کانکس

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، به محلی گفته می شود که بدون هیچ واسطه ای کانکس و کیوسک نگهبانی را تولید نموده و به دست مشتری می رساند. قطعا شما هم در بسیاری از ورودی های مجتمع های مسکونی – تجاری، دانشگاه ها، بیمارستان ها و بسیاری از اداره ها و سازمان ها و ارگان ها، کیوسک هایی را در طرح و رنگ های مختلف در ابعاد کوچک مشاهده نموده اید.

در واقع کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به عنوان کانکس حراست یا کانکس نگهبانی شناخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند تا فرد نگهبان بتواند به تمامی نقاط دید کافی داشته باشد. دور تا دور این کیوسک ها با پنجره هایی با ابعاد بزرگ تر ساخته شده است تا نگهابانان و افرادی که مسئولیت حراست را بر عهده دارند، با ابزار های کنترلی که در اختیار آن ها قرار گرفته است، احاطه کاملی به اطراف خود داشته باشند.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

معرفی مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید کیوسک حراست را از کارخانه فروش کیوسک حراست چرخ دار تهیه کنید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

کیوسک نگهبانی پرتابل سیار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

کیوسک های حراست که با نام کانکس نگهبانی نیز شناخته می شوند، در ابعاد مختلفی مانند یک متری، چهار متری و شش متری طراحی و تولید می شوند. البته لازم به ذکر است یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین آن ها کیوسک نگهبانی پرتابل سیار است. چرا که با داشتن فضای کافی، امکان استقرار چند نگهبان را میسر می کند.

هم چنین این فضا امکان انجام فعالیت ها و کار های روزمره را به نگهبانان خواهد داد. به همین خاطر این ابعاد یکی از پر استفاده ترین ابعاد برای کیوسک های حراست چرخ دار می باشد.

امروزه استفاده از کانکس حراست صرفا به منظور نگهبانی و حفاظت از کارخانه ها و اداره ها خلاصه نمی شود. بلکه در حال حاضر بسیاری از مکان های دیگر ماند مجتمع ها، بانک ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها و پارک ها، ویلا ها، سوییت ها، دانشگاه ها و… از این نوع سازه ها استفاده می کنند.

لازم است بدانید که با پیشرفت و همین طور توسعه ای که در بخش ساختمان سازی صورت پذیرفته است، امروزه می توان با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، برای فضا های بزرگ تری مانند مجتمع های مسکونی – تجاری، اداره ها، بیمارستان ها و سایر فضا های این چنینی، محلی را برای نظارت بر ورود و خروج افراد در یک مکان در نظر گرفت.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مشخصات و ویژگی های کیوسک های مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

کیوسک های نگهبانی پرتابل سیار، از آن جایی که در ابعاد ۱۰ متری تولید می شوند، امکانات لازم را برای افراد مستقر در خود مهیا نموده اند. به طور مثال اگر نگهبانان به صورت شیفتی در کیوسک مشغول نگهبانی دادن باشند، می توانند از مبل های تخت خواب شو که ابعاد و اندازه جمع و جوری دارند، به عنوان محلی برای استراحت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این نوع از سازه ها، به دلیل داشتن محور چرخ در زیر خود، به راحتی قابل جا به جایی بوده و برای حمل و نقل آن نیاز به امکانات و یا تجهیزات خاصی نمی باشد. صرفا باید خودرو کشنده، قابلیت و توانایی جا به جایی این کیوسک ها را داشته باشد.

در زمان خرید از مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار باید چه امکاناتی را در نظر بگیریم؟

موارد و اصول مختلفی وجود دارد که باید در زمان مراجعه به مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به آن ها توجه نمود. ما در ادامه به شرح یک به یک آن ها به صورت مفصل پرداخته ایم.

دید مناسب

از مهم ترین ویژگی های کیوسک حراست چرخ دار، داشتن دید مناسب و کافی به تمامی نقاط است. در واقع فرد نگهبان باید به تمامی نقاط اشراف کامل داشته باشد. همین طور باید بتواند تمامی اتفاقی که در اطراف او اتفاق می افتد را به خوبی رصد کند. برخی از نگهبانان علاوه بر نظارت بر خروج و ورود، باید تردد و عبور و مرور ماشین ها را نیز مورد بررسی قرار دهند.

نمای ظاهری

نمای ظاهری کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، برای بسیاری از مصرف کنندگان از اهمین چشم گیری برخوردار است. چرا که امکان دارد محل استقرار آن در ورودی مجتمع های تجاری – مسکونی پر رفت و آمد باشد.

