن ها انتخاب کرده و برای هر کدام بودجه ای مناسب را در نظر بگیرید:

  • تجهیزات برودتی
  • تچهیزات پخت
  • میز کار و آماده سازی
  • سینک ظرفشویی
  • تجهیزات گرمایشی
  • کابینت و انبار
  • فضای سرو
  • تهویه

جزییات طراحی فود تراک فلافل

حال که مراحل طراحی و ساخت فود تراک را پشت سر گذاشتید، وقت آن رسیده است تا بتوانید به صورت قانونی از کسب و کار و بیزینسی که ایجاد نموده اید، کسب درآمد داشته باشید. در این بخش از مطلب به صورت کامل مواردی که برای قانونی شدن کسب و کار خود نیاز دارید را عنوان کرده ایم:

  • برنامه های تجاری
  • مقررات بهداشتی و ایمنی
  • مجوز های مخصوص و لازم برای راه اندازی فود تراک
  • اجازه فود تراک و تجهیزات
  • مخزن نگهداری آب
  • هزینه تجهیزات
  • محاسبه تعداد نیروی کار
  • زمینه های خدمات رسانی
  • پیدا کردن سیستم POS مناسب
  • بستر های بازاریابی
فود تراک فلافل

جزییات طراحی فود تراک فلافل

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، لازم است با داشتن یک برنامه مشخص، اقدام به ساخت فود تراک کنید. بهتر است برای خرید این سازه، با تولید کننده فود تراک فلافل تماس بگیرید. چرا که با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی این سازه تعیین نموده اید، بهتر است با حداقل هزینه ها کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

حال که به خوبی با مشخصات و ویژگی های فود تراک فلافل آشنا شدید، بهتر است بر اساس تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به خرید فود تراک فلافل کرده اند، نکات و راهکار هایی را در مورد درآمد زایی بیش تر از این سازه برای شما بیان کنیم.

شما می توانید با انجام و رعایت این نکات، به راحتی درآمد مطلوبی از این کسب و کار به دست آورید. دالیا گروپ در ادامه به صورت کامل یک به یک این راهکار ها را برای شما شرح خواهد داد.

همان طور که متوجه شدید، سازه فود تراک فلافل به صورت پرتابل و با یک یا دو محور دو چرخ طراحی و تولید می شود. از این رو اگر در زمان استقرار آن در محله و یا مکانی، از جذب مشتری رضایت چندانی نداشتید، می توانید محل قرار گیری و استقرار آن را تغییر دهید.

توصیه می کنیم به طور کلی برای استقرار فود تراک فلافل، به سراغ محله ها، کوچه و خیابان های شلوغ و پر تردد از عابرین پیاده و سواره بروید. همین طور ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی و یا مال های بزرگ در خیابان های اصلی، می تواند گزینه مناسبی برای مستقر نمودن فود تراک و فروش بیش تر باشد.

البته لازم است برای جذب مشتری بیش تر، حتما با وسواس و دقت زیادی بر روی طراحی خارجی آن کار کنید. چرا که هر چه طراحی خارجی فود تراک فلافل جذاب تر انجام شده باشد، مشتری بیش تری به سمت شما جذب خواهد شد.

فود تراک فلافل

راهکار هایی برای درآمد زایی از فود تراک فلافل

بسته بندی جذاب، ارائه آفر های مناسبتی و یا تخفیف های فصلی، داشتن یک منو بر اساس سلیقه های مختلف افراد، برخورد مناسب و مطلوب با مشتری و… هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار برای درآمد زایی بیش تر محسوب شوند.

شما با انجام و رعایت موارد گفته شده، بدون تردید می توانید درآمد مطلوب و مد نظر خود را از طریق راه اندازی و خرید فود تراک فلافل به دست آورید.

خرید انواع فود تراک

شما نیز می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار خود یک فود تراک خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

Back to list