دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

فود تراک میوه و سبزیجات

فود تراک میوه و سبزیجات

امروزه بر اساس تغییر شیوه عرضه و تقاضا در بین کسب و کار های مختلف، سازه های متفاوتی در سطح کوچه و خیابان به چشم می خورند که با داشتن ظاهری متفاوت مانند فود تراک میوه و سبزیجات، محصولات و خدمات گوناگونی را ارائه می دهند.

ایجاد و هم چنین راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات می تواند با توجه به شرایط موجود جامعه، با در نظر گرفتن گرانی اجاره بها های مغازه ها و یا قیمت خرید یک باب مغازه، یک ایده بکر و نوین محسوب شود.

امروزه خیلی از کسب و کار ها در زمینه های مختلف، روی به سیار کردن حرفه خود آورده اند و به سراغ سازه های مقرون به صرفه رفته اند. فود تراک میوه و سبزیجات نیز در دسته همین سازه ها قرار می گیرد که با خرید آن می توانید در زمینه میوه و سبزیجات مختلف فعالیت داشته باشید.

سازه های دیگر با نام هایی مانند فود تراک ذرت، فود تراک بلال تنوری، فود تراک سیب زمینی، فود تراک کنتاکی و… نیز امروزه به چشم می خورند که محصولات و خدمات متفاوتی را با شیوه ای نوین و جذاب ارائه می دهند.

در این مطلب دالیا گروپ تصمیم دارد به صورت کامل شما را با مشخصه های بارز این سازه آشنا کند و در آخر مطلب راهکار هایی را برای فروش بیش تر و درآمد زایی ارائه نموده است. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک میوه و سبزیجات

فود تراک میوه و سبزیجات در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد. این سازه با متریال فایبرگلاس ساخته می شود. البته از سایر متریال های مانند گالوانیزه و یا تیرآهن می توان برای ساخت فود تراک میوه و سبزیجات استفاده نمود. اما با توجه به ویژگی ها و مزایای فایبر گلاس، در حال حاضر بهترین متریال محسوب می شود. در ادامه بیش تر در مورد مزایای استفاده از فایبرگلاس برای شما صحبت می کنیم.

فود تراک میوه سبزیجات

معرفی فود تراک میوه سبزیجات

این سازه با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف از جمله سینک ظرفشویی، پیشخوان، کانتر، یخچال، سیستم نورپردازی داخلی و خارجی، سیستم آب و فاضلاب، شیر و پمپ برقی و… که از سوی تولید کننده فود تراک میوه و سبزیجات برای آن تعبیه شده است، امکان ارائه میوه و سزیجات مختلف را برای شما مهیا نموده است.

به طور معمول و به منظور حمل و نقل و جا به جایی آسان فود تراک میوه و سبزیجات، این سازه با یک یا دو محور دو چرخ، با توجه به ابعاد و اندازه فود تراک، ساخته می شود. شما نیز می توانید به وسیله مالبندی که به این سازه متصل شده است، به هر نوع خودرویی آن را اتصال داده و جا به جایی آن را انجام دهید.

مزایای استفاده از فایبر گلاس

لازم است بدانید که به چه دلیل متریال فایبرگلاس به عنوان بهترین مواد اولیه برای ساخت فود تراک میوه و سبزیجات شناخته می شود. از این رو در این بخش از مطلب، مجموعه دالیا گروپ، به صورت کامل مزایای استفاده از متریال فایبرگلاس را برای ساخت این فود تراک برای شما شرح داده است:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات چه کار هایی لازم است؟

توجه داشته باشید که راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات، نیاز به طی نمودن مسیری را دارد که دالیا گروپ برای هموار تر کردن این مسیر، کار هایی که لازم است را در ادامه شرح داده است. شما با رعایت و توجه به هر یک از این موارد می توانید با اطمینان خاطر بیش تری خرید فود تراک میوه و سبزیجات را انجام دهید:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک میوه و سبزیجات با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک میوه و سبزیجات در تهران

در صورتی که تصمیم دارید در هزینه های مربوط به راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات صرفه جویی کنید، توصیه می کنیم که حتما به سراغ تولید کننده فود تراک میوه و سبزیجات بروید.

