کانکس فست فود, کانکس کارگاهی

ساختمان پیش ساخته

ساختمان پیش ساخته

ساختمان پیش ساخته (Prefabricated home) به ساختمان هایی گفته می شود که قطعات آن در محیط کارگاه ساخته می شود و پس از آن به محل مورد نظر نظر جهت نصب منتقل می گردد. به طور معمول، ابعاد و اندازه این قطعات در کارگاه به طوری ساخته می شود که زمان نصب به راحتی بتوان آن را به یکدیگر متصل نمود.

ساختمان پیش ساخته می تواند قابل حمل باشد به صورتی که برای آن چرخ تعبیه نمایند. که به آن ها خانه قابل حمل می گویند.

ساختمان پیش ساخته در کدام کشور ها رایج تر است؟

ساختمان پیش ساخته در اروپا، آمریکا و ایالات متحده از محبوبیت بیش تر بر خوردار است اما امروزه نیز در ایران از جایگاه ویژه ای بر خوردار شده است.

ساختمان پیش ساخته در مقایسه با خانه های معمولی، به نسبت لرزان تر و مقرون به صرفه تر هستند. به همین دلیل معماران امروزه در صدد آن هستند تا این نوع ساختمان ها را به تولید انبوه بر سانند.

ساختمان پیش ساخته

معرفی ساختمان پیش ساخته

کانکس پیش ساخته چیست ؟

کانکس پیش ساخته جزو زیر شاخه ساختمان پیش ساخته به شمار می آید. این نوع سازه، می تواند کاملا بسته به نیاز شما در ابعاد کاملا از پیش تعیین شده ساخته و نصب گردد. لازم به ذکر است که گروه تولیدی دالیا، سعی داشته است تا انواع کانکس های پیش ساخته را برای شما با ابعاد مورد نظر شما و کاملا متناسب با نیاز و خواسته شما، بسازد.

شما نیز می توانید از این کانس ها جهت کسب و کار خود نیز استفاده کنید که برای دیدن نمونه کار های بیش تر می توانید به قسمت کانس ها، کانس های طرح نسکافه مراجعه نموده و از مدل های متنوع کانس های ساخته شده توسط گروه تولیدی دالیا دیدن نمایید.

کانکس های نام برده نیز، می تواند به خواسته شما، کاملا قابل حمل و چرخ دار ساخته شود. این نوع کانکس ها کاملا برای ورود مراکز تجاری و مال ها متناسب می باشد.

لازم به ذکر است که شما با تهیه این کانس ها می توانید، با کم ترین هزینه، محیطی مناسب و کاملا در خور حرفه خود، برای خود داشته باشید.

ساختمان های پیش ساخته و مزایای آن

حال بر می گردیم به موضوع ساختمان پیش ساخته، این نوع از ساختمان ها، مزایای بسیاری دارد که ما می خواهیم در ادامه آن را برای شما شرح دهیم.

به طور مثال، این نوع سازه ها بسته به متریال به کار رفته در ساخت آن ها، می توانند در برابر اتلاف انرژی، کاملا عایق باشند. متریال کاربردی در ساختمان پیش ساخته، به طوری می باشد که شما می توانید با توجه به اقلیم آب و هوایی منطقه مورد نظر جهت نصب این نوع از ساختمان ها، به شکل عایق عمل نمایند و تا حد چشم گیری از اتلاف انرژی جلو گیری نماید.

از دیگر مزایای ساختمان پیش ساخته، همان طور که پیش تر گفته شد، مقرون به صرفه می باشند. به نسبت ساختمان هایی که با متریال آجر و سیمان ساخته می شوند، سرعت ساخت آن نیز بالا می باشد و نیرو کار کم تری را برای نصب آن می خواهد. در صورتی که ساختمان های سنتی، علاوه بر این که به نیروی کار بیش تری نیاز دارند، نیز مدت زمان بیش تری اجرای آن به طول خواهد انجامید.

ساختمان پیش ساخته نیز در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی نیز، کاملا مقاوم می باشند. پس می توان نتیجه گرفت که برای مناطق زلزله خیز کاملا مناسب می باشد.

شما می توانید برای داشتن چنین سازه ای بی نقص و کاملا مدرن، با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید.

ساختمان پیش ساخته

بررسی مزایای استفاده از ساختمان پیش ساخته

چه نوع سازه هایی جزو ساختمان پیش ساخته به شمار می آید ؟

ساختمان پیش ساخته را علاوه بر این که کانکس های مدرن و قابل حمل هم چنین خانه های پیش ساخته که قابلیت جا به جایی دارند را تشکیل می دهند، ویلا های پیش ساخته و مدرن نیز در این گروه قرار می گیرند.

ویلا های پیش ساخته نیز جزو دسته ساختمان پیش ساخته، به حساب می آیند که می توان آن را از دیگر محصولات گروه تولیدی دالیا معرفی نمود.

هم چنین شما می توانید برای ویلا پیش ساخته و قابل حمل خود، از استخر پیش ساخته و جکوزی پیش ساخته نیز استفاده نمایید. متریال این استخر و جکوزی ها از بتن و فایبرگلاس می باشد که، به راحتی سی سال طول عمر مفید برای شما خواهد داشت.

این نوع استخر ها هم به طور رو کار و هم به صورت تو کار با هر ابعادی که برای محل مورد نظر شما مناسب باشد، قابل ساخت و نصب می باشند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با گروه تولیدی دالیا تماس حاصل نمایید.

چرا برای تهیه ساختمان پیش ساخته، گروه تولیدی دالیا را انتخاب کنیم ؟

گروه تولیدی دالیا، به عنوان یکی از به نام ترین برند ها برای تولید محصولات پیش ساخته می باشد. آن ها با بیش از دو دهه تجربه در ساخت و تولید محصولات پیش ساخته، تا به امروز توانسته اند رضایت مندی مشتری خود را جلب نمایند. هم چنین استفاده از بهترین متریال روز دنیا، از دیگر محسنات گروه تولیدی دالیا می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با گروه تولیدی دالیا در تماس باشید و از راهنمایی مشاوران کار بلد این گروه در زمینه طراحی و ساخت استفاده نمایید.

هم چنین می توانید بسته به بودجه خود، متریال و ابعاد سازه خود را انتخاب نمایید.

Back to list