باکس موتور

موتور بوک

موتور بوک

موتور بوک یا همان کتابخانه سیار، از دیگر محصولات دالیا گروپ محسوب می شود که با داشتن امکانات مختلف و همین طور ویژگی های منحصر به فرد و البته قیمت مقرون به صرفه، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کتاب و کتاب خوانی همیشه و در هر حال و زمانی بسیار ارزشمند می باشد و طرفداران بسیاری دارد. کتاب خواندن و دعوت به کتاب خوانی در تمامی فرهنگ ها و در همه جای دنیا بسیار قابل احترام و کاری زیبا می باشد.

موتور بوک

معرفی کامل موتور بوک

یکی از جذاب ترین شغل ها و کسب و کار ها برای عاشقان و علامندان کتاب، داشتن یک موتور بوک با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. توجه داشته باشید که با داشتن موتور بوک شما نیاز به لوکیشن نخواهید داشت و فضای کافی از طریق این محصول پیش ساخته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کتاب فروشی دنج و سیار و قابل حمل و نقل به همه جا که با کم ترین سرمایه و در کم ترین زمان آماده شروع کسب و کار پر از عشق شما می شود. عاشقان کتاب همه جا در پی کتاب هستند و دیدن این سبک کتاب فروشی های سیار، با طراحی خاص و جذاب هر کتاب خوان یا حتی افرادی که کتاب نمی خوانند را ترغیب به خرید کتاب می کند.

چگونه می توانیم کتاب فروشی سیار خود را داشته باشیم؟

همان طور که پیش تر گفته شد، موتور بوک یکی از محصولات جدید گروه تولیدی دالیا گروپ می باشد که از جنس فایبرگلاس تولید می شود.

این سازه بر روی یک موتور سیکلت سه چرخ نصب می شود و با فضایی جا دار و طبقه بندی شده و با طراحی داخلی و خارجی متناسب با کاربری شما، آماده شروع هر نوع کسب و کاری می باشد.

توجه داشته باشید که می توانید یک سبک کتاب را برای ارائه به مشتریان انتخاب کنید و بر اساس همان طراحی خارجی و داخلی موتور بوک را انجام دهید. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه با مشاوران و طراحان دالیا گروپ در تماس باشید.

موتور باکس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

موتور باکس، یکی دیگر از محصولت تولیدی دالیا می باشد که مناسب راه اندازی کسب و کار با کم ترین سرمایه و بیش ترین کیفیت می باشد و در میان مخاطبان بسیار محبوب و پر طرفدار است. در واقع شما می  توانید با استفاده از یک موتور سه چرخ و یک باکس از جنس فایبر گلاس با کیفیت و جذاب و در طرح و رنگ بندی دلخواه خود شاغل شوید و کسب کار خود را داشته باشید.

باکس های ساخت شرکت دالیا از بهترین متریال فایبرگلاس و سازه های آهنی تولید می شوند که مقاوت بالایی در برابر تغییرات جوی و آب و هوایی دارند. موتور بوک، دارای موتوری سه چرخه می باشد که این ویژگی امکان جابه جایی راحت تر را به شما می دهد و متناسب با هر گونه اقلیم آب و هوایی به شمار می آید.

در ضمن شما عزیزان در صورت داشتن موتور سیکلت می توانید آن را به شرکت دالیا تحویل داده و بر اساس تغییراتی که در آن ایجاد می شود مانند قابلیت حمل باکس، کسب و کار خود را آغاز نمایید.

در صورت نداشتن موتور هم می توانید، هم موتور و هم باکس را به دالیا سفارش داده و موتور باکس دلخواه خود را دریافت کنید.

مشخصات فنی و ویژگی های موتور بوک

باکس موتور بوک در ابعاد ۱ در ۱ متر به صورت یک مکعب مربع بر روی موتور سیکلت سه چرخ قرار می گیرد و درب آن از چند جهت باز می شود. باز شدن درب اتاقک موتور سیکلت از سه جهت این امکان را به شما می دهد تا در زمان استقرار موتور بوک فضای بیش تری را داشته باشید.

موتور بوک

مشخصات فنی و ویژگی های موتور بوک

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول سیار بودن آن می باشد. شما می توانید به راحتی آن را به کمک موتور سیکلت جا به جا نمایید و در یک موقعیت مکانی مناسب مستقر شوید.

بررسی مزیت سیار بودن موتور بوک

شما می توانید در هر نقطه ای که دوست دارید و با توجه به کاربری موتور بوک خود، در بهترین لوکیشن مستقر شوید. یا حتی هر روز هفته را در یک لوکیشن استقرار داشته باشید. می توانید در تمام خیابان های شهر زیبایتان با موتور و فروشگاه کوچک، منحصر به فرد و در عین حال خاص خود در حرکت باشید تا مخاطبین و مشتری های بیش تری محصولات و کسب و کار شما را مشاهده و خرید کنند.

مهم تر از همه شما می توانید در پایان روز کاری تان، فروشگاه کوچک و دنج خود را به خانه ببرید و در پارکینگ، امنیت آن را تضمین کنید.

چه لوکیشن هایی مناسب استقرار انواع موتور باکس و موتور بوک می باشد؟

شما باید با توجه به محصول و خدماتی که از طریق موتور بوک ارائه می دهید، می توانید موقعیت مکانی را انتخاب کنید. ولی به طور کلی پارک ها و شهر بازی ها، فود کورت ها، بوستان ها، خیابان های شلوغ و پر تردد، مراکز خرید، مراکز تفریحی، مکان دیدنی و توریستی و … از بهترین لوکیشن ها جهت مستقر شدن موتور بوک شما و راه اندازی کسب و کار دلخواهتان به شمار می آیند.

چه محصولاتی مناسب ارائه و عرضه در انواع موتور بوک می باشد؟

انواع فست فود، غذا های آماده و سرد، غذا های خانگی، کیک و شیرینی جات و خوراکی های فانتزی، ادویه جات و سبزی های خشک، سبزی جات و سیفی جات تمیز و بسته بندی شده، کتاب، لوازم تحریر، گل، نوشیدنی گرم و کافئین دار، نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی و…

توجه داشته باشید که طراحی موتور بوک به گونه ای باشد که می توانید هر محصولی را که مد نظرتان است در آن عرضه کنید.

موتور باکس قابلیت رنگ پذیری و طراحی دارد و با توجه به محصول شما طراحی و رنگ آمیزی می شود و مشتریان عزیز می توانند طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهند. جهت اطلاعات بیش تر و اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.

Back to list