کانکس

تریلر موتور سیکلت

تریلر موتور سیکلت

ایجاد یک کسب و کار و یا فراهم نمودن مکانی مشخص برای گسترش کسب و کار و بیزینس، امروزه به دلیل هزینه های بالایی که رهن و اجاره به همراه دارد، تقریبا کاری غیر ممکن می باشد. اما داشتن یک تریلر موتور سیکلت می تواند مشکل داشتن کسب و کار و همین طور محلی برای ارتقای آن را حل کند.

تریلر موتور سیکلت برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به صورت سیار راه اندازی کنند، بسیار مناسب می باشد. این محصول یکی از محصولات بی نظیر گروه تولیدی دالیا است که در این مطلب تصمیم داریم شما را بیش تر با آن آشنا کنیم.

تریلر موتور سیکلت در دسته محصولات پیش ساخته قرار می گیرد که می توان کاربری آن را فروش فست فود مشخص نمود. سپس بر اساس نیاز ها و اولویت ها، به راحتی آن را تجهیز کرد. به طور کلی این سازه امروزه مورد استقبال خیلی از افراد و دارندگان کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی قرار گرفته است.

تریلر موتور سیکلت

معرفی کامل تریلر موتور سیکلت

این محصول، برای افرادی که تصمیم دارند با حداقل بودجه، کسب و کار خود را گسترش دهند و یا آن را ایجاد کنند، بسیار مناسب است. همین طور شما با داشتن یک تریلر موتور سیکلت، می توانید در هر مکان و محلی که فروش بیش تری دارید، محصولات غذایی خود را عرضه کنید.

تریلر موتور سیکلت در واقع یک موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی می باشد که با کاربری فست فود طراحی و تولید شده است. این محصول برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مشخصات و ویژگی های تریلر موتور سیکلت

تریلر موتور سیکلت، همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که اتاقکی بر اساس کاربری که دارد، به صورت جداگانه طراحی، تولید و تجهیز شده است. این اتاقک بر روی موتور سیکلت نصب می شود. همین طور دارای یک محور دو چرخ است تا در زمان سوار شدن بر روی موتور سیکلت بتوان آن را به راحتی هدایت و هم چنین حمل و نقل نمود.

مواد اولیه و همین طور متریال های مختلفی را می توان برای ساخت اسن سازه پیش ساخته در نظر گرفت. از رایج ترین آن ها، فایبر گلاس و هم چنین گالوانیزه می باشد. اما از آن جایی که گالوانیزه وزن سنگینی دارد، بهترین گزینه فایبر گلاس است. توجه داشته باشید که دوام و مرغوبیت فایبر گلاس نسبت به گالوانیزه بیش تر بوده و می توان در صورت نیاز اتاقک تریلر موتور سیکلت را در شکل ها و طرح های مختلف تولید نمود.

همان طور که می دانید، فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این اتاقک وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام موتور فود و یا فست فود موتوری فانتزی نیز شناخته می شود.

در داخل اتاقک ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانات مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در تریلر موتور سیکلت را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

اتاقک طرح دار این فست فود موتور، به طور کلی باید با متریال فایبر گلاس تهیه شود. چرا که فایبر گلاس جزو سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها به شمار آمده و اگر تصمیم داشته باشید که اتاقک را به صورت مدل دار و طرح دار تهیه کنید، باید حتما از فایبر گلاس استفاده نمایید.

چرا برای ساخت اتاقک تریلر موتور سیکلت، از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس در دسته مواد اولیه در دسترس و مقرون به صرفه برای ساخت اتاقک تریلر موتور سیکلت به شمار می آید. از آن جایی که از پشم شیشه و مواد پلیمری تشکیل شده است، بهترین گزینه برای عایق بندی این سازه نیز محسوب می شود.

