کانکس اتاق 6 متری, کانکس چرخ دار, کانکس چرخ دار باغی ۱۵ متری, کانکس چرخدار, کانکس ساندویچ پانل

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به محل گفته می شود که به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای، این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. لازم است بدانید که در زمان خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار شما می توانید آن را به صورت شخصی سازه شده و بر اساس نیاز هایی که دارید، تهیه نمایید.

توجه داشته باشید که کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، باید دارای میدان دید کلی و مناسب نسبت به تمامی نقاط اطراف باشد تا فرد نگهبان بتواند به درستی به وضعیت عبور و مرور و ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه تسلط داشته باشد.

کیوسک های نگهبانی علاوه بر این که از متریال های مختلفی تهیه و تولید می شوند دارای مدل های مختلفی هستند که در این مطلب به شرح آن ها می پردازیم.

کیوسک نگهبانی پرتابل سیار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

کیوسک نگهبانی پرتابل سیار با نام کیوسک و یا کانکس حراست نیز شناخته می شود. این محصول در ابعاد مختلف ( یک متری، چهار متری و شش متری) طراحی و تولید می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید بر اساس اسکان و استقرار افراد در این فضا، ابعاد و متراژ مناسبی را انتخاب کنید.

لازم است بدانید که باید این فضا امکان انجام فعالیت ها و کار های روزمره را به نگهبانان بدهد. به همین خاطر مدل های شش متری یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین ابعاد برای این نوع از سازه ها به شمار می آید.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

راهنمای خرید از مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

امروزه استفاده از کانکس حراست صرفا به منظور نگهبانی و حفاظت از کارخانه ها و اداره ها خلاصه نمی شود. بلکه در حال حاضر بسیاری از مکان های دیگر ماند مجتمع ها، بانک ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها و پارک ها، ویلا ها، سوییت ها، دانشگاه ها و… از این نوع سازه ها استفاده می کنند.

لازم است بدانید که با پیشرفت و همین طور توسعه ای که در بخش ساختمان سازی صورت پذیرفته است، امروزه می توان با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، برای فضا های بزرگ تری مانند مجتمع های مسکونی – تجاری، اداره ها، بیمارستان ها و سایر فضا های این چنینی، محلی را برای نظارت بر ورود و خروج افراد در یک مکان در نظر گرفت.

کیوسک های نگهبانی پرتابل سیار، از آن جایی که در ابعاد ۱۰ متری تولید می شوند، امکانات لازم را برای افراد مستقر در خود مهیا نموده اند. به طور مثال اگر نگهبانان به صورت شیفتی در کیوسک مشغول نگهبانی دادن باشند، می توانند از مبل های تخت خواب شو که ابعاد و اندازه جمع و جوری دارند، به عنوان محلی برای استراحت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این نوع از سازه ها، به دلیل داشتن محور چرخ در زیر خود، به راحتی قابل جا به جایی بوده و برای حمل و نقل آن نیاز به امکانات و یا تجهیزات خاصی نمی باشد. صرفا باید خودرو کشنده، قابلیت و توانایی جا به جایی این کیوسک ها را داشته باشد.

در زمان خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار باید چه امکاناتی را در نظر بگیریم؟

لازم است بدانید که نکات مختلفی وجود دارد که باید در زمان تهیه نمودن کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به آن ها توجه کنید. از این رو گروه دالیا در ادامه به شرح این موارد پرداخته است:

دید مناسب

کیوسک نگهبانی، همان طور که از نامش مشخص می باشد، در جهت بررسی عبور و مرور، رفت و آمد و ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین محل قرار گیری آن در ورودی مجتمع های تجاری – اداری و یا مجتمع های مسکونی می باشد. به همین خاطر داشتن دید مناسب و کافی به تمامی نقاط، یکی از لازمه های ضروری است که باید در زمان سفارش و خرید این سازه به آن توجه کنید.

نگهبان و یا نگهبانان باید بتوانند به راحتی بر تمامی نقاط اطراف اشراف داشته باشند تا در انجام وظایفی که دارند، خللی وارد نشود.

نمای ظاهری

نمای ظاهری از جمله مواردی است که برای بسیاری از مصرف کنندگان از اهمیت به سزایی برخوردار است. به طور مثال اگر بخواهیم از کیوسک نگهبانی پرتابل سیار در ورودی یک مجتمع مسکونی استفاده کنیم، بهتر است نمای ظاهری این سازه با ساختمان هماهنگی و مطابقت داشته باشد.

زیبایی بصری و هزینه نمودن بابت نمای ظاهری این محصول، می تواند به جلب مشتری و زیبا تر نشان دادن محیط بیرونی ساختمان کمک نماید.

