کانکس, کانکس سیار, کانکس سیار رستورانی درحه یک, کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری یکی از انواع کانکس های ادارای پیش ساخته می باشد که به صورت یک تکه و به طور معمول در ابعاد بزرگ و متوسط ساخته می شود. این گونه از کانکس ها، معمولا بدون هیچ گونه پارتیشن ها و واحد های صنفی مانند سرویس بهداشتی، اتاقک های مجزا و… ساخته می شوند.

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری، در ابعاد مستطیل و مربع شکل بزرگ طراحی و تولید می شود. اما این امکان وجود دارد که بر اساس کاربری مانند کانکس های آمفی تاتر پیش ساخته، در اشکال منحنی متوسط و بزرگ اجار شوند. بازار پخش انواع کانکس مسکونی چرخ دار جادار و کانکس ۶ متری در اصفهان از رونق بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد و این محصولاتی یکی از پرتقاضاترین انواع سازه های امروزی هستند که در امکانات و قابلیت های مختلف تولید و معرفی می گردند.

کانکس سیار سالنی 15 متری

معرفی کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

کانکس های چرخ دار سالنی، یکی از پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین محصولات پیش ساخته به شمار می آیند که در موارد مختلف مانند انبار محصولات و مواد غذایی، سالن های اداری، سالن جلسات و کنفرانس ها، آمفی تاتر ها، نمایشگاه محصولات، سالن های گردهمایی و… مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می دانید امروزه انواع کانکس مسکونی و کانکس ۶ متری دست دوم طراحی و تولید می‌ شوند که جزو پرتقاضاترین سازه های موجود در بازار می باشند.

ابعاد و اندازه کانکس چرخ دار سالنی

همان طور که پیش تر اشاره شده، کانکس چرخ دار سالنی، به طور معمول در ابعاد متوسط و بزرگ طراحی و تولید می شود. طراحی مستطیل شکل برای ساخت این نوع از کانکس ها، بسیار رایج می باشد.

ابعاد پر کاربرد این دسته از کانکس ها، از عرض ۳ متر و طول ۸ متر شروع می شود. ارتفاع کانکس سیار سالنی ۱۵ متری نیز بر اساس نیاز مانند کاربری های دیگر کانکس از ۲ متر تا ۳ متر در نظر گرفته می شود. اما ارتفاع ۲٫۳ متر تا ۲٫۶ متر بیش تر رایج می باشد.

اگر بخواهیم به ابعاد متداول کانکس های چرخ دار سالنی مسطتیل شکل اشاره کنیم، ابعاد ۳ در ۸، ۴ در ۸، ۱۰ در ۲٫۵، ۱۰ در ۴، ۱۲ در ۳، ۱۲ در ۳٫۵ و ۱۲ در ۴ بسیار کاربردی تر و معمول می باشد. اما لازم به ذکر است که طراحی و تولید کانکس به شکل مستطیل و در ابعاد بزرگ تر نیز امکان پذیر می باشد.

کانکس سیار سالنی مربع شکل، در ابعاد بزرگ به طور معمول به صورت چند تکه طراحی و ساخته می شود. سپس هر تکه به صورت جداگانه تا محل پروژه حمل شده و به یکدیگر متصل می شوند. به طور مثال یک کانکس چرخ دار سالنی می تواند به عنوان یک هایپر فروشگاهی پیش ساخته طراحی و مورد استفاده قرار بگیرد. هم چنین ممکن است واحد های اداری مربوط به خود را نیز در داخل سازه جای دهد.

مشخصات و ویژگی های کانکس سیار سالنی ۱۵ متری

کانکس های چرخ دار، در واقع نوعی سازه پیش ساخته به شمار می آیند که با داشتن یک محور و یا دو محور چرخ، حمل و نقل را برای مصرف کننده آسان نموده اند. هر چه ابعاد و اندازه کانکس های چرخ دار بزرگ تر باشد، مسلما محور های نیرومند تر و هم چنین چرخ های بزرگ تری برای ساخت آن در نظر گرفته می شود.

