کانکس

کانکس چرخ دار پلیس

کانکس چرخ دار پلیس

کانکس چرخ دار پلیس، یکی از محصولات پیش ساخته گروه تولیدی دالیا می باشد. به طور کلی کانکس ها در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرند که استفاده های گوناگون و همین طور کاربری های مختلفی برای آن ها تعریف شده است.

کانکس های چرخ دار پلیس، بیش تر برای استفاده نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد تا امنیت افراد در سطح شهر و جاده ها تامین شود.

این محصول به صورت چرخ دار ساخته می شود. چرا که باید حمل و جا به جایی آن به راحتی انجام پذیرد. ساخت این نوع از کانکس ها به نیروی انتظامی کمک می کند تا در محل مورد نظر استقرار پیدا کنند. محل هایی که می تواند فواصل بین کلانتری ها، بین راهی و در جاده ها، مناطق کوهستانی که ساخت و ساز کلانتری در آن جا امکان پذیر نیست، استفاده از کانکس چرخ دار پلیس انتخابی مناسب می باشد.

قابلیتی که این سازه ها از آن برخوردار می باشند، چرخ دار بودن آن ها است چرا که می توان از آن ها برای انجام ماموریت های پلیس و نیرو های امنیتی استفاده نمود.

کانکس چرخ دار پلیس

معرفی کامل کانکس چرخ دار پلیس

کانکس های پلیس، در نوع سیار و چرخ دار تهیه تولید می شوند. به همین خاطر بیش تر پلیس راه و اداره راهنمایی و رانندگی در جهت مستقر نمودن ایستگاه های کنترل جاده ای به خصوص در ایام پر سفر مانند تعطیلات عید نوروز، از آن ها استفاده می کنند.

کانکس هایی که به صورت چرخ دار برای پلیس راهور ساخته می شوند، از ابعاد و اندازه کوچک تری برخوردار می باشند. همین طور در دو نوع ساده و یا کاروان تجهیز می شوند. در نوع ساده این کانکس ها صرفا دو اتا برای پست نگهبانی و برای پست استراحت پرسنل کشیک در نظر گرفته می شود. اما مدل های کاروانی از امکانات دیگر مانند سرویس بهداشتی، آبدارخانه، مخزن آب و اتاق استراحت برخوردار می باشد.

کانکس چرخ دار چیست؟

کانکس چرخ دار، به دلیل داشتن محور ها و چرخ، نسبت به سایر سازه های پیش ساخته، راحت تر حمل و نقل می شود. کانکس چرخدار را می توان به کمک مالبند به خودرو و یا سایر وسایل نقلیه متصل نمود و از مکانی به مکان دیگر آن را انتقال داد. کانکس های چرخ دار کاربرد های فراوانی دارند که در این مطلب تصمیم به توضیح بیش تری در مورد آن ها داریم.

از کانکس های چرخ دار استفاده های مختلفی می شود. البته لازم به ذکر است که این استفاده و کاربرد، به طور معمول زمانی مشخص می شود که تجهیزات کامل و کاربردی بر روی کانکس نصب شود. به طور مثال برای استفاده از کانکس چرخ دار به عنوان کاروان، باید تجهیزات رفاهی مانند تخت، آشپزخانه و… در آن تعبیه شود. در صورتی که کانکس های رستورانی نیازی به تخت خواب نداشته و باید برای پخت و پز مواد غذایی تجهیز شوند.

معرفی انواع مختلف کانکس های چرخ دار

کانکس های چرخ دار به دلیل داشتن چرخ و قابلیت سیار بودن، یکی از پر استفاده ترین سازه های پیش ساخته به شمار می آیند. شما می توانید در صورت نیاز به راحتی کانکس سیار دلخواه خود را سفارش دهید و از آن در زمینه ای که نیاز دارید استفاده کنید. در صورتی که با کاربرد کانکس های سیار آشنا نیستید، به شما توصیه می کنیم که این بخش از مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کاربری های مختلف این نوع سازه پرداخته ایم:

کانکس های چرخ دار کارگاهی

از دیگر مدل های این نوع کانکس ها، کانکس های کارگاهی می باشند. این نوع از کانکس ها در جهت اسکان و استقرار نیرو های کار در زمان انجام عملیات های عمرانی، صنعتی و تولیدی، مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل داشتن چرخ، می توان آن ها را به راحتی جا به جا نمود و در محل های مختلفی مستقر کرد.

