کانکس

کانکس فست فود

کانکس فست فود

کانکس فست فود به عنوان پدیده ای شناخته می شود که با ورود خود، تحول عظیمی را در کسب و کار های وابسته به صنایع غذایی ایجاد نمود. این روز ها در نقاط مختلفی از کشور مانند مناطق آزاد و یا حتی خیایان ها شلوغ، نمونه های مختلفی از کانکس های فست فود را مشاهده می کنید.

این امر نشان دهنده پتانسیل اشتغال زایی در فضای شهری و استفاده بهینه از امکانات و شرایط می باشد. همین امر باعث شده است تا به عنوان پاتوق های شهری و فضایی پویا در بین شهروندان شناخته شود.

با به وجود آمدن این گونه از فضا ها، گرد هم آیی و قرار گیری کانکس های فست فود شهر را از حالت بی روحی و خسته کننده خارج نموده و باعث شده است تا بسیاری از افراد برای خود کسب و کاری را فراهم کنند و از آن درآمد زایی نمایند.

کانکس فست فود

معرفی کامل کانکس فست فود

کانکس ها به طور کلی در دسته بندی سازه های پیش ساخته قرار می گیرند. به دلیل خصوصیات و ویژگی هایی که دارند، استفاده های مختلفی می توان از آن ها داشت. استفاده از کانکس ها به عنوان محلی برای کسب درآمد، یک امر رایج و به روز می باشد که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. در این مطلب با ما همراه باشید تا بیش تر با مشخصات و ویژگی های این نوع از کانکس ها آشنا شوید.

معرفی انواع کانکس های فست فود

این نوع از سازه ها از نظر گونه دارای دو دسته کلی می باشند. کانکس فست فود سیار و کانکس فست فود ثابت. در نوع چرخ دار و متحرک، کانکس به یک خودروی کشنده متصل شده و به دلیل داشتن محور های چرخ دار، به وسیله یک مالبند به خودرو متصل می شوند و می توان با کمک همان محل قرار گیری آن ها را تعویض نمود.

کانکس های فست فود چرخ دار، به طور معمول از ابعاد کوچک تری برخوردار می باشند. در صورتی که در مدل های ثابت این محصول، ابعاد  بزرگ تر و امکانات بیش تری برای آن ها در نظر گرفته شده است.

البته نا گفته نماند که باید در زمان طراحی کانکس های فست فود، امکاناتی که مد نظر دارید را به صورت کامل مشخص کنید. چرا که می توان کانکس های سیار با کاربری فست فود را به صورت دو محور و با ابعاد بزرگ تری نیز ساخت. به همین خاطر باید پیش از سفارش کانکس سیار فست فود، حتما امکانات و تجهیزاتی که در آن نیاز دارید را به خوبی مشخص کنید.

طراحی کانکس فست فود چگونه انجام می شود؟

برای ساخت یک کانکس فست فود زیبا و همین طور کارآمد، باید طرحی از پیش آماده سازی شده و بار ها مورد ادیت و ارزیابی قرار بگیرد. چرا که باید هم کارایی کافی را برای مشتری داشته باشد و هم هزینه های ساخت آن مطابق با بودجه مشتری در نظر رگفته شود.

در این مرحله می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید و اولویت ها و نیاز های خود را مطرح کنید. پس از آن با جلسه ای حضوری و ارائه پیش فاکتور و همین طور طرح نهایی، ساخت کانکس فست فود شما آغاز می شود.

به طور کلی میانگین زمان ساخت این نوع از کانکس ها، بین ۱ ماه تا ۴۰ روز می باشد. به همین خاطر پس از ساخت و آماده سازی، شما می توانید بهره برداری از آن را آغاز کنید و در هر محل و مکان که دوست دارید آن را مستقر کنید.

مشخصات فنی کانکس فست فود

در زمان طراحی و ساخت این نوع از سازه ها باید به نکات مختلفی توجه داشت. به طور مثال یکی از مواردی که باید در زمان ساخت کانکس فست فود در نظر گرفت، رعایت بهداشت می باشد. این رعایت بهداشت باید در انتخاب نوع مصالح استفاده شده در ساخت و همین طور نحوه نظافت و تمهیدات مرتبط با آن در فضای داخلی، یک به یک مد نظر قرار داده شوند.

دوام و ماندگاری کانکس های فست فود در طول زمان با همان شکل اولیه، محل قرار گیری بازشو ها و استفاده حداکثری از حداقل فضا، جزو موارد دیگری است که باید در زمان طراحی و ساخت کانکس فست فود در نظر گرفته شوند.

باید زیبایی نما و جذابیت سازه در زمان روز و نورپردازی کاملی برای شب برای ساخت این کانکس ها در نظر گرفته شود. چرا که باید جذابیت کافی را برای جذب مشتری داشته باشد.

برای مواد و مصالح مصرفی بهتر است شاسی از تیر آهن نمره ۱۶ تا ۱۸ به صورت دور کلاف جهت پایداری سازه و نگهداری از سازه در زمان طوفان های شدید و بار های جانبی، مقاومت کاملی داشته باشد.

کانکس فست فود

مشخصات فنی و ویژگی های کانکس فست فود

اسکلت پروفیل های آهنی با ضخامت حداقل ۲ میلی متر و در ابعادی که طراح مشخص کرده است، در ساخت کانکس ها استفاده می شود.

برای راحتی در نظافت و شست و شو کف، از سرامیک استفاده می شود. همین طور برای نمای خارجی بسته به سلیقه مشتری می توان از چوب های ترمو و شیشه سکوریت به همراه ورق های کامپوزیتی استفاده شود.

نورپردازی خارجی به طور معمول به وسیله هالوژن ها و نور مخفی های تعبیه شده در نقاط مختلف مطابق پلان نورپردازی انجام می پذیرد.

به کار گیری کرکره های برقی در جهت بستن دیواره ها و سقف صورت می پذیرد. البته در ابعاد بزرگ تر از استیل به عنوان متریال قالب دیواره ها و سقف داخلی استفاده می گردد. بهتر است در این شرایط، فقط برای پخت و پز از استیل و مابقی مکان ها را از دیوار پوش های قابل شست و شو استفاده شود.

نحوه سفارش و خرید کانکس فست فود

برای سفارش کانکس فست فود، باید در ابتدا طرح مورد نظر شما به صورت تخصصی مورد طراحی قرار بگیرد. همین طور در زمان طراحی باید تمامی امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارید در نظر گرفته شوند. پس از آن طرح نهایی شده و تایید شده توسط شما، از نظر هزینه مورد محاسبه قرار گرفته و پیش فاکتوریی برای شروع به کار به شما تقویم خواهد شد.

کانکس فست فود

نحوه سفارش و خرید کانکس فست فود

Back to list