کانکس

کیوسک کاروانی متحرک

کیوسک کاروانی متحرک

کیوسک کاروانی متحرک، در دسته سازه های پیش ساخته قرار می گیرد که به دلیل داشتن چرخ و همین طور امکانات مختلف از جمله آشپزخانه، جای خواب و استراحت و…، بیش تر برای ییلاق و سفر های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه به کمک یک مالبند به خودرو کشنده متصل شده و خودرو کشنده وظیفه هدایت آن را بر عهده می گیرد.

این محصول جزو محصولاتی می باشد که باید برای خرید آن به سراغ تولید کننده برویم. چرا که دلالان زیادی در این زمینه سعی دارند محصولات را با قیمت بیش تر به دست مصرف کننده برسانند. به همین خاطر تصمیم داریم در این مطلب شما را با کیوسک کاروانی متحرک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کیوسک کاروانی متحرک چیست؟

برای تعریف بهتر و توضیح مفصل تر در مورد کیوسک کاروانی متحرک، می توان گفت، این سازه نوعی از بنا های پیش ساخته به شمار می آید. به دلیل متحرک بودن و داشتن قابلیت جا به جایی در مسافت های طولانی در کنار سایر امکانات رفاهی، می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که مدام در حال سفر هستند.

کیوسک کاروانی متحرک

کیوسک کاروانی متحرک چیست؟

کانکس متحرک، بر اساس کاربری که دارد، گاهی با نام کانکس مسافرتی نیز شاخته می شود. این نوع از کانکس ها جزو پر استفاده ترین محصولات در زمان سفر می باشند. این سازه پیش ساخته می تواند در زمان شب به خصوص در مسافرت ها، فضای امنی را در برابر حیوانات و هر چیزی که جان افراد را به خطر بی اندازد، مثمر ثمر واقع شود.

مشخصات و ویژگی های کیوسک کاروانی متحرک (چرخ دار)

 امکان اسکان موقت

این نوع از سازه های پیش ساخته، به دلیل داشتن جک و فنر به راحتی می تواند یک مکان به صورت ساکن و ثابت به شمار آید. به همین خاطر می توان در آن استراحت نمود و یا نیاز های اولیه را در این فضا برطرف کرد.

سرعت ساخت

مدت زمانی که برای ساخت کیوسک کاروانی چرخ دار نیاز داریم، بسته به کاربری متغیر استو اما به طور کلی نسبت به روش های سنتی، از سرعت ساخت بالایی برخوردار می باشد.

سیار بودن

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس مسافرتی، متحرک بودن آن می باشد. این ویژگی باعث شده است تا به کمک رینگ و چرخ در اندازه های مختلف در هر نوع وضعیت جاده ای قادر به حرکت باشد.

استحکام

لازم است بدانید که این نوع از سازه های به دلیل اتصالات اسکلت که از نوع جوش می باشد، به نوعی این مشخصه باعث شده است تا از استحکام و مقاومت چشم گیری در طی استفاده و بهره برداری برخوردار باشد.

محور کاروان

همان طور که می دانید بسته به ابعاد و اندازه و هم چنین کاربری کانکس ها، کانکس های سیار به دو نوع تک محور و دو محور تقسیم بندی می شوند.

پنجره و درب

کانکس مسافرتی، مانند سایر سازه های پیش ساخته از درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی (UPVC) برخوردار می باشد. هم چنین عایق بندی مناسب در زمان طراحی برای آن در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این نوع از جداره به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در برابر صدا و حرارت مانند یک عایق عمل کنند. هم چنین لازم به ذکر است که شیشه های کانکس های مسافرتی از خصوصیت ضد ضربه بهره مند شده اند.