وزن کم و مقاومت چشم گیری که متریال فایبر گلاس در برابر ضربه و خط و خش از خود نشان می دهد، جزو مزیت های این نوع مواد اولیه به شمار می آید. هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه خط و خش و آسیب دیدن، این سازه قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی اتاقک متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند تریلر موتور سیکلت ، کاملا مناسب می باشد.

فایبر گلاس به دلیل انعطاف خوبی که از خود نشان می دهد، این امکان را فراهم کرده است تا هر گونه طرحی را با کمک قالب گیری، بر روی آن دربیاوریم. به همین خاطر می تواند اتاقک متصل شده به موتور سیکلت را که در واقع محل کسب و کار می باشد، به صورت طرح دار و مدل دار طراحی و تولید نمود. شما می توانید برای کسب اطاعات بیش تر در این زمینه با مشاورین گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

تریلر موتور سیکلت

معرفی متریال ساخت تریلر موتور سیکلت

تمامی بخش های اتاقک این فست فود سیار، به وسیله فایبر گلاس و قالب گیری ساخته می شود. پس از آن تمامی قسمت ها ساخته شده از قالب جدا می شوند و در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. از آن جایی که باید این سازه در برابر باران و گرد و خاک مقاومت خوبی از خود نشان دهد، تمامی درز های ایجاد شده در زمان مونتاژ به وسیله رزین و اپوکسی پر می شوند و برای شرایط جوی نامناسب مانند هوای بارانی به خوبی آب بندی می شود.

از تریلر موتور سیکلت چه استفاده هایی می توان داشت؟

همان طور که پیش تر اشاره شد و از نام این محصول مشخص می باشد، برای ارائه فست فود بسیار کار آمد است. هم چنین می توان از آن برای ارائه سایر مواد غذایی مانند قهوه و محصولات کافئین دار استفاده نمود. در واقع می توان از این محصول به عنوان یک کافه سیار جمع و جور بهره مند شد.

توجه داشته باشید که بر اساس کاربری و نوع محصولی که تصمیم به ارائه آن دارید، می توان امکانات و تجهیزات مختلفی را برای این اتاقک در نظر گرفت. تمامی این ها بستگی به استفاده ای دارد که شما به آن نیاز دارید.

برای سفارش و ساخت تریلر موتور سیکلت چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

لازم است بدانید که برای صرفه جویی در هزینه، بهتر است خرید این محصول را از تولید کننده و توزیع کننده آن انجام دهید. گروه تولیدی دالیا یکی از بهترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان این سازه می باشد که شما می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است ابعاد مناسبی را برای اتاقک فست فود موتوری خود انتخاب کنید. چرا که شما باید در طول روز محصولات خود را از طریق همین اتاقک به مشتریان عرضه دارید.

قفسه بندی و داشتن کمد و فضای کافی برای چیدمان لوازم و تجهیزات از دیگر نکاتی است که باید در زمان ثبت سفارش و خرید تریلر موتور سیکلت به آن توجه کنید. باید تمامی وسایل و لوازم را به صورت دسته بندی شده و مرتب در اتاقک چیدمان کنید تا در زمان فروش و همین طور داشتن مشتری زیاد، با مشکل مواجه نشوید و بتوانید در کم ترین زمان نیاز مشتری را برآورده کنید.

تریلر موتور سیکلت

نحوه سفارش و خرید تریلر موتور سیکلت

برخی از امکانات به صورت پیش فرض مانند سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی، سیستم فاضلاب و…، بر روی این اتاقک تعبیه شده اند که شما می توانید در زمان شخصی سازی آن، محل قرار گیری آن ها را تغییر دهید. هم چنین می توانید از تجهیزات و امکاناتی که بیش تر به آن ها نیاز دارید استفاده کنید.

لازم است بدانید که پیش از هر کاری باید بودجه خود را مشخص کنید. مشخص نمودن بودجه به شما کمک خواهد نمود تا انتخاب های مناسبی از امکانات و تجهیزات و همین طور متریال این سازه داشته باشید.

 

Back to list