کانکس

کانکس کارگاهی سنگین

کانکس کارگاهی سنگین

این سازه یکی دیگر از سازه های گروه تولیدی دالیا به شمار می آید، به دلیل ساخته شدن از آهن آلات سنگین به نام کانکس کارگاهی سنگین شناخته می شود. کانکس کارگاهی سنگین، برای کارگاه های عمرانی بلند مدت و یا پیمانکارانی که به محض اتمام یک پروژه کار بعدی را شروع می کنند و به تجهیز نمودن یک کارگاه دیگر مشغول می شوند، کاملا مناسب می باشد.

کانکس کارگاهی سنگین

معرفی کانکس کارگاهی سنگین

چرا که صرفا یک بار خرید کانکس کارگاهی سنگین را انجام می دهند و به دلیل به کار گیری مصالح با کیفیت و مقاوم در ساخت این نوع کانکس ها، از عمر مفید طولانی برخوردار می باشند.

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سنگین

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سنگین شاسی از تیر آهن سنگین ساخته شده است. همین طور اسکلت این کانکس، از پروفیل های سنگین که دارای ابعادی ۴۰ در ۴۰ می باشند و ضخامتی ۲ میلی متری دارند تهیه شده است. برای اتصال این بخش ها، از جوش ممتد استفاده شده است.

کف کانکس کارگاهی سنگین از تخته های ضد آب با ضخامت ۱۸ میلی متر به همراه کفپوش پی وی سی طرح پارکت تشکیل شده است.

کانکس کارگاهی سنگین

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سنگین

پوشش خارجی بدنه و سقف از ورق فولادی گالوانیزه شده به ضخامت ۵۰ درصد میلی متر به همراه رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است دو عدد پنجره یو پی وی سی به همراه درب تک جداره آلومینیوم سنگین و دیوار پوش داخلی از نوع پی وی سی های روکش دار قابل شست و شو با طرح های متنوع از چوب و کاغذ دیواری، در ساخت این کانکس به کار گرفته شده است.

برای سیستم سیم کشی در جهت برق و تلفن برای این نوع کانکس، به صورت روکار به همراه داکت های استاندارد و نصب کلید، پریز و چراغ های روشنایی داخلی و بیرونی به همراه فیوز مینیاتوری در نظر گفته شده است.

کانکس کارگاهی سبک در برخی از مواقع مصرف کنندگان برای داشتن یک سازه موقت چند ماهه، با کم ترین هزینه ممکن، به استفاده از کانکس های کارگاهی سبک رو می آورند.

این نوع از کانکس ها، برای استفاده چند ماهه و یا حداکثر یک سال و نیمه مناسب می باشد. پس از اتمام پروژه، امکان استفاده مجدد از این کانکس ها وجود ندارد و باید به محل دیگر به عنوان کانکس دست دوم به فروش برسد. در چنین مواقعی، در جهت کاهش هزینه های اولیه تجهیزات کارگاهی، از کانکس های کارگاهی سبک که قیمتی مقرون به صرفه دارند، استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این نوع از کانکس های کارگاهی، با این که قیمت کم تری نسبت به کانکس های کارگاهی سنگین دارند، اما می توانند بدون هیچ گونه نقصی تا دو سال به راحتی برای شما کارآمد باشند.

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سبک

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سبک شاسی از تیر آهن سنگین ساخته شده است. همین طور اسکلت این کانکس، از پروفیل های سنگین که دارای ابعادی ۴۰ در ۴۰ می باشند و ضخامتی ۱٫۱۵ میلی متری دارند تهیه شده است.

برای اتصال این بخش ها، از جوش ممتد استفاده شده است. کف کانکس از تخته های ضد آب با ضخامت ۱۶ میلی متر به همراه کفپوش پی وی سی طرح پارکت تشکیل شده است.

پوشش خارجی بدنه و سقف از ورق فولادی گالوانیزه شده به ضخامت ۳۰ درصد میلی متر به همراه رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است دو عدد پنجره تک جداره آلومینیومی به صورت کشویی به همراه درب تک جداره آلومینیوم و دیوار پوش داخلی از نوع پی وی سی های قابل شست و شو سفید، در ساخت این کانکس به کار گرفته شده است.

برای سیستم سیم کشی در جهت برق و تلفن برای این نوع کانکس، به صورت روکار به همراه داکت های استاندارد و نصب کلید، پریز و چراغ های روشنایی داخلی و بیرونی به همراه فیوز مینیاتوری در نظر گفته شده است. کانکس کارگاهی ساندویچ پانل در برخی از مواقع که کارگاه ها در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم فعالیت می کنند، از نوعی کانکس های کارگاهی استفاده می شود که بدنه آن ها مانند یخچال بوده و در جداره های آن عایق پلی اورتان تزریق شده است.

این نوع از کانکس ها و سازه ها، از عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و کم ترین میزان تبادل حرارتی را دارا می باشند. در واقع این نوع از کانکس ها، در برابر گرما و سرما به طور چشم گیری به عنوان یک عایق عمل می کند. مواد و مصالح اصلی تشکیل دهنده این دسته از کانکس ها، ساندیچ پانل می باشد.

به صورت پیش فرض تمامی آن ها با ضخامت دیواره و سقف ۴ سانتی متری تولید می گردند. اما در شرایط جوی دشوار و سخت می توان از ضخامت های ۶ سانتی متری و ۸ سانتی متری در جهت عایق بندی بیش تر استفاده نمود.

مشخصات فنی کانکس کارگاهی

مشخصات فنی کانکس کارگاهی ساندویچ پانل شاسی از تیر آهن سنگین به صورت دور کلاف ساخته شده است. همین طور اسکلت این کانکس، از پروفیل و ناودانی که دارای ابعادی ۴۰ در ۴۰ می باشند و ضخامتی ۲ میلی متری دارند تهیه شده است.

برای اتصال این بخش ها، از جوش ممتد استفاده شده است. کف کانکس از تخته های ضد آب با ضخامت ۱۶ میلی متر به همراه کفپوش پی وی سی پشن نمد طرح پارکت تشکیل شده است. پوشش خارجی بدنه و سقف از ساندویچ پانل با ضخامت ۴ سانتی متر به همراه عایق پلی اورتان دانسیته ۴۰ به صورت تزریقی تشکیل شده است.

دو عدد پنجره دو جداره یو پی وی سی به همراه درب یو پی وی سی و دیوار پوش داخلی از نوع پی وی سی های روکش دار قابل شست و شو در ساخت این کانکس به کار گرفته شده است.

کانکس کارگاهی سنگین

مشخصات کلی انواع کانکس کارگاهی سنگین

برای سیستم سیم کشی در جهت برق و تلفن برای این نوع کانکس، به صورت روکار به همراه داکت های استاندارد و نصب کلید، پریز و چراغ های روشنایی داخلی و بیرونی به همراه فیوز مینیاتوری در نظر گفته شده است.

 

Back to list