باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, فست فود موتوری, فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی, فست فود موتوری طرح دار, فست فود موتوری فانتزی, کانکس, موتور فست فود سیار

باکس موتور فود

باکس موتور فود

باکس موتور فود یکی از محصولات بی نظیر و پر استفاده گروه تولیدی دالیا می باشد. این محصول برای افرادی که موتور وسیله کسب و کار آن ها می باشد، گزینه مناسبی است.

باکس موتور فود در مدل های مختلف و هم چنین در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و تولید می شود. بیش تر باکس های موتور فود را در زمان تحویل گرفتن غذا از دلیوری ها و پیک موتوری ها دیده ایم. برای ساخت و تولید این محصول پیش ساخته، از متریال های مختلفی استفاده می شود که مهم ترین و شناخته شده ترین آن ها فایبر گلاس می باشد.

با توجه به افزایش سامانه های فروش اینترنتی و آنلاین ساندویچ و غذا، این مراکز نیاز دارند تا در کم ترین زمان غذا ها را به صورت گرم و تازه به دست مشتریان خود برسانند. آلودگی هوا، ترافیک و بعد مسافت، جزو مواردی می باشد که استفاده از باکس های موتور را الزامی می کند.

این صندوق های کوچک، بر روی موتور سیکلت ها بسته می شوند و در ساخت آن ها اغلب از عایق استفاده می شود تا بتوان غذا را برای مدت بیش تر گرم نگه داشت.

مشخصات و ویژگی های باکس موتور فود

باکس های موتور فود جزو محصولاتی می باشند که در جهت حمل و نقل و هم چنین جا به جایی غذا ها مورد استفاده قرار می گیرند.

باکس های موتور فود را می توان با استفاده از متریال های مختلفی تولید نمود. یکی از رایج ترین آن ها، فایبر گلاس می باشد. چرا که از وزن سبکی برخوردار بوده و هم چنین مقاومت چشم گیری در برابر ضربه دارد.

باکس های موتور فود، به همراه قفلی مناسب در زیر خود، به گونه ای طراحی شده اند که بتوان به راحتی آن ها بر روی ترک بند مستقر نمود. همین طور این قفل امنیت و ایمنی باکس را تضمین خواهد نمود.

به طور کلی این باکس ها مدل های مختلفی دارند و می توان بر اساس نیاز هایی که مشتری دارد، آن ها را شخصی سازین نمود.

باکس موتور فود به جهت چیدمان غذا ها بسته بندی شده به صورت مرتب، دارای یک طبقه است تا به راحتی غذا ها در داخل باکس چیده شوند و بدون آن که به بیرون بریزند، به دست مشتری برسند.

باکس موتور فود

مشخصات و ویژگی های باکس موتور فود

باکس های موتور فود، به دلیل این که از متریال فایبر گلاس ساخته می شوند، عایق مناسبی برای حفظ گرمای غذا ها به شمار می آیند. به همین خاطر غیر ممکن است که از این محصول برای دلیوری رستوران و فست فود فروشی استفاده کنید و غذا ها سرد و یا بیات شده به دست مشتری برسند.

باکس موتور فود و باکس باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

باکس های موتور فود، همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد، برای حما نمودن غذا ها در لیوری رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اما اگر بخواهیم به طور کلی مشخصات و ویژگی های باکس موتور را برای شما توضیح دهیم، باید بگوییم که این محصول با در نظر گرفتن کاربری که دارد، دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. البته ناگفته نماند که می توان این محصول را با متریال ها و مواد اولیه مختلفی تولید نمود.

به طور مثال اگر می خواهید از باکس موتور برای دلیوری رستوران و رساندن غذا ها به مشتری استفاده کنید، بهتر است به سراغ مدل های طبقه دار و همین طور دارای باز شو هایی از کنار و یا بغل بروید. در صورتی که باکس های موتوری که برای پیک موتوری مورد استفاده قرار می گیرند، فاقد طبقه و هم چنین دارای دربی از بالا می باشند.

در دو مدل باکس های موتور، قفلی برای درب آن تعبیه شده است تا امنیت محتویات داخل باکس تضمین شود و از دسترس سارقان به دور بماند.

توجه داشته باشید که شما می توانید باکس موتور را به صورت سفارشی و شخصی سازی شده داشته باشید. لازم به ذکر است که باید در ابتدا کاربری آن را مشخص نمایید سپس با گروه تولیدی دالیا تماس بگیرید و طرح و خواسته خود را مطرح نمایید.

باکس موتور فود

باکس موتور فود باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

باکس های موتور امروزه در مدل ها و با به کار گیری متریال های مختلفی طراحی و تولید می شوند که شما باید بر اساس کاربری که از باکس نیاز دارید، نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید. در صورتی که تصمیم دارید باکس موتور شخصی سازی شده داشته باشید، می توانید طرح مورد نظر خود را با گروه تولیدی دالیا در میان بگذارید.

چرا در ساخت باکس موتور فود از متریال فایبر گلاس استفاده کنیم؟

فایبر گلاس، در دسته بندی مواد اولیه ای قرار می گیرد که از پشم شیشه و مواد پلیمری تشکیل شده است. ویژگی های منحصر به فرد این متریال باعث شده است تا گزینه مناسبی برای ساخت باکس های موتور بالخص باکس هایی که برای جا به جایی غذا ها استفاده می شوند، به شمار آید.

یکی از مهم ترین ویژگی های فایبر گلاس، وزن کم و مقاومت زیاد آن می باشد. به همین خاطر باکس های موتوری که از جنس فایبر گلاس می باشند، از وزن کمی برخودار اند و مقاومت زیادی در برابر انواع ضربه ها از خود نشان می دهند.

لازم به ذکر است فایبر گلاس قابل تعمیر می باشد. به طوری که اگر بر اثر وارد شدن ضربه، خط و خشی بر روی باکس ایجاد شود، می توان به راحتی آن ها را تعمیر نمود و مجدد از آن ها استفاده کرد. بهتر است بدانید که باکس های موتوری که با استفاده از متریال فایبر گلاس ساخته می شوند، در برابر حرارت و نور آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. به همین خاطر برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می باشند.

باکس موتور فود

نحوه سفارش و خرید باکس موتور فود

در صورتی که نیاز به تبلیغ برند خود را دارید، می توانید با استفاده از شابلون و یا برچسب، به راحتی تبلیغات خود را بر روی بدنه باکس موتور فود انجام دهید.

برای تهیه و سفارش باکس موتور فود به صورت شخصی سازی شده و انحصاری با ابعاد دلخواه خود، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید و طرح و نیاز های خود را با طراحان گروه تولیدی دالیا مطرح نمایید.

Back to list