کانکس

فست فود موتوری فانتزی

فست فود موتوری فانتزی

فست فود موتوری فانتزی، یکی از پر طرفدار ترین سازه های گوره تولیدی دالیا می باشد. این سازه با توجه به متریالی که دارد، در اشکال و شکل های مختلف تهیه و تولید می شود. همین طور برای افرادی که می خواهند کسب و کاری مستقل داشته باشند و آن را به صورت سیار و چرخ دار در هر مکانی مستقر کنند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید.

فست فود موتوری فانتزی

معرفی کامل فست فود موتوری فانتزی

فست فود موتوری فانتزی که با نام فست فود موتوری طرح دار نیز شناخته می شود، در واقع یک موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی می باشد که با کاربری فست فود طراحی و تولید شده است. این محصول برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری طرح دار

موتور سیکلت اتاق دار، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی طرح دار به صورت جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، در قسمت پشتی موتور سیکلت نصب شده است. به طور کلی این اتاقک بسته به طرح و مدلی که دارد، از ابعاد متفاوتی برخوردار می باشد.

از جمله مواد اولیه که می توان برای ساخت این اتاق طرح دار استفاده نمود، فایبر گلاس می باشد. چرا که فایبر گلاس قابلیت قالب گیری داشته و می توان هر طرح و مدلی را برای ساخت این اتاقک ها پیاده سازین مود.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا فست فود موتوری فانتزی نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانت مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در فست فود موتوری طرح دار را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

فست فود موتوری فانتزی

مشخصات و ویژگی های فست فود موتوری فانتزی

اتاقک طرح دار این موتور فود، به طور کلی باید با متریال فایبر گلاس تهیه شود. چرا که فایبر گلاس جزو سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها به شمار آمده و از آن جایی که اتاقک فست فود موتوری فانتزی دارای شکل و طرح می باشد، باید برای اجرا تمامی طرح ها و ایجاد برجستگی ها و فرورفتگی های لازم، از فایبر گلاس استفاده نمود.

فست فود موتوری طرح دار چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

لازم به ذکر است که با توجه به سرانجام کار و پیاده نمودن طرح های مختلف برای این سازه، شما می توانید اتاقک فست فود موتوری خود را به صورت طرح دار و کاملا فانتزی سفارش دهید.

چرا برای ساخت موتور فست فود سیار از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب شناخته می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند فست فود موتوری، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس به دلیل انعطاف خوبی که از خود نشان می دهد، این امکان را فراهم کرده است تا هر گونه طرحی را با کمک قالب گیری، بر روی آن دربیاوریم. از مهم ترین و پر کاربرد ترین مدل های فست فود موتروی طرح دار می توانیم به فست فود موتور طرح سرآشپز، فست فود موتوری طرح پاتوق و فست فود موتوری طرح میوه ها اشاره کنیم.

فست فود موتوری فانتزی

معرفی متریال ساخت فست فود موتوری فانتزی

تمامی طرح های نام برده شده از جذابیت خاصی برخوردار می باشند و هر کدام می توانند ارائه فست فود را به مشتری سرعت ببخشند.

تمامی بخش های اتاقک طرح دار و مدل دار این فست فود سیار، به وسیله فایبر گلاس و قالب گیری ساخته می شود. پس از آن تمامی قسمت ها ساخته شده از قالب جدا می شوند و در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. از آن جایی که باید این سازه در برابر باران و گرد و خاک مقاومت خوبی از خود نشان دهد، تمامی درز های ایجاد شده در زمان مونتاژ به وسیله رزین و اپوکسی پر می شوند. به این کار اصطلاحا آب بندی نیز می گویند.

برای سفارش و ساخت موتور سیکلت اتاق دار چه کاری انجام دهیم؟

گروه تولیدی دالیا، یکی از شناخته شده ترین برند ها و تولید کنندگان در زمینه ساخت فست فود موتوری فانتزی می باشد. این گروه تا به امروز در تلاش بوده است تا با استفاده و به کار گیری بهترین متریال روز دنیا، بهترین سازه ها را به مشتریان خود به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای، عرضه دارند.

اگر تصمیم دارید که برای کسب و کار خود، از فست فود موتوری فانتزی استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که در ابتدا طرح مورد نظرتان و همین طور امکانات و تجهیزاتی که به آن نیاز دارید را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید و یا آن را به طراحان گروه دالیا ارائه دهید.

همین طور باید بودجه خود را تعیین کنید تا مجموعه دالیا بتواند بر اساس بودجه ای که شما در نظر دارید، بهترین و مناسب ترین امکانات و تجهیزات و هم چنین متریال و مواد اولیه را برای ساخت فست فود موتوری فانتزی تهیه نمایند.

پس از آن تمامی هزینه ها، در یک پیش فاکتور به شما تقدیم خواهد شد تا پس از پرداخت پیش پرداخت، ساخت فست فود موتوری فانتزی آغاز شود. به طور کلی ۳۰ تا ۴۰ روز برای ساخت اتاقک فست موتوری طرح دار زمان نیاز می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list