کیوسک کاروانی متحرک

مشخصات فنی و ویژگی های کیوسک کاروانی متحرک

مشخصات کف – سقف

به طور کلی در زمان طراحی و ساخت کیوسک کاروانی چرخ دار مانند سایر سازه های پیش ساخته، در قسمت کف برای آن سرامیک و یا پارکت در نظر گرفته می شود. این مسئله کاملا به کاربری محصول بستگی دارد. هم چنین سقف سازه به صورت متحرک تعبیه می شود تا به مرور از دوام و استحکام آن کاسته نشود.

انواع و مدل های متنوع کانکس کاروانی

در ادامه به معرفی کانکس کاروانی و کیوسک کاروانی خواهیم پرداخت تا اگر تصمیم به استفاده از آن ها را دارید، به صورت تخصصی تری با آن ها آشنا شوید.

کانکس کاروان چرخ دار

به طور معمول این نوع از کانکس های کاروانی در اندازه های کوچک تر و متوسط طراحی و تولید می شوند. لازم است بدانید که همان طور که پیش تر گفته شد بر اساس کاربری که دارد در نوع تک محور و دو محور تولید می شود. هم چنین تعداد چرخ ها و یا وجود مالبند در این از کانکس ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

در زمان تولید کیوسک کاروانی متحرک، این سازه در دو مرحله شکل می گیرد. در مرحله اول ابتدا کابین این سازه ساخته می شود. در مرحله دوم شاسی چرخ دار آن ساخته می شود. این نوع از کانکس ها مانند سایر سازه های پیش ساخته، نحوه ساخت آن ها بر اساس ابعاد و همین طور کاربری و مواد و مصالحی که در ساخت آن ها استفاده می شود، متفاوت می باشد.

کیوسک کاروان اقامتی

کیوسک کاروان اقامتی بر اساس ابعاد و اندازه ای که دارد از امکانات رفاهی مخلتف مانند آبدارخانه یا آشپزخانه کوچک، سرویس بهداشتی، فضایی برای خواب و… بهره مند می باشد. البته برای استراحت در مسافت های طولانی معمولا از تخت های تاشو برای ساخت این کانکس ها استفاده می شود.

توزیع کننده کیوسک کاروانی متحرک چه نکاتی را در زمان ساخت سازه در نظر می گیرد؟

  • شاسی تیر آهنی از نوع دو محور به همراه چهار چرخ، از جمله مواردی است که توزیع کننده کیوسک کاروانی متحرک به آن اهمیت می دهد. چرا که این سازه باید از طریق محور جلو به مالبند متصل شود. هم چنین خودرو کشنده وظیفه هدایت آن را بر عهده دارد و نباید در انجام این ساز و کار خللی به وجود آید.
  • بدنه اصلی توسط توزیع کننده با ضخامتی چهار سانتی متری و از جنس ساندویچ تولید می شود.
  • جداره های سازه عایقی شکل بوده و از نوع فوم پلی یورتان می باشند. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی داخل کانکس بسیار مناسب هستند. در واقع هوای داخل سازه را متعادل نگه می دارند.
  • قسمت داخلی دیواره کانکس های سایر از نوع پی وی سی ساخته شده اند.
  • در بخش کف کیوسک کاروانی متحرک از نوع مشمع کفپوشی با ضخامت ۱۸ میلی متر با طرح پارکت استفاده شده است.
  • توزیع کننده کیوسک کاروانی متحرک از دیگر امکانات و تجهیزاتی که برای این سازه در نظر گرفته است، سیم کشی برق و نصب کلید پریز و دیگر امکاناتی است که به صورت شخصی سازی شده و بر اساس نیاز شما تعبیه می شوند. شما می توانید برای داشتن یک کیوسک کاروانی متحرک به توزیع کننده و سازنده آن مراجعه کنید تا محصولی بی نظیر و بدون نقص را تحویل بگیرید.

برای داشتن یک کیوسک کاروانی متحرک جذاب با رنگ و طرح دلخواه خودتون، می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس حاصل نمایید.

کیوسک کاروانی متحرک

توزیع کننده کیوسک کاروانی متحرک چه مواردی را در نظر می گیرد؟

Back to list