کانکس

دکه فروشگاهی سیار

دکه فروشگاهی سیار

دکه فروشگاهی سیار، یکی از محصولات بی نظیر گروه دالیا می باشد که از امکانات و همین طور تجهیزات کافی برخوردار است. این محصول دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد می باشد که در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل آن ها را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

دکه های فروشگاهی سیار، در واقع همان کانکس های سیار با کاربری فروشگاهی می باشند. این نوع از سازه ها در دسته سازه ای پیش ساخته قرار می گیرند و دارای تنوع زیادی می باشند.

دکه فروشگاهی سیار

معرفی دکه فروشگاهی سیار

به طور کلی کانکس ها جزو سازه های پیش ساخته به شمار می آیند که از متریال های مختلف ساخته شده و دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

مشخصات و ویژگی های دکه های فروشگاهی سیار

همان طور که از نام این سازه پیش ساخته مشخص می باشد، دارای چرخ در زیر خود می باشند. در واقع بسته به ابعادی که برای تولید و ساخت این کانکس ها در نظر گرفته می شود، یک یا دو محور چرخ دار برای آن تعبیه می شود.

دکه های فروشگاهی، دارای تجهیزات و امکانات کافی برای یک فروشگاه سیار می باشند. در واقع طبقه بندی مناسب، پیشخوان و… در زمان طراحی این کانکس ها در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که باید نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن را دارید مشخص نمایید.

به طور مثال اگر دکه فروشگاهی سیار شما، مواد غذایی و تنقلات مانند شیر کاکائو بسته بندی، آبمیوه های بسته بندی شده و شرکتی را برای فروش دارد، باید در زمان طراحی آن را به طراحان بگویید تا محلی برای قرار گیری یخچال و سایر تجهیزات مورد نیازتان در نظر گرفته شود.

دکه فروشگاهی سیار استاندارد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کانکس های فروشگاهی در مدل های مخلتفی طراحی، تولید و روانه بازار شده اند. این کانکس ها با در نظر گرفتن کسب و کاری که در آن صورت می پذیرد، باید دارای ویژگی ها و امکانات مناسبی باشد. در ادامه به توضیح مفصل تری در این باره پرداخته ایم:

  1. کانکس فروشگاهی باید دارای ابعاد مناسبی باشد.

کانکس های فروشگاهی باید دارای فضای کافی در جهت اراده محصولات باشد. به همین خاطر ابعاد این کانکس ها از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. به طور معمول ابعاد و اندازه استاندارد برای کانکس های فروشگاهی، ۱۹٫۸ متر مربع (عرض ۳٫۳ متر و طول ۶ متر) می باشد. البته به درخواست مشتری، این ابعاد قابل تغییر می باشند. ارتفاع کانکس فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا بتوان به راحتی در ان فعالیت نمود. لازم به ذکر است که در ساخت دکه های فروشگاهی هیچ محدودیت ابعادی وجود ندارد.

  1. دیواره کانکس باید ضد حریق باشد.

دیواره های داخلی کانکس فروشگاهی، باید در برابر آتش سوزی و هم چنین هر گونه ضربه و فشار، از خود مقاومت کافی را نشان بدهد. ساندویچ پانل های ضد حریق می توانند گزینه مناسبی سبرای ساخت این نوع از کانکس ها به شمار آیند.

  1. دیواره بیرونی کانکس باید در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و حشرات مقاوم باشد.

دیواره بیرونی کانکس فروشگاهی باید از موادی ساخته شود که در برابر مواد شیمیایی، خشرات موذی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد. کانکس های فروشگاهی بیش تر در فضای شلوغ و همین طور سرباز فعالیت می کنند. به همین خاطر توجه به این نکات، می تواند علاوه بر حفظ سلامت کانکس، به طول عمر مفید آن نیز بی افزاید.

دکه فروشگاهی سیار

مشخصات و ویژگی های دکه فروشگاهی سیار

  1. کانکس فروشگاهی باید دارای تجهیزات امنیتی باشد.

یک کانکس فروشگاهی استاندارد، باید از تجهیزات امنیتی کافی برخوردار باشد. چرا که این واحد صنفی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت نمی کند و روز های تعطیل و یا شب ها خدماتی را ارائه نمی دهد. به همین خاطر باید برای ساخت آن از درب ضد سرقت و یا کرکره های برقی استفاده شود.

  1. کانکس فروشگاهی باید دارای قفسه و ویترین باشد.

یک کانکس فروشگاهی مناسب برای فروش محصولات مختلف، باید امکاناتی مانند قفسه، کابینت، ویترین و… را داشته باشد. چرا که شما به محلی برای نگهداری و همین طور ارائه محصولات نیاز دارید و نمی توانید آن ها را روی هم انباشته کنید.

  1. کانکس فروشگاهی باید دارای سیستم تهویه هوا باشد.

کانکس های فروشگاهی جزو گزینه هایی می باشند که می توان از آن ها برای فروش مواد غذایی مانند فست فود و سایر غذا های خیابانی استفاده نمود. به همین خاطر باید سیستم تهویه هوا و تجهیزات دیگر مانند هود برای آن ها در نظر گرفته شود.

  1. سیستم های گرمایشی و سرمایشی را فراموش نکنید.

داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی و در نظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات برای اجرای این سیستم ها، از اهمیت چشم گیری برخوردار می باشد. چرا که باید در زمان طراحی دکه فروشگاهی سیار، نور تاب ها، محل ورود کانال کولر، مخزن آب و بخاری و… در نظر گرفته شود.

  1. درب و پنجره کانکس فروشگاهی

امروزه بیش تر از درب های یو پی وی سی و آلومینیومی برای ساخت درب کانکس های فروشگاهی ساستفاده می شود. در زمان تولید این کانکس ها، می توان درب ورودی را از شیشه سکوریت که به شکل لولایی و یا کشویی باز و بسته می شوند را به کار برد. این شیشه های در مقایسه با شیشه خام، ضخامت یکسانی داردو اما شیشه سکوریت مقاومت بیش تری در برابر شکستگی و هم چنین تغییرات دمایی از خود نشان می دهد.

  1. نمای کانکس فروشگاهی را جدی بگیرید.

یکی دکه فروشگاهی، به طور معمول در محیط های شهری مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض دید می باشد. به همین خاطر باید نمای خارجی و طراحی آن به صورت زیبا و همین طور چشم نواز انجام شود. این مسئله علاوه بر افزایش زیبایی محیط شهری، زیبایی بصری برای مشتری به وجود آورده و می تواند یک امر برای جذب مشتری شمرده شود.

نحوه خرید و سفارش دکه های فروشگاهی به چه صورت است؟

به طور کلی باید کانکس فروشگاهی در ابتدا بسته به نیاز های شما، مورد طراحی قرار بگیرد. همین طور باید تجهیزات و امکاناتی که به آن نیاز دارید تعبیه شود. پس از آن می توانید با پرداخت پیش پرداخت، تولید کانکس فروشگاهی را آغاز کنید.

دکه فروشگاهی سیار

نحوه خرید و سفارش دکه فروشگاهی سیار

 

Back to list