زیبایی بصری و هزینه نمودن بابت نمای ظاهری این محصول، می تواند به جلب مشتری و زیبا تر نشان دادن محیط بیرونی ساختمان کمک نماید.

بسیاری از مواقع این امکان میسر است تا با در نظر گرفتن طرحی که دارید، اقدام به ساخت کانکس و کیوسک کنید. برخی از گرو ه های تولیدی مانند گروه تولیدی دالیا، می تواند بر اساس طرحی که ارائه کرده اید، کانکس نگهبانی مورد نظر شما را طراحی و تولید کند.

در این امر می توانید از نما هایی مانند کامپوزیت و یا دکوراتیو برای زیبا تر نمودن کانکس و کیوسک استفاده کنید. البته نا گفته نماند که طراحان و متخصصین گروه تولیدی دالیا می توانند به بهترین شکل در این زمینه به شما یاری بدهند.

تعیین محل

پیش از این که به سراغ مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار بروید و خرید خود را انجام دهید، حتما محل قرار گیری آن را به خوبی مشخص کنید. توجه داشته باشید که محل استقرار کیوسک نگهبانی چرخ دار، می تواند تاثیر چشم گیری در ابعاد و اندازه آن داشته باشد. هم چنین باید به نحوی انتخاب شود که فرد نگهبان بتواند به راحتی به تمامی نقاط اشراف دید کامل داشته باشد.

تدابیر امنیتی

برای این که کیوسک حراست پیش ساخته، از امنیت کافی و لازم برخوردار باشد، باید سازه مجهز به دوربین مدار بسته شود. همین طور از دیگر اقدامات امنیتی دیگر می توان از آژیر خطر و سایر امکانات امنیتی که برای سرعت بخشیدن به روند حراست و حفاظت موثر می باشند را نام برد.

حمل و نقل راحت

همان طور که می دانید کیوسک حراست یکی از دستاورد های ساختمان سازی مدرن می باشد. به همین خاطر معمول در زمان تولید و ساخت آن از مواد و مصالحی استفاده می شود که وزن سبکی داشته و حمل و نقل آن را سهولت می بخشد

کیوسک های حراستی که دارای چرخ می باشند و با نام کیوسک حراست چرخ دار شناخته می شوند، به راحتی دارای قابلیت جا به جایی هستند. این نوع از کیوسک ها با داشتن دو محور چرخ در زیر خود، به کمک مالبند به یک خودرو کشنده مثل می شوند و خودرو کشنده وظیفه هدایت آن ها را به محل استقرار بر عهده دارد.

امکانات گرمایشی و سرمایشی

یکی از ویژگی های کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، داشتن امکانات گرمایشی و سرمایشی می باشد. داشتن این ویژگی می تواند بدون ایجاد نمودن خللی در کار کنترل نگهبانان، محلی آسوده و راحت را برای آنان فراهم نماید. این امکانات شامل بخاری برقی و کولر می شود که در دسته امکانات رفاهی ضروری قرار می گیرند.

امکانات رفاهی

همان طور که می دانید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به دلیل داشتن فضای کافی، می تواند نیاز های ابتدایی فرد و یا افراد را تامین کند. چرا که در برخی از مواقع نگهبانام مجبور هستند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در پست حراست و نگهبانی مشغول به کار باشند.

از مهم ترین این امکانات رفاهی می توان به آبدارخانه و یا یک آشپزخانه ساده، سرویس بهداشتی، محل و فضایی در جهت استراحت و… اشاره نمود. تمامی موارد گفته شده جزو مواردی هستند که به قطع یقین در زمان طراحی کیوسک نگهبانی پرتابل سیار تعبیه می شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به چه مکانی گفته می شود؟

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، به محلی گفته می شود که محصولات پیش ساخته ای مانند کانکس و کیوسک با کاربری های مختلف را طراحی و تولید می کند. هم چنین برای ساخت هر یک از آن ها بسته به بودجه ای کارفرما مشخص نموده است، از متریال های متفاوتی استفاده می نماید.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به چه مکان و محلی گفته می شود؟

گروه تولیدی دالیا یکی از شناخته شده ترین مراکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار می باشد که شما می توانید بدون هیچ گونه واسطه ای خرید کیوسک و کانکس نگهبانی را انجام دهید. از دیگر محصولات پیش ساخته این مجموعه می توان موتور فود، اتاقک فست فود موتوری و کلیه محصولاتی که با متریال فایبر گلاس تولید می شوند را معرفی نمود.

Back to list

Related Posts