کانکس های چرخ دار فروشگاهی سیار

از دیگر انواع کانکس های چرخدار و کاربردی که می توان از آن ها نام برد، استفاده از این سازه های پیش ساخته در جهت ارائه خدمات فروشگاهی و محصولات مختلف خوراکی و غیر خوراکی می باشد. این نوع از کانکس ها به دلیل داشتن چرخ و همین طور مجهز بودن به تجهیزات لازم، حمل و نقل آسانی داشته و می توان به راحتی آن ها را در مکان های مختلفی مستقر نمود.

کانکس های چرخدار پلیس

به کار گیری کانکس های چرخ دار به عنوان مرکز و یا یک پاسگاه برای اسکان و استقرار نیرو های پلیس در مکان های مختلف مانند ورودی پاسگاه، ایستگاه های پلیس راه و خدمات نیروی انتظامی در مسیر های بین جاده ای، از مهم ترین کاربرد های کانکس چرخ دار می باشند.

کانکس چرخ دار فست فودی

امروزه استفاده از کانکس های چرخ دار به عنوان یک فروشگاه سیار برای ارائه محصولات غذایی مانند فست فود و فود استریت ها (غذا های خیابانی) بسیار مورد استقبال افراد دارای کسب و کار قرار گرفته است. یکی از مزایای استفاده از این نوع کانکس ها، داشتن چرخ و حمل آسان می باشد که می توان در هر محلی آن ها را مستقر نمود.

کانکس های چرخدار مسافرتی و توریستی

یکی از کاربرد های مختلف کانکس های چرخ دار، استفاده از این سازه پیش ساخته به جهت اسکان موقت مسافران و گردشگران می باشد. به طور معمول این نوع از کانکس ها در مکان هایی مشخص مستقر می شوند تا مسافران و گردشگران بتوانند از آن ها برای اسکان موقت استفاده نمایید.

کانکس چرخدار خدمات درمانی

استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان مرکز و پایگاه ارائه دهنده خدمات درمانی در بیمارستان های صحرایی، می تواند به افراد آسیب دیده در زلزله کمک کند. همین طور افرادی که در مناطق محروم و پایگاه های بین جاده ای اورژانس نیاز به رسیدگی دارند، می توانند از این نوع کانکس ها بهره مند شوند.

کانکس چرخ دار پلیس از چه امکاناتی برخوردار می باشد؟

برای کانکس های پلیس، امکانات و تجهیزاتی مشخص و از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده است که در ادامه آن ها را برای شما عنوان خواهیم کرد:

کانکس چرخ دار پلیس

معرفی امکانات کانکس چرخ دار پلیس

  • سیستم تهویه هوا
  • امکانات برق کشی برای نصب انواع دوربین های مداربسته
  • سرویس های بهداشتی
  • اتاق استراحت
  • آبدارخانه
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • نمازخانه
  • امکان جا به جایی آسان

در کدام محل می توان کانکس چرخ دار را نصب نمود؟

پیش از این که نصب کانکس چرخ دار پلیس انجام شود، باید محل استقرار آن به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد. توجه داشته باشید که بهترین محل برای استقرار این نوع از سازه ها، محلی است که سریع ترین دسترسی به خیابان های اصلی و شاخه های فرعی وجود داشته باشد. در این صورت در زمان وقوع حادثه می توان در کم ترین زمان اقدامات لازم را انجام داد.

هم چنین باید در زمان تعیین محل مناسب برای مستقر نمودن کانکس چرخ دار پلیس، به محل پارک ماشین کلانتری نیز توجه نمود. این محل باید به گونه ای انتخاب شود که تداخلی برای عبور مرور عابرین و وسایل نقلیه ایجاد ننماید.

استفاده از کانکس پلیس چرخ دار چه مزایایی دارد؟

  • امکان نصب سریع
  • دارای مدل های متنوع برای کارایی های مختلف
  • امکان ساخت کامل کانکس پلیس پیش از تحویل و یا ساخت در محل
  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی های مختلف
  • استفاده از متریال مرغوب در ساخت آن به منظور ایجاد عایق صوت، حرارت، رطوبت، سرما و گرما
  • امکان ساخت در ابعاد و اندازه های مختلف
  • ایجاد امکانات مختلف برای راحتی مشتری و مصرف کننده
  • دارای قابلیت حمل و جا به جایی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی

برای خرید کانکس چرخ دار پلیس چه کاری را انجام دهیم؟

در ابتدا لازم است نیاز ها و همین طور محل استقرار این کانکس را مورد بررسی قرار دهید. پس از آن لازم است بدانید که چه ابعاد و متراژی از این سازه برای شما لازم است.

کانکس چرخ دار پلیس

نحوه سفارش و خرید کانکس چرخ دار پلیس

برای خرید مستقیم و بدون واسطه کانکس چرخ دار پلیس می توانید به مرکز خرید آن مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list