دالیا گروپ یکی از بهترین تولید کنندگان فود تراک میوه و سبزیجات در سطح شهر تهران می باشد که با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا، طراحی و تولید فود تراک میوه و سبزیجات را انجام می دهد.

این مجموعه با داشتن تیمی ماهر از طراحان و سازندگان فود تراک و با به کار گیری به روز ترین امکانات، سازه های مختلفی را به منظور اشتغال زایی افراد جامعه، تا به امروز به تولید رسانده است.

فود تراک میوه سبزیجات

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک میوه سبزیجات در تهران

دالیا گروپ با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته، از بهترین تولید کنندگان فود تراک می باشد. هم چنین این امکان را برای تمامی افراد مهیا نموده است تا با هر میزان سرمایه و بودجه، بتوانند اشتغال زایی کرده و کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بییش تر و ثبت سفارش فود تراک میوه و سبزیجات خود با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ در تماس باشید.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر!

افرادی که پیش از شما اقدام به راه اندازی فود تراک میوه و سبزیجات کرده اند، بدون شک تجربه های بیش تری را در اختیار دارند. از این رو لازم دانستیم برای درآمد زایی بیش تر و همین طور رسیدن به درآمد مطلوب، راهکار هایی را ارائه دهیم که رعایت و توجه به آن ها می تواند تاثیر چشم گیری در درآمد شما داشته باشد.

یکی از مهم ترین راهکار ها برای به دست آوردن درآمد بیش تر، انتخاب محل مناسب برای مستقر نمودن فود تراک میوه و سبزیجات می باشد. در واقع شما باید در بین محله ها، کوچه ها و خیابان های شهر در تردد باشید تا بتوانید مناسب ترین محل را برای مستقر نمودن این سازه انتخاب کنید.

بهترین محل برای فروش میوه سبزیجات از طریق فود تراک میوه و سبزیجات، محله های پر تردد از عابرین پیاده و سواره، کوچه و خیابان هایی که مجتمع های مسکونی پر جمعیت دارند، ورودی مجتمع های تجاری و تفریحی، محله های مسکونی که دسترسی مناسبی به میوه فروشی و یا سبزی فروش ندارند و… می باشد.

هر زمان که احساس کردید مشتری زیادی ندارید، می توانید محل استقرار فود تراک میوه و سبزیجات را تغییر دهید.

ارائه میوه و سبزیجات تازه، از دیگر روش های جذب مشتری بیش تر و تجربه فروش بیش تر می باشد. این کار می تواند مشتریان زیادی را به شما جلب کند تا حدی که شاید در این میان افرادی به عنوان مشتری ثابت پیدا شوند.

استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، می تواند از دیگر راهکار های درآمد زایی باشد. شما می توانید از طریق برند سازی در فضای مجازی، مشتریان زیادی را به خرید ترغیب کنید. همین طور می توانید با به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود در هر روز، افراد را برای خرید میوه و سبزیجات دعوت کنید.

حتما برای طراحی دیواره های خارجی فود تراک میوه و سبزیجات، زمان کافی بگذارید و وسواس و دقت زیادی به خرج دهید. باید طراحی نمای کلی فود تراک شما به گونه ای باشد که علاوه بر معرفی محصولات خود، مشتریان نیز برای دیدن و خرید کردن ترغیب شوند.

فود تراک میوه سبزیجات

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک میوه سبزیجات

استفاده از بسته بندی جذاب، دستچین کردن میوه ها و سبزیجات، ارائه خدمات مختلف مانند تحویل درب منزل، برخورد مناسب و خوب با مشتری، داشتن یونیفرم و رعایت بهداشت و… از دیگر راهکار هایی محسوب می شوند که با انجام و رعایت آن ها می توانید به درآمد مطلوب خود دست پیدا کنید.

Back to list