کانکس

کانکس اتاق ۶ متری

کانکس اتاق ۶ متری

پیش از این که اطلاعات کافی در مورد کانکس اتاق ۶ متری به دست آورید، بهتر است به طور کلی با این نوع از سازه ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند آشنا شوید. همین طور بهتر است انواع مختلف آن ها را شناسایی کنید تا در صورت نیاز مدل های دیگری را تهیه کنید. با دالیا سازه همراه باشید.

کانکس چیست؟

کانکس به نوعی سازه پیش ساخته گفته می شود که می تواند در زمینه هیا مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از کاربرد های بارز کانکس ها، اقامتگاه ها و اسکان های موقتی است. چرا که مدت زمان کمی برای ساخت کانکس ها نیاز می باشد و همین طور می توان آن ها به تولید انبوه رساند و در محلی انبار نمود تا در مواقع لازم، از آن ها استفاده شود.

کانکس اتاق 6 متری

معرفی کانکس اتاق ۶ متری

کانکس ها در دو مدل چرخ دار و بدون چرخ طراحی و تولید می شوند. در مدل های چرخ دار، به کمک مالبند به خودرو و اتومبیل متصل شده و می توان آن ها را به هر محلی هدایت و مستقر نمود. در صورتی که کانکس های ثابت که با نام کانکس های مسکونی و یا ویلایی نیز شناخته می شوند، فاقد چرخ بوده و باید برای جا به جایی آن ها مونتاژ و دمونتاژ نمود. همین طور می توان در زمان جا به جایی، از جرثقیل استفاده کرد.

کانکس چه کاربردی دارد؟

همان طور که پیش تر گفتیم، از مهم ترین کاربرد های کانکس ها، اسکان موقت می باشد. البته می توان تجهیزات دیگری مانند کیوسک به آن ها اضافه نمود و کاربری های مختلفی از آن به دست آورد.

به طور مثال یکی از کاربرد های این سازه، دکه های روزنامه فروشی و یا کاقه های سیار می باشد. به طور کلی سازه های پیش ساخته امروزه مورد استقبال خیلی از کسب و کار ها قرار گرفته اند و می توان در زمینه های مختلفی از آن ها استفاده نمود.

کانکس ها به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

همان طور که می دانید، کاربرد های مختلفی این سازه، باعث شده است تا در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به توضیح دسته بندی این سازه های پیش ساخته خواهیم پرداخت:

نگهبانی: این نوع از کانکس ها، به طور معمول از ابعاد کوچک و جمع و جوری برخوردار می باشند و صرفا برای استقرار نگهبان و یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. نوع طراحی و ساخت این نوع از سازه ها به گونه ای می باشد تا فرد مستقر شده در کانکس، بتوانید به تمامی محدوده ها دید کامل داشته و اطراف را تحت کنترل داشته باشد.

کارگاهی:

اسکان نیرو ها در کارگاه های ساختمانی و همین طور ایجاد دفاتر اداری برای مهندسین پروژه، نیاز به فضایی می باشد که با مقرون به صرفه ترین هزینه و هم چنین با سرعت بالایی مهیا شود. استفاده و انتخاب کانکس کارگاهی می تواند بهترین گزینه در این زمان به شمار آید. لازم به ذکر است که ساخت کانکس های کارگاهی، در ابعاد و اندازه های مختلفی صورت می پذیرد.

چرخ دار:

نوعی از کانکس ها که بسیار پر کاربرد می باشد و برای کسب و کار های سیار کاملا مناسب است، کانکس چرخ دار می باشد. این نوع سازه، به دلیل داشتن چرخ هایی در زیر خود، امکان جا به جایی آن را از محلی به محل دیگر فراهم نموده است. به طور مثال اگر شما یک کسب و کار در جهت فروش قهوه دارید، می توانید از کانکس چرخ دار استفاده کنید و آن را در ورودی مجتمع های تجاری مستقر نمایید.

کانکس ویلایی:

استفاده از این نوع سازه پیش ساخته باعث شده است تا محصولی به نام کانکس ویلایی پدید آید. این سازه همانند یک خانه مجهز از اتاق خواب، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی، حمام و.. برخوردار می باشد. البته لازم است بدانید بسته به ابعادی که دارد، امکانات داخلی آن متفاوت می باشد. از این سازه می توان در مناطق خوش آب و هوا استفاده نمود.

کانکس اتاق 6 متری

معرفی دسته بندی و انواع کانکس اتاق ۶ متری

سرایداری:

در بسیاری از مجتمع های بزرگ که رفت و آمد زیادی در آن ها صورت می گیرد، معمولا به یک سرایدار نیاز دارند تا به صورت دائمی در آن محل مستقر باشد. این نوع از سازه ها محل اقامت سرایدار و خانواده او را فراهم می کنند.

فروشگاهی:

به طور معمول برای محل های پر رفت و آمد، فروشگاه هایی سیار در نظر گرفته می شود تا مایحتاج افراد را به سرعت تامین کند. به طور مثال بسته به محل مد نظر برای قرار گیری کانکس فروشگاهی، می توان از ارائه روزنامه و یا تنقلات و همین طور قهوه نام ببریم.

مشخصات و ویژگی های کانکس اتاق ۶ متری

کانکس اتاق ۶ متری، برای افرادی که تصمیم دارند فضایی در جهت مطالعه در گوشه حیاط خانه و یا پشت بام داشته باشند و یا محلی را برای استقرار نگهبان می خواهند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. کانکس اتاق ۶ متری، با طول ۳ متر و عرض ۲ متر ساخته می شود. این کانکس، دارای دو پنجره و یک درب تک جداره آلومینیومی است. عایق بندی در جداره ها و سیستم برق رسانی برای این کانکس به صورت کامل در نظر گرفته شده است. به همین خاطر نور کافی در داخل کانکس و همین طور پریز برق برای متصل نمودن لوازم برقی، به راحتی فراهم شده است.

در صورتی که این نوع از کانکس ها، زیاد جا به جا نشوند، حداقل می توانند تا ۵ سال کارایی لازم را داشته باشند. البته به شما توصیه می کنیم که حتما سایه بان و یا سقفی را برای قرار گیری کانکس در زیر آن تعبیه کنید.

کانکس اتاق 6 متری

مشخصات فنی و ویژگی های کانکس اتاق ۶ متری

به طور کلی این نوع از کانکس ها در دسته بندی کانکس های پر استفاده و همین طور پر مصرف قرار می گیرند و قیمت چندانی نخواهند داشت. اما بسته به کارایی که دارند، کاملا مقرون به صرفه می باشند.

در صورتی که تصمیم به خریداری کانکس اتاق ۶ متری را دارید، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷، تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد این محصول و نحوه سفارش آن به دست آورید.

Back to list