دکه فروشگاهی, دکه فروشگاهی سیار, دکه فروشگاهی سیار جادار

معرفی فود تراک بلال تنوری

فود تراک بلال تنوری

استفاده از سازه های پیش ساخته مانند فود تراک بلال تنوری برای ایجاد یک کسب و کار با سرمایه و بودجه ای حداقلی، یکی از گزینه های اشتغال زایی این روز ها به شمار می آید.

رستوران های سیار یا فود تراک یکی از کسب و کار های نوپا در حوزه صنایع غذایی میباشد. و در چند سال گذشته جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کرده و تقریبا محبوبیت خود را به دست آورده است. بسیاری از فست فود ها هستند که به شکل جانبی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و در زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته اند. این نکته به خصوص اگر در یک کسب و کار رقابتی فعالیت داشته باشید از لحاظ اصول بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما هم قصد ایجاد و راه اندازی فود تراک را دارید میتوانید به مجموعه دالیا سازه برای شروع کسب و کار خود اعتماد کنید.

امروزه در کوچه و خیابان های شهر های مختلف، شاهد فعالیت کسب و کار هایی هستیم که به صورت پرتابل و سیار فعالیت داشته و خدمات و محصولات مختلفی را ارائه می دهند. فود تراک ها نیز به عنوان سازه ای چرخ دار، امکان ارائه بلال های تنوری با مزه و طعم های متفاوت را برای مالک خود مهیا نموده است.

خرید فود تراک بلال تنوری و راه اندازی این نوع از کسب و کار ها، می تواند علاوه بر اشتغال زایی و کسب درآمد، یک ایده بکر و امروزی برای داشتن یک بیزینس موفق محسوب شود. متاسفانه این روز ها به دلیل گرانی اجاره بها ملک و همین طور قیمت بالای خرید یک مغازه به صورت ثابت، داشتن یک کسب و کار به شکل سیار مقرون به صرفه تر می باشد.

از دیگر کسب و کار هایی که امروزه به شکلی سیار و چرخ دار فعالیت دارند می توانیم به فود تراک سیب زمینی، فود تراک هات داگ، فود تراک کنتاکی و…. اشاره کنیم. در ادامه دالیا گروپ توضیحات بیش تری را در مورد این سازه در اختیار شما قرار خواهد داد. با ما همراه باشید.

معرفی فود تراک بلال تنوری

فود تراک بلال تنوری در واقع نوعی سازه پیش ساخته محسوب می شود که با داشتن یک یا دو محور دو چرخ، با توجه به ابعاد و اندازه فود تراک، به کمک یک مالبند به هر نوع خودرویی متصل شده و امکان حمل و نقل جا به جایی آن را برای مالک خود را فراهم می کند.

فود تراک بلال تنوری

معرفی فود تراک بلال تنوری

فود تراک بلال تنوری به  طور معمول از متریال فایبرگلاس ساخته می شود. البته سایر متریال ها مانند تیر آهن، گالوانیزه و… می توانند گزینه های دیگری برای ساخت این سازه به شمار آیند. اما به دلیل خواص و ویژگی های فایبرگلاس، بهترین متریال جهت ساخت فود تراک بلال تنوری محسوب می شود.

تجهیزات و امکانات مختلفی از سوی تولید کننده فود تراک بلال تنوری برای داخل این سازه در نظر گرفته شده است که از مهم ترین آن ها می توانیم به سینک ظرفشویی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم نور پردازی داخلی و خارجی، پمپ و شیر برقی، پیشخوان، کابینت، قفسه بندی و…. اشاره کنیم.

چرا برای ساخت فود تراک بلال تنوری از فایبرگلاس استفاده می شود؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فایبرگلاس به دلیل داشتن قابلیت ها، مزیت ها و ویژگی های مختلف، در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های برای طراحی و ساخت فود تراک بلال تنوری محسوب می شود. در این بخش از مطلب تصمیم داریم به صورت خلاصه از ویژگی ها و مزیت های فایبرگلاس برای شما صحبت کنیم تا بیش تر با این متریال آشنا شوید:

  • وزن سبک
  • دارای قابلیت تعمیر
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند باد و باران
  • سرعت ساخت بالا
  • شکل پذیری آسان و راحت
  • مقاوم در برابر جانوران موذی
  • مستحکم

برای راه اندازی فود تراک بلال تنوری چه کار هایی لازم است؟

برای این که بتوانید خرید فود تراک بلال تنوری را با اطمینان خاطر بیش تری انجام دهید، در این بخش از مطلب نکاتی را در جهت راه اندازی این سازه برای شما درج نموده ایم. با رعایت و در نظر گرفتن این موارد می توانید در کم ترین زمان، کسب و کار و بیزینس مورد علاقه خود را راه اندازی کنید:

  • پیش از خرید و راه اندازی فود تراک بلال تنوری، حتما بودجه خود را مشخص کنید.
  • قبل از سفارش، حتما نوع محصولی که تصمیم به فروش آن را دارید مشخص کنید.
  • این کار به انتخاب امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.
  • مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فود تراک بلال تنوری با کسب و کار شما سازگاری دارد.
  • در مورد طراحی خارجی آن، برای جذب مشتری بیش تر با تولید کننده مشورت کنید.
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز صنف خود را بشناسید.