به طور کلی با ورود سازه های پیش ساخته چرخ دار و سیار، ایجاد کسب و کار و همین طور جا به جایی و استقرار آن تا حد چشم گیری سهولت بخشیده شده است.

توجه داشته باشید که نوع دیگر کانکس های سیار، که به طور معمول برای اسکان موقت و یا کانکس های ویلایی و یا کانکس های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند، فاقد چرخ بوده و باید آن ها را با جرثقیل جا به جا نمود.

کانکس سیار سالنی 15 متری

مشخصات و ویژگی های کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

معمولا از این نوع کانکس ها، برای مواردی استفاده می شود که نیاز به جا به جایی مداوم کانکس وجود نداشته باشد. اما همان طور که پیش تر گفته شد، ورود کانکس های سیار و چرخ دار به عنوان یک سازه پیش ساخته، تحول عطیمی در کسب و کار ها و همین طور سبک زندگی افراد ایجاد شده است.

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد چه کاربردی دارد؟

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری، همان طور که توضیح داده شد، اغلب با کاربری اداری ساخته شده و که در قالب و یه شکل یک سالن می باشد. کانکس های اداری سالنی، می توانند جایگاهی قابل حمل و نقل برای فعالیت اداری پرسنل یک اداره و یا مدیران یک مجموعه و یا پروژه ساختمانی و… به شمار ایند.

تعبیه امکانات و تجهیزات اداری همانند میز و صندلی های اداری و… کانکس چرخ دار سالنی را به یک کانکس پیش ساخته با کاربری اداره مبدل سخواهد نمود.

با تمامی توضیحاتی که در مورد این نوع از سازه های پیش ساخته داده شد، به طور کلی می توان از کانکس های سالنی در جهت برگزاری جلسات اداری، گردهمایی های مختلف، کنفرانس ها و همایش ها، سالن نمایشگاه محصولات و شو روم ها (showroom)، سالن های آمفی تاتر و پخش ویدئو، حتی دفاتر فروش و نمایندگی و… استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است که از این سازه های پیش ساخته می تواند  برای فعالیت بسیاری از کسب و کار ها مانند آشپزخانه ها، سالن غذاخوری، پرورش و نگهداری حیوانات، دلیوری خوراک و.. استفاده کرد. چرا که انجام تمام فعالیت های نام برده شده در کانکس چرخ دار و سیار سالنی امکان پذیر می باشد.

کانکس سیار سالنی ۱۵ متری نیز می تواند گزینه مناسبی در جهت انبار و جایگاهی برای نگهداری و انبار انواع محصولات، مواد غذایی و… به شمار آید.

ساخت کانکس سیار سالنی ۱۵ متری چگونه است؟

ساخت هر نوع کانکس و یا هر سازه پیش ساخته ای، به طور کلی شامل مراحل مختلفی می شود که از طراحی تا نصب کانکس را در بر می گیرد. لازم است بدانید که عوامل بسیاری در طراحی و تولید کانکس پیش ساخته تاثیر گذار هستند. یکی از از این عوامل، کاربردی و هم چنین خدماتی که در کانکس ارائه می شود.

کانکس سیار سالنی 15 متری

نحوه سفارش و ساخت کانکس سیار سالنی ۱۵ متری استاندارد

از دیگر عواملی که می توان نام برد، محل نصب، نوع استفاده از کانکس و… می باشد. به طور مثال کانکس برای نصب بر روی یک پشت بام ساخته می شود و یا در یک محوطه مورد استفاده قرار می گیرد؟ هم چنین ابعاد کانکس چه مقدار باشد و چه تعداد نفراتی در داخل آن فعالیت می کنند؟

تمامی موارد گفته شده، جزو عواملی است که باید در زمان طراحی و پیش از تولید کانکس سیار سالنی ۱۵ متری مورد بررسی قرار بگیرند. شما می توانید در این زمینه با مشاورین تولیدی دالیا گروپ و با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list