باکس موتور, باکس موتور فود, باکس موتور فود فایبرگلاس, فست فود موتوری, فست فود موتوری استاندارد, فست فود موتوری خارجی, فست فود موتوری طرح دار, فست فود موتوری فانتزی, کانکس, موتور فست فود, موتور فست فود چرخ دار, موتور فست فود چرخ دار سیار, موتور فست فود سیار

عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت عالی

عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت عالی

برای استفاده از خدمات عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت عالی، باید در ابتدا با متریال، اولویت ها و نیاز های خود و همین طور تجهیزات و امکانات مختلف این باکس آشنا شوید. گروه تولیدی دالیا به عنوان یکی از عرضه کنندگان باکس موتور فود با کیفیت عالی، در این مطلب به شما یاری خواهد داد تا هر چه بیش تر و بهتر نیاز های خود را شناسایی کنید و مناسب ترین باکس موتور فود را تهیه نمایید. با ما همراه باشید.

عرضه کننده باکس موتور فود

معرفی عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت عالی

موتور فود چیست؟

موتور فست فود، در واقع همان موتور سیکلت است که با داشتن باکسی مجهز به تجهیزات و امکانات فست فود، به عنوان یک کسب و کار سیار در زمینه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور فست فودی سیار همان طور که پیش تر گفته شد، موتور سیکلت اتاق دار فروشگاهی است که با کاربری فست فود و یا ارائه هر گونه مواد غذایی و خدمات، مورد استفاده قرار می گیرد. موتور سیکلت اتاق دار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود می باشند و هزینه کافی برای رهن و یا اجاره یک مغازه را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد این سازه به شما بدهیم.

موتور فود با کیفیت عالی برای افرادی که می خواهند کسب و کار خود را به صورت سیار راه اندازی کنند، بسیار مناسب می باشد. این محصول یکی از محصولات بی نظیر گروه تولیدی دالیا است که در این مطلب تصمیم داریم شما را بیش تر با آن آشنا کنیم.

موتور فود جزو محصولات پیش ساخته ای است که با کاربری فروش مواد غذایی مانند فست فود، امروزه مورد استقبال خیلی از مصرف کنندگان و دارندگان کسب و کار های مرتبط با مواد غذایی قرار گرفته است.

فست فود موتوری، برای افرادی که می خواهند با کم ترین هزینه، محلی برای کسب و کار خود و ارائه مواد غذایی در قالب فست فود داشته باشند، بسیار مناسب می باشد.

مشخصات و ویژگی های باکس موتور فود با کیفیت عالی

باکس موتور فود با کیفیت عالی، در واقع همان موتور سیکلت با دو چرخ می باشد. اما با این تفاوت که باکسی جداگانه ساخته شده و به وسیله یک محور دو چرخ، به پشت موتور سیکلت متصل می گردد. به طور معمول این باکس با طول دو متر و عرض یک متر و با ارتفاع داخلی ۱۹۵ سانتی متر طراحی و تولید می شود.

متریال های مختلفی برای ساخت این باکس مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آن ها می توان به فایبر گلاس و گالوانیزه اشاره کرد. اسکلت بندی این سازه به وسیله تیر آهن ساخته می شود. به همین خاطر از مقاومت کافی برخوردار می باشد.

از آن جایی که فایبر گلاس جزو مواد اولیه مرغوب و همین طور سبک وزن می باشد، این باکس وزن چندانی نداشته و به راحتی و با کمک موتور سیکلت قابل حمل و جا به جایی می باشد. البته لازم به ذکر است که این سازه با نام فست فود موتوری و یا سه چرخ فست فود نیز شناخته می شود.

عرضه کننده باکس موتور فود

در مورد عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت بالا

در داخل باکس ایجاد شده برای این موتور سیکلت امکانت مختلفی مانند پنجره، میز کار، پیشخوان، طبقه بندی مواد غذایی، یخچال و… در نظر گرفته می شود. اما در ابتدا لازم است که نوع فست فود قابل ارائه در موتور فست فود را پیش از طراحی مشخص نمایید تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم در زمان ساخت برای آن مشخص شود.

باکس موتور فود، جزو سازه های پیش ساخته می باشد که با مواد اولیه مختلفی قابل ساخت می باشد. از آن جایی که سبک ترین و مقرون به صرفه ترین متریال فایبر گلاس می باشد، بهترین گزینه برای ساخت این باکس فایبر گلاس است. در ادامه به توضیخ بیش تری در مورد مزایای استفاده از فایبر گلاس خواهیم پرداخت.