بسیاری از مواقع این امکان میسر است تا با در نظر گرفتن طرحی که دارید، اقدام به ساخت کانکس و کیوسک کنید. برخی از گروه های تولیدی مانند گروه تولیدی دالیا، می تواند بر اساس طرحی که ارائه کرده اید، کانکس نگهبانی مورد نظر شما را طراحی و تولید کند.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

نکاتی در مورد خرید از مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

در این امر می توانید از نما هایی مانند کامپوزیت و یا دکوراتیو برای زیبا تر نمودن کانکس و کیوسک استفاده کنید. البته نا گفته نماند که طراحان و متخصصین گروه تولیدی دالیا می توانند به بهترین شکل در این زمینه به شما یاری بدهند.

تعیین محل

حتما قبل از سفارش و خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، به محل قرار گیری آن توجه کنید. در نظر داشته باشید که مشخص نمودن محل قرار گیری و استقرار این سازه می تواند به شما در انتخاب ابعاد و متراژ کمک کند. لازم است بدانید که متراژ و اندازه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار باید به گونه ای انتخاب شود که فرد نگهبان اشراف کامل به تمامی نقاط اطراف خود داشته باشد.

تدابیر امنیتی

برای این که کیوسک حراست پیش ساخته، از امنیت کافی و لازم برخوردار باشد، باید سازه مجهز به دوربین مدار بسته شود. همین طور از دیگر اقدامات امنیتی دیگر می توان از آژیر خطر و سایر امکانات امنیتی که برای سرعت بخشیدن به روند حراست و حفاظت موثر می باشند را نام برد.

حمل و نقل راحت

همان طور که می دانید کیوسک حراست یکی از دستاورد های ساختمان سازی مدرن می باشد. به همین خاطر معمول در زمان تولید و ساخت آن از مواد و مصالحی استفاده می شود که وزن سبکی داشته و حمل و نقل آن را سهولت می بخشد

کیوسک های حراستی که دارای چرخ می باشند و با نام کیوسک حراست چرخ دار شناخته می شوند، به راحتی دارای قابلیت جا به جایی هستند. این نوع از کیوسک ها با داشتن دو محور چرخ در زیر خود، به کمک مالبند به یک خودرو کشنده مثل می شوند و خودرو کشنده وظیفه هدایت آن ها را به محل استقرار بر عهده دارد.

امکانات گرمایشی و سرمایشی

یکی از ویژگی های کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، داشتن امکانات گرمایشی و سرمایشی می باشد. داشتن این ویژگی می تواند بدون ایجاد نمودن خللی در کار کنترل نگهبانان، محلی آسوده و راحت را برای آنان فراهم نماید. این امکانات شامل بخاری برقی و کولر می شود که در دسته امکانات رفاهی ضروری قرار می گیرند.

امکانات رفاهی

همان طور که می دانید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به دلیل داشتن فضای کافی، می تواند نیاز های ابتدایی فرد و یا افراد را تامین کند. چرا که در برخی از مواقع نگهبانان مجبور هستند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در پست حراست و نگهبانی مشغول به کار باشند.

از مهم ترین این امکانات رفاهی می توان به آبدارخانه و یا یک آشپزخانه ساده، سرویس بهداشتی، محل و فضایی در جهت استراحت و… اشاره نمود. تمامی موارد گفته شده جزو مواردی هستند که به قطع یقین در زمان طراحی کیوسک نگهبانی پرتابل سیار تعبیه می شوند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

مرکز خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار به چه مکانی گفته می شود؟

همان طور که پیش تر گفته شد، مرکز خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار، به محلی گفته می شود که محصولات پیش ساخته ای مانند کانکس و کیوسک با کاربری های مختلف را طراحی و تولید می کند. هم چنین برای ساخت هر یک از آن ها بسته به بودجه ای کارفرما مشخص نموده است، از متریال های متفاوتی استفاده می نماید.

عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

معرفی مرکز عرضه کیوسک نگهبانی پرتابل سیار

گروه تولیدی دالیا یکی از شناخته شده ترین مراکز برای خرید کیوسک نگهبانی پرتابل سیار می باشد. شما می توانید محصولات پیش ساخته مورد نیاز خود اعم از موتور فود، اتاقک فست فود موتوری، کیوسک فروشگاهی سیار، کانکس های کاروانی چرخ دار و… را از این مرکز تهیه نمایید.

دالیا یکی از پیشگامان در زمینه تولید انواع سازه های پیش ساخته می باشد و برای طراحی و تولید هر یک از آن ها بر اساس بودجه مشتری، از بهترین متریال روز دنیا استفاده می نماید.

Back to list

Related Posts