راهکار هایی برای درآمد زایی!

بدون تردید تصمیم شما از خرید و راه اندازی فود تراک بلال تنوری، کسب درآمد و اشتغال زایی می باشد. از این رو مجموعه تولیدی دالیا لازم دانسته است تا در این بخش از مطلب، بر اساس تجربه افرادی که پیش از شما اقدام به ساخت فود تراک کرده اند، راهکار هایی را برای کسب درآمد بیش تر به شما ارائه دهد.

فود تراک بلال تنوری

راهکار هایی برای کسب درآمد بیش تر از فود تراک بلال تنوری

اولین راهکار برای درآمد زایی از طریق فود تراک بلال تنوری، مستقر نمودن آن در محله ها و کوچه و خیابان های پر تردد از عابرین پیاده و سواره می باشد. هر زمان که حس کردید فروش خوبی را تجربه نمی کنید، توصیه می کنیم که محل قرار گیری فود تراک بلال تنوری را تغییر دهید.

بهترین مکان ها برای مستقر نمودن این سازه به منظور فروش بیش تر، ورودی مال ها، ورودی مجتمع های تجاری – اداری، ورودی مجتمع های تجاری – تفریحی، محله هایی با دسترسی نا مطلوب به بلال فروشی، پارک ها، شهر بازی ها، محله های پر جمعیت از برج ها و ساختمان های مسکونی و… می باشد.

استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور برند سازی و معرفی محصولات و خدمات، می تواند از دیگر راهکار های کسب درآمد به شمار آید. شما می توانید هر روز و هر زمان که فود تراک بلال تنوری خود را مستقر نمودید، موقعیت مکانی آن را با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید تا مشتریان به سمت خرید بلال های خوشمزه، روانه شوند.

استفاده از بلال های تازه و اصطلاحا شیر، می تواند باعث جلب و جذب مشتری بیش تری شود. توصیه می کنیم حتما بلال های تنوری خود را به صورت طعم دار آماده و تهیه نمایید تا تمامی سلیقه ها بتوانند با داشتن حق انتخاب های متعدد، از شما خرید کنند.

بسته بندی جذاب، ارائه آفر ها فصلی و یا تخفیفات مناسبتی، داشتن یک منو بر اساس سلیقه عموم افراد، برخورد مناسب و مطلوب با مشتریان و…. هر کدام می توانند به عنوان یک راهکار محسوب شوند که به کسب درآمد بیش تر کمک خواهند کرد.

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک بلال تنوری در تهران

دالیا گروپ به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان فود تراک بلال تنوری در تهران شناخته می شود که با ارائه محصولات مختلف از جنس فایبر گلاس در شکل ها و طرح های مختلف، باعث اشتغال زایی و همین طور ایجاد کسب و کار های مختلف در سطح کشور شده است.

از بهترین تولید کنندگان فود تراک بلال تنوری در تهران، می توانیم از مجموعه تولیدی دالیا نام ببریم. این مجموعه با استفاده از بهترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال روز در جهان، سازه های پیش ساخته ای را تولید می کند که تا به امروز باعث اشتغال زایی در سر تا سر کشور شده است.

سازه های پیش ساخته تولید شده توسط دالیا، با داشتن امکانات و تجهیزات مختلف، امکان راه اندازی یک کسب و کار نوین و جدید را برای جوانان فراهم نموده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت قیمت با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

فود تراک بلال تنوری

معرفی بهترین تولید کننده فود تراک بلال تنوری در تهران

دالیا گروپ با داشتن تیمی ماهر در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته و با داشتن بیش از دو دهه تجربه در ساخت و تولید انواع سازه های ساخته شده با متریال فایبرگلاس، از بهترین و معتبر ترین تولید کنندگان فود تراک در تهران می باشد.

خرید انواع فود تراک

شما نیز می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار خود یک فود تراک خریداری کنید. این کسب و کارها برای ارائه خدمات غذایی در مکان‌های مختلف مانند پارک‌ها، میدان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند. برای خرید یک رستوران سیار، شما باید به تجهیزات و تأسیسات لازم برای فعالیت در فضای باز فکر کنید، هزینه‌هایی مانند خودرو، دستگاه‌های آشپزی، لوازم و تجهیزات دفتری، هزینه نگهداری و نیروی کار را نیز باید در نظر بگیرید.

قبل از خرید رستوران سیار بهتر است با کسانی که تجربه در این زمینه دارند صحبت کنید و نظر آن‌ها را در این باره بپرسید. جهت خرید رستوران سیار، فود تراک، موتور فود، فست فود سیار، کامین غذای سیار و از این نوع کسب و کار میتوانید با مشاورین ما در گروه صنعتی دالیا سازه تماس بگیرید. گروه صنعتی دالیا سازه(دالیا گروپ) با سابقه ای ۲۰ ساله در زمینه تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس در صنایع گوناگون در حال فعالیت می باشد.

Back to list