باکس موتور فود دارای چه امکاناتی می باشد؟

به طور کلی برخی از امکانات به صورت پیش فرض از سوی عرضه کننده باکس موتور فود در زمان طراحی باکس فست فود موتوری در نظر گرفته می شوند. این امکانات و تجهیزات شامل یخچال، سینک ظرفشویی، سیستم برق رسانی، نورپردازی خارجی، نورپردازی داخلی، کابینت و کمد، پیشخوان، میز کار، سیستم فاضلاب و آب رسانی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و… می باشد.

اما امکان دارد که هر کدام هزینه مجزا برای خرید و سفارش فست فود موتوری رقم بزنند که شما در زمان طراحی، می توانید هر یک از آن ها را حذف و یا وسایل مورد نیاز خود را اضافه کنید.

بهتر است پیش از هر کاری با یک طراح و تکنسین در رابطه با این موضوع صحبت کنید و مشاوره های لازم را از او دریافت کنید. برای این کار ما به شما گروه تولیدی دالیا را پیشنهاد می دهیم.

برای سهولت بخشیدن به امر حمل و نقل و جا به جایی باکس فست فود موتوری، یک محور دو چرخ، در زیر باکس تعبیه می شود. سپس بر روی موتور سکلت نصب می گردد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا نمود.

کاربرد های موتور سیکلت باکس دار چیست؟

شاید با شنیدن اسم موتور فست فود چرخ دار سیار تصور کنید که صرفا از این محصول می توانید در جهت ارائه غذا های فست فودی استفاده کنید. در صورتی که گروه دالیا این امکان را فراهم کرده است تا این محصول با کاربری های مختلف طراحی و تولید شود.

به طور مثال شما می توانید از موتور سیکلت باکس دار، در جهت ارائه محصولات کافئینی مانند قهوه، اسپرسو، لاته و… استفاده نمایید. هم چنین می توانید آبمیوه و بستنی به مشتریان خود بفروشید. این که شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید و حوزه کسب و کار شما چیست، کاملا می تواند بر روی ظاهر، امکانات و تجهیزات و سایر موارد این سازه تاثیر بگذارد و به صورت کاملا اختصاصی و شخصی سازی شده تولید شود.

چرا باید در ساخت باکس موتور فود از فایبر گلاس استفاده کنیم؟

همان طور که پیش تر گفته شد، فایبر گلاس جرو متریال و مواد اولیه در دسترس به شمار می آید. هم چنین از پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته است. به همین خاطر به عنوان یک عایق مناسب به شناخته می شود.

از دیگر مزایای استفاده از فایبر گلاس برای ساخت باکس موتور فود، می توانیم به وزن کم و مقاومت چشم گیر آن نسبت به انواع ضربه ها و خط و خش نام ببریم. توجه داشته باشید که در صورت آسیب دیدن این باکس می توانید به راحتی بدنه از جنس فایبر گلاس آن را تعمیر نمایید.

وزن سبک و مقاومت این متریال باعث شده است تا حمل و نقل و جا به جایی باکس متصل شده به موتور سیکلت راحت باشد و برای هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی کاملا مناسب باشد.

فایبر گلاس به طور کلی مقاومت بالایی در برابر حرارت و نور آفتاب از خود نشان می دهد. به همین خاطر برای کسب و کار هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند، مانند موتور فست فود و یا فود تراک ها، کاملا مناسب می باشد.

عرضه کننده باکس موتور فود

نحوه سفارش و خرید از عرضه کننده باکس موتور فود با کیفیت عالی

فایبر گلاس این امکان را فراهم کرده است تا در صورت نیاز به برچسب و یا شابلون ها، بتوانید طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی آن درج نمایید. لازم به ذکر است که در صورت چسباندن برچسب، از روی بدنه جدا نخواهند شد.

دیواره های باکس موتور فست فود، به صورت قالبی ساخته می شود. پس از آن دیواره های از قالب جدا شده با کمک رزین و اپوکسی به یکدیگر متصل می شوند. درز بندی و آب بندی این باکس به گونه ای انجام می شود تا در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک کاملا مصون باشند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۹۱۲۶۷۵۱۹۸۷ تماس بگیرید